Mitä aiotte tehdä kesällä?
Ihanaa, että kohta on kesä. Mitä aiotte tehdä? Itse aion lomailla pitkään, nauttia auringosta ja lämmöstä jos niitä suodaan, liikkua paljon luonnossa, käydä ehkä festareilla, grillata, istua terasseilla ja käydä ehkä ulkomailla. :)
Kommentit (15)
Juu minäkin aion lomailla pitkään. Mietin just et pitäisinkö kaikki 38 lomapäivää(lauantaita ei lasketa) kesällä vai jättäiskö jotain talveen? Vois tietty olla kesällä kuus viikko lomalla ja sit talvella puoltoista viikkoo. Hmm pitääpä miettiä...
t. kuntatyöläinen
Vierailija kirjoitti:
Juu minäkin aion lomailla pitkään. Mietin just et pitäisinkö kaikki 38 lomapäivää(lauantaita ei lasketa) kesällä vai jättäiskö jotain talveen? Vois tietty olla kesällä kuus viikko lomalla ja sit talvella puoltoista viikkoo. Hmm pitääpä miettiä...
t. kuntatyöläinen
Kivaa lomaa sulle! Mä oon ollu työttömänä ja just sain paikan kahvilasta. Siellä meneekin koko kesä. No pääasia et on röitä.
Aion vihdoin päästä poikuudestani. Olen odottanut tarpeeksi.
M33
Mulle jokainen päivä on niinkuin elämä. Mutta mä rakastan MÖKKI kesää yli kaiken.
Karataan kahdestaan miehen kanssa pitkälle lemmenlomalle.
Aion: saada aikaan mukavan kesäromanssin joka kenties jatkuu eteenpäinkin
Todennäköisesti: grillailen yksin kotona kanaa ja trollailen AV:lla
m45
Mökkilomilla Länsi-Euroopassa sekä sienestäen ja marjastaen Suomessa.
Töitä. Töitä. Töitä. Töitä. 10 päivää lomaa, ja silloin en aio tehdä yhtään mitään.
En mitään, ei oikeasti ole tänäkään kesänä rahaa yhtään mihinkään. Ei oikein ole kavereitakaan, tai ei huvita tavata ketään, kun oma elämä on niin turhaa. No, töitä teen sen verran kuin tarjotaan.
Opiskelijalla ei ole lomaa, eli aion istua sisällä koko kesän tehden töitä ja opiskellen.
Töitä, töitä, töitä (määräaikainen työsuhde, joten lomia ei paljon ehdi kertyä). Onneksi kesäillat on pitkiä ja valoisia, joten töidenkin jälkeen ehtii purjehtimaan, saariretkille Helsingin edustalle, rannoille, piknikeille jne.
Menen luokkakokoukseen. Emme ole tavanneet kertaakaan sitten ysiluokan. Olemme kaikki 45-vuotiaita.
Aion tehdä töitä. Ja urheilla. Käydä baareissa ja ehkä joku kaupunkiloma jos mies pitää kesälomaa.