Kielletty rakkaus, nelosella nyt
Kommentit (20)
No eipä tuo äijänkäppänä kyllä Suomesta ois enää ketään löytänytkään.
PeeKuuppa kirjoitti:
No eipä tuo äijänkäppänä kyllä Suomesta ois enää ketään löytänytkään.
Olin juuri sanomassa samaa...
Tuo tapa iskeä nyrkki kämmeneen ja samalla kysyä "Ymmärksää?" on mulle se nounou.
Kamala mies.
Mua ärsyttää Maaret Kallio koska laukoo terapeuttesilla äänellä itsestäänselvyyksiä kuin jollekkin vähä-älyiselle :D Mutta ilmeisesti jotkut tykkää niin ei kai se turha ole
Kiva pari. Asuvatkin pääkaupunkiseudulla eikä jossain Lapin pikku kylässä. Mies osaa jutella. Naisella on varmaan kavereita ja edes jotain työmahdollisuuksia.
Positiivinen jakso. Mies yllättävän lupsakka ja puhelias, ei mikään suomalainen perus jörö. ;) Nainenkaan ei mikään 20 vuotta nuorempi, että olisi mitenkään epäilyttävää, suht tasavertaisen oloinen pari, jos niin voi sanoa. Ja olihan tuo mies ollut suomalaisen(?) kanssa naimisissa aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Maaret Kallio koska laukoo terapeuttesilla äänellä itsestäänselvyyksiä kuin jollekkin vähä-älyiselle :D Mutta ilmeisesti jotkut tykkää niin ei kai se turha ole
Ajattelin laittaa Neloselle palautetta, että voisko jäljellä olevista jaksoista millään leikata noita terapeuttisia höpinöitä pois. Ovat aivan turhaa täytettä. Nytkin tuli sellaisia itsestäänselvyyksiä, että oi voi.
Pari oli oikein symppis ja jalat maassa. Suurta rakkautta ei ilmeisesti haettukaan vaan mukavaa kumppania. Pikkuisen särähti korvaan lopussa se miehen mainitsema "yhteinen aika". Että enää ei ole omaa aikaa kummallakaan vaan aika on perheen yhteistä. Kontrollin tarvetta? Tehdäänkö yhteisellä ajalla myös sitä mitä vaimo haluaa?
On herttainen pari!