Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollisia syitä tämän kaiken taustalla? Päädyn suhteisiin vain kontrolloivien ja dominoivien miestan kanssa.

Vierailija
18.04.2016 |

Olen 27v nainen ja tajunnut, että päädyn suhteeseen ainoastaan hieman kontrolloivien miesten kanssa. Kontrolloivalla tarkoitan sitä, että ovat esim. melko mustasukkaisia. Ei kuitenkaan liian sairaalloisesti. Nykyinen mies on ottanut tukasta kiinni, samoin kurkusta hermostuessaan jostain. En koe tätä ongelmaksi ja minulle se on "normaalia." Häpeäkseni jopa salaa jollain lailla nautin siitä, että tiedän miehen olevan dominoiva. Mitään raakaa väkivaltaa en tietenkään halua enkä hyväksy.

En haluaisi haukkumaviestejä vaan asiallisia vastauksia. Olen miettinyt mistä johtuu, että ajaudun yhteen tällaisten miesten kanssa. Miehissä on toki myös paljon hyvää. Pitkään olin myös mieltynyt paljon vanhempiin miehiin juuri sen takia, että koin heidän olevan jollain tapaa "yläpuolellani." Lapsuudesta sanottakoon, että suht tavallinen perhe jossa ei ollut väkivaltaa, mitä joskus luunappeja ja jotain pientä sain isältä suuttuessaan. Suhde isään oli kuitenkin henkisesti etäinen vaikka ydinperheessä elimmekin, olin äidin tyttö. Olen joskus yrittänyt seurustella miehen kanssa joka ei koskaan suuttunut eikä osoittanut valtaansa, jokin osa minussa ei saanut tyydytystä. Mikä minua siis vaivaa? Ei haukkumista kiitos, ne viestit tiedän jo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus rakastumisesta:

-mitä korkeampi status miehellä on, sitä syvempää on rakkaus

-kohde valikoituu sattumalta

Vierailija
2/3 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet turvaa. Henkinen yhteys isään oli heikko ja näennäisesti hyvästä lapsuudesta huolimatta jäit vaille tunnetta, että olet tärkeä ja isä välittää sinusta.

Ei tuossa ole mitään vikaa, kunhan homma ei mene väkivallan asteelle. Ei henkisen eikä fyysisen. Sinä itse vedät rajat siihen, mitä siedät ja mitä et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä vähän perässävedettävä, helposti muiden mielipiteisiin mukautuva ja hieman itsekeskeinen luonne kenties? Nautit, että olet sinun ja miehen välisessä "draamassa" keskipisteenä?

Tämä tuli mieleen, koska itse taidan olla päinvastainen nainen - melko kontrolloiva, itsenäinen ja voimakas luonne, ja mainitsemasi kaltaiset itseriittoiset, kontrolloivat miehet saavat minussa karvat heti pystyyn - ja tunne on usein molemminpuolinen. :) Jonkinlainen vastapari-ilmiö siis  tulee mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi