Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan "huijattua" minut ja mieheni laihtumaan ilman että mies tajuaa?

Vierailija
18.04.2016 |

Katselin tuossa vanhoja valokuvia viikonloppuna ja tajusin että minä ja mieheni olemme lihonneet vuosien aikana toistakymmentä kiloa alkuajoistamme. Haluan tehdä asialle jotain. Miehelle sanoin että oltiinpa me laihoja vielä 5 vuotta sitten mihin mies sanoi: "ehkä, mutta nyt meissä on enemmän rakastettavaa"
Tuo oli kyllä ihanasti sanottu, mutta se ei silti mutta sitä faktaa että olemme ylipainoisia.

Miestä ei laihduttaminen kiinnosta, mutta haluaisin että voisin "huijata" häntä laihtumaan, mutta miten? Minä vastaan ruuan valmistuksesta joten ajattelin ostaa lisää kasviksia, mutta mitä muuta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät lautaset ;)

Vierailija
2/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvisten lisäämällä laihdu. Jos olet tosissasi, niin etsi tietoa ravinnosta ja sen vaikutuksesta kehoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennät ruoan energiatiheyttä eli kevyempää ruokaa tarjolle

Vierailija
4/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä kävelyretkiä, enemmän kasviksia, roskaruoka pois, vaaleat vehnät täysjyvään, hikistä seksiä.

Vierailija
5/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän ruokaa.

Vierailija
6/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ideoita karppauksesta. Painoa lähtee ja mieskin on vain tyytyväinen hyvään ruokaan. Ja huom, tähän kuuluu paljon kasviksia, ei pelkkä kyljysdieetti.

Vierailija
7/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteisiä kävelyretkiä, enemmän kasviksia, roskaruoka pois, vaaleat vehnät täysjyvään, hikistä seksiä.

Tuo viimeinen kuulostaa ainakin kokeilemisen arvoiselta asialta ;)

Täytyy yrittää ylipuhua miestä kävelylle, nuo muut onnistuu ehkä paremmin ilman että mies tajuaa mitä olen tekemässä :)

Vierailija
8/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vähärasvaista kotiruokaa. Eineksissä ja puolieineksissä on todella paljon energiaa. Salaattia ja lihaa. Jätä itse lisäkepasta/peruna/riisi/leipä pois ja laita miehelle pieni annos. Ei pizzoja, kebabia tai hampurilaisia. Ei mehuja ja limuja. Maito rasvattomaksi.

Vierailija
9/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee vähärasvaista kotiruokaa. Eineksissä ja puolieineksissä on todella paljon energiaa. Salaattia ja lihaa. Jätä itse lisäkepasta/peruna/riisi/leipä pois ja laita miehelle pieni annos. Ei pizzoja, kebabia tai hampurilaisia. Ei mehuja ja limuja. Maito rasvattomaksi.

Ei sekä hiilihydraatteja että rasvaa pois. Vain hiilihydraatteja vähemmälle.

Vierailija
10/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäinen energia kannattaa tarkastella.

Tuleeko sellaista. Mehut, alkoholi...

Sokeri, ainakin se valkoinen minimiin.

Kasviksia reippaasti ja monipuolisesti 😃

Vierailija
11/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokailutottumuksiin tullut muutoksia?

Millaisia?

Entäs uni ja liikunta?

Vierailija
12/12 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sekä hiilihydraatteja että rasvaa pois. Vain hiilihydraatteja vähemmälle.

Tässä oli ideana, että mies ei asiaa huomaa. Nyt ei jaksa mitään vhh-uskovaisten roskaa. Tavallisessa suomalaisessa ruokavaliossa on niin paljon rasvaa, että sen tiputtaminen tarpeen tasolle on vain terveellistä ja mies ei varmasti huomaa eroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi