Eksäasiaa.
Lyhyt suhteemme päättyi viime syksynä. En ole päässyt yli hänestä. Tässä välissä on ollut pari miessuhdetta minulla.
Eksäni jätti minut, koska ei uskaltanut nousta korkeammalle levelille suhteessamme. Itse olisin ollut valmis. Hän ikään kuin säikähti, että nyt pitäisi edetä.
Olen edelleen kiinnostunut eksästä, en vain pääse yli millään! Olemme muutaman kerran nähneetkin. Yksi kerta hän tuli kahvittelemaan asunnolleni. Pientä flirttiä oli ilmassa.
Voisiko hän edelleen olla kiinnostunut.
Kuinka voisin selvittää asian siten etten vaikuta kamalan tunkeilevalta.
Kommentit (5)
Älä nöyryytä ittees enempää. Älä ota yhteyttä ja jatka elämääs, kyllä se unohtuu
Eiköhän hän lähesty, jos mielensä muuttaa. Sinuna en roikkuisi, kun mitään taetta mistään ei ole. Pahimmassa tapauksessa alatte taas seurustella ja sydämesi särkyy uudelleen. Yritä siis vältellä häntä nyt ainakin siihen asti, että olet päässyt yli - helpotat näin omaa oloasi.
Oikean ihmisen kanssa ei varo sitoutumista, tai näin ainakin uskon. En halua pahoittaa mieltäsi, mutta en usko, että olit eksällesi oikea.
Näin se on. "Ei uskaltanut nousta seuraavalle tasolle" tarkoittaa, ettei hänellä ollut tarpeeksi tunteita sinua
Kohtaan. Poikkeuksena tietyt mt- ongelmaiset.
Uppelis