Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko keskeytetty yhdyntä?

Vierailija
18.04.2016 |

Mulla on uusi mies joka ei halua käyttää junia, mutta minä en halua lapsia...

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi! Nimimerkillä kokeiltu on ja aborttiin päättyi se kokeilu.

Jos ei halua käyttää kumia, saa olla ilman! Älä anna toisen käyttää sun ruumista masturbaatiovälineenään. Fiksut miehet käyttää kyllä kumia!

Vierailija
2/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ei :D meidän keskeytetty yhdyntä on 1,5v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää kumia kunnes saatte jonkun muun ehkäisyn käyttöön. Ja kannattaa ehkä kysyä onko moniakin vedellyt paljaalla ja onko ehkä käynyt testeissä sen jälkeen vai vaan pissalla?

Vierailija
4/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin hyvin. Varsinkaan ovulaation aikoihin. Nim.merk. maha pystyssä keskeytetyn jälkeen

Vierailija
5/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä toimi neljä vuotta!

Mutta nyt kun ollaan yritetty lasta vuoden päivät, niin tajuttiin, että oltaisiinkin voitu kuksia kokoajan ihan normaalisti ilman mitään ehkäisyä eikä olisi ollut pelkoa plussasta...oh the irony!

Vierailija
6/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junia? Ei sitä voi käyttää ehkäisyyn.

Mutta asiaan eli keskeytetty yhdyntä toimii, jos on valmis saamaan lapsia.

Vierailija
7/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii "oikein käytettynä", mutta jos raskaus on epätoivottu, sitä ei tietenkään tule käyttää ehkäisymenetelmänä. Koska vahingon mahdollisuus on suuri...

Itse ehkäisimme sillä pari vuotta onnistuneesti, kun ei haluttu lasta vielä yrittää, mutta ei se toisaalta olisi ollut kauhistuskaan (eli vahingon sattuessa olisimme lapsen pitäneet). Ei siis haluttu käyttää kumia eikä hormonaalisia menetelmiä. Niin ja raskauduin nopeasti, kun jätimme ehkäisyn pois, joten todennäköisesti kyse ei ollut vain hyvästä tuurista tuon kahden vuoden ajan. :P

Vierailija
8/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi moitteettomasti 5 vuotta ja ennen joulua sitten tarkoituksella päästettin sisään ja nyt ollaankin rv 22 raskaana eli heti ekasta kierrosta vaikka niin olin varma että jos 5 v toiminut keskeytetty niin meil on pakko olla lisääntymisongelmia luvassa.

Vierailija
9/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimi melkein vuoden verran. Toki oli tiedossa riskit ja molemmille oli selvää, ettei lapsi ole katastrofi.

Vierailija
10/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mun äiti ja isä sano et ne käytti. Tääl mä nyt oon, morooo :)

Vierailija
11/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii . Roiskin lautasille.

Vierailija
12/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sinä joku ehkäisy?

Meillä oli keskeytetty yhdyntä ehkäisynä vuoden enkä tullut raskaaksi. Ovulaatioaikaan ei harrastettu seksiä ja ovulaatiota hieman ennen ja jälkeen mentiin ihan käsipelillä ja suuseksillä.

Kolme lasta on ja kaikki saaneet kerrasta alkunsa. Minulla on todella tarkka kierto.

Muutaman vuoden söin pillereitä tuossa välissä muttei sopineet minulle. Kuten ei mikään muu ehkäisy.

Nyt ollaan taas keskeytetyllä menty ja vuoden päästä ajateltiin vielä yrittää iltatähteä. Jos ei siitä vuoden sisään tärppää niin sitten ei enempää lapsia tule ja sterilisaatio on edessä.

Vierailija
13/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii tietenkin, miksi ei toimisi?

Vierailija
14/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ei :D meidän keskeytetty yhdyntä on 1,5v.

Loistavaa, että sai tulla, lapsi siis.

😃...😄 . ..😉

Vierailija
15/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ap ole kuullut "touhutipoista", niitä tulee jo ennen kun keskeytätte. Et voi olla tosissasi. Ehkäisyssä on varaa valita!!!

Vierailija
16/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on toiminut jo noin kuusi vuotta.

Tosin on tietysti mahdollista että mä olen maho tai miehellä laiskat uimarit.

Vierailija
17/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse meinasit junailla?

Vierailija
18/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Meillä jo 20 vuotta. Kolme lasta on mutta ei yhtään vahinkoa, kaikki suunniteltuja. Vaatii kyllä mieheltä taitoa. En voi sairauden takia käyttää hormonaalista ehkäisyä eikä kumit kiinnosta.

Vierailija
19/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ap ole kuullut "touhutipoista", niitä tulee jo ennen kun keskeytätte. Et voi olla tosissasi. Ehkäisyssä on varaa valita!!!

Touhutipoissa ei tutkitusti ole spermaa. On ihan legendaa.

Vierailija
20/90 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksien mukaan touhutipoissa ei ole siittiöitä.

Paitsi ehkä mahdollisesti silloin, jos on juuri lauennut aiemmin.