Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ylimääräistä rahaa

Vierailija
18.04.2016 |

Kävin kampaalla, kosmetologilla, ostin uusia vaatteita yms. ja varasin kotimaan matkan. Mitä jos 100 000:lla olisi tämä mahdollisuus, miten hyvin talous toimisi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kampaalla, kosmetologilla, ostin uusia vaatteita yms. ja varasin kotimaan matkan. Mitä jos 100 000:lla olisi tämä mahdollisuus, miten hyvin talous toimisi.

kampaajalla siis

Vierailija
2/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon syötteitä talouteen tulisi, jos kaikki rahat eivät menisi vuokraan ja ruokaan.

Vierailija
4/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sait rahaa ja paljonko siitä käytit?

Vierailija
5/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin ylimääräisellä rahalla itselleni hemmottelutuotteita ulkomailta. Herrojen palkkoja ja kunniakansalaisten discorahoja en enää maksele

Vierailija
6/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten hupsu ajatus minkä esität :) Hupsu logiikka  :)

Vierailija
7/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain vuonna 2011 vajaa kymppitonnin, 9300, uudistin koko kotini, ja loput laitoin säästöön, vieläkin on säästössä 2500, onneksi, koska olen jo eläkkeellä ja on hyvä olla sukanvarressa pahan päivän varalle,

Vierailija
8/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi tuohin mahdoillisuus vaikka joka kk. Mutta käyn parturissa 1-2 kertaa vuodessa. Ei kiinnosta heittää rahaa (omasta mielestä) taivaan tuuliin ja turhuuteen.

Vierailija
9/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon syötteitä talouteen tulisi, jos kaikki rahat eivät menisi vuokraan ja ruokaan.

Voi pyhä yksinkertaisuus :)

Vetää sanattomaksi.

Vierailija
10/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten on mahdollista että Suomi jossa sanotaan olevan hyvä koulutus ihmisillä ei ole taloudesta ja rahasta  mitään tajua.

Ei voi käsittää.

Vierailija
11/11 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan hassu idea, sillä valtio saisi pelkästään kampaajalta ja kosmetologilta verotuloja n.7 milj.€/kk jos jokainen käyttäisi 300€/kk palveluihin.

Ja noilla verotuloilla voisi joka kuukausi rakentaa yhden julkisen rakennuksen esim. päiväkodin tai koulun.

Sen lisäksi se lisäisi työllisyyttä, myös välillisesti, joka tietäisi lisää verotuloja ja ihmisten hyvinvointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi