Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rakastatko puolisoasi?

Vierailija
18.04.2016 |

Ja jos et niin miksi et eroa?
Onko reilua huijata puolisoa olemaan yhdessä ja estää häntä saamasta sitä tunnetta kun toinen rakastaa täydestä sydämestä?
Ja joo rakastan omaa puolisoa, mutta hänen tunteista en niin varma.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Ja hän minua. 10 vuoden aikana olemme kerran miettineet, jatkammeko yhdessä. Onneksi rakkaus kesti vaikeudet.

Vierailija
2/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos toinen viiltää ranteensa auki, jos vihjaisi että "alkaiskohan tää olla taputeltu".

Vierailija
4/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon!

Vierailija
5/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos toinen viiltää ranteensa auki, jos vihjaisi että "alkaiskohan tää olla taputeltu".

plus onhan tää vielä ainakin toistaiseksi siedettävää vaihtelua yksinoloon.

Vierailija
6/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venailen sitä, että se pääsisi jotenkin jaloilleen. Jos nyt laitetaan "lusikat jakoon", se on suljetulla pitkään. Ja silloin omatunto kolkuttaa.

Vierailija
7/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järjettömän paljon!!! ♡♡♡

Vierailija
8/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä rakastan. En olisi muuten tässä.

Vierailija
9/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta ja en minäkään saa häneltä sitä tunnetta kun toinen rakastaa koko sydämensä edestä. Jos hän aloittaa voin luvata harkita asiaa.

Mies on kyllä sanonut rakastavansa minua, mutta hän ei onneksi ole riippuvainen minun tunteistani häntä kohtaan. Joten en huijaa, enkä eroa. Mies ei halua minun lähtevän.

Itseasiassa nyt taas pitkästä aikaa mulle sopii tällainen "järkiperusteinen" yhdessäolo enkä todellakaan jaksaisi mitään draamaa jos loukkaisin toisen (rakastavan) tunteita kun en olisi hänelle riittäävän lässynlää.

Vierailija
10/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rakastan, koko sydämestäni.

Vierailija
11/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakasta. Olen vasta muutamien päivien aikana vihdoin tajunnut sen. En ole jättänyt vielä, koska en tiedä kuinka tehdä se.

Vierailija
12/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Ero on kyllä ollut suunnitelmissa jo pitkään mm. seksin puutteen takia. Lasten takia en ole vielä kuitenkaan laittanut avioeropapereita eteenpäin.

Vierailija
13/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan. Ja hän rakastaa minua.

Vierailija
14/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko reilua huijata puolisoa olemaan yhdessä ja estää häntä saamasta sitä tunnetta kun toinen rakastaa täydestä sydämestä?

Kerrotko millälailla miehesii huijaa sinua, kun saat olla rakastamasi miehen kanssa, joka oletettavastikin on kunnollinen, vai eikö ole? Ja jos ei ole, niin kannattaako sellaista nyt niin rakastaakaan?

9

Vierailija
15/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan, en pysty kuvittelemaan ketään toista naista rinnalleni. 13 yhteistä vuotta takana ja toivottavasti enemmän vielä edessä.

Vierailija
16/16 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko millälailla miehesii huijaa sinua, kun saat olla rakastamasi miehen kanssa, joka oletettavastikin on kunnollinen, vai eikö ole? Ja jos ei ole, niin kannattaako sellaista nyt niin rakastaakaan?

9

Tai toisaalta, jos ajatellaan, että rakastaessasi toista hyväksyt hänen pikku vikansakin, niin eikö tuo ole juuri sellainen? Että vaikkei toinen nyt koekaan niin maatakaatavia tunteita sinua kohtaan, niin sinä silti hyväksyt hänet ja rakastat häntä?

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan