Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksukanavien hinnat ja tarjonnan pirstaloituminen on ajanut ihmiset laittomien palveluiden ääreen

Vierailija
18.04.2016 |

Jos olet urheilufani niinkuin minä ja tykkäät fudiksesta, formulasta ja lätkästä. Kaikkien noiden näkeminen tulisi maksamaan lähemmäs sata euroa kuukaudessa nykyään. Kaikki on eri kanavapaketeilla ja minun tapauksessa pitäisi ottaa 3 erillistä pakettia.

Yli 10v maksoin yhtä tai kahta pakettia, mutta noin vuosi sitten totesin, että asiassa ole enää mitään järkeä ja hommassa haisee rahastuksen maku. Luulen, että en ole ainoa ja maksavat asiakkaat katoavat pikkuhiljaa.

Onko mahdotonta luoda hintalaatusuhteeltaan hyviä urheilupaketteja ja palvelu josta saisi uutuusleffat järkevään hintaan. Tiedän miten kaikki saisi laittomasti halutessaan, mutta minä olen vain lopettanut elokuvien ja urheilun katsomisen kokonaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä tuo kilpailuviraston päätös tarkoitti hintojen kolminkertaistumista, jos haluat nykyään katsoa saman kuin ennen tota päätöstä. Se tarkoitti myös sitä, että moni lopetti katsomisen kokonaan ja laittomien palvelujen pariin siirtymistä.

Kuluttajan ja maksavan asiakkaan kannalta päätös oli katastrofi. 

Ap

Vierailija
22/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... meillä näkyy formulat ja futis (Valioliiga) samassa paketissa. Tosin kukaan ei meillä formuloita katso, mutta tulivat kaupan päälle MTV Total -pakettiin.

Juu, nhl, sm lätkä on sitten eri paketeissa joten 3 pakettia pitäisi ostaa jos haluaisin vuoden aikana noita kaikkia seurata. Usko pois yli 10v tuli noiden kanssa pelleiltyä ja erinäisiä tarjouksia seurailtua. Toki alkuun ei ollut niin sekopäistä kuin nykyään. Ja kun minua kiinnostaa nhl, sm lätkä, formula ja valioliiga niin ei yhdellä paketilla selviä.

Ap

Joo no, meillä ei lätkää katsota. Valioliigaa pystyy ainakin striimaamaan, jos siitä ei halua maksaa.

Tiedän miten voi katsoa laittomasti hd tasoista täydellistä streamia. En katso, kuten en katso leffojakaan. Onko mahdoton ajatus, että meille haluaville olisi tarjolla hintalaatusuhteeltaan järkeviä palveluja, niin leffojen kuin urheilun osalta?

Heilutan täällä kotona kättä, täällä yksi potentiaalinen maksava asiakas. Vai niinkuin otsikossa kirjoitan, ajetaan ihmiset laittomien palvelujen pariin.

Ap

No en nyt tiedä, miten laitonta se on, jos katsot jostain englantilaisesta netti-tv:stä peliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... meillä näkyy formulat ja futis (Valioliiga) samassa paketissa. Tosin kukaan ei meillä formuloita katso, mutta tulivat kaupan päälle MTV Total -pakettiin.

Juu, nhl, sm lätkä on sitten eri paketeissa joten 3 pakettia pitäisi ostaa jos haluaisin vuoden aikana noita kaikkia seurata. Usko pois yli 10v tuli noiden kanssa pelleiltyä ja erinäisiä tarjouksia seurailtua. Toki alkuun ei ollut niin sekopäistä kuin nykyään. Ja kun minua kiinnostaa nhl, sm lätkä, formula ja valioliiga niin ei yhdellä paketilla selviä.

Ap

Joo no, meillä ei lätkää katsota. Valioliigaa pystyy ainakin striimaamaan, jos siitä ei halua maksaa.

Tiedän miten voi katsoa laittomasti hd tasoista täydellistä streamia. En katso, kuten en katso leffojakaan. Onko mahdoton ajatus, että meille haluaville olisi tarjolla hintalaatusuhteeltaan järkeviä palveluja, niin leffojen kuin urheilun osalta?

Heilutan täällä kotona kättä, täällä yksi potentiaalinen maksava asiakas. Vai niinkuin otsikossa kirjoitan, ajetaan ihmiset laittomien palvelujen pariin.

Ap

No en nyt tiedä, miten laitonta se on, jos katsot jostain englantilaisesta netti-tv:stä peliä.

Kyse on lähinnä tälläisestä kreisistä ajatuksesta ja tiedän että se kuulostaa aivan pähkähullulta, Suomessa varsinkin. Mutta voisiko sellainen palvelu olla mahdollista josta voisi leffat ja urheilun katsoa järkevään hintaan, minäkin olisin siitä valmis maksamaan.

Tiedän, että koko ajatus tuollaisesta on lähes mielipuolinen, mutta kunhan nyt heitän sen ilmoille. Nyt nuo palveluntuottajat saavat minulta pyöreän 0 euroa, he voisivat saada minulta ja luulen, että muiltakin ihan riihikuivaa rahaa sen 0 euron sijaan.

Ap

Vierailija
24/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, annapa vinkki miten voisin katsoa hd-tasoista täydellistä streamia ilmaiseksi? Torrentteina tietysti löytyy kaikki matsit jälkikäteen, mutta eihän urheilua ole mitään järkeä katsoa nauhoitettuna.

Siis suoraa hd-lähetystä valioliigasta, formuloista, Suomen kiekkoliigasta tai NHL:sta...

Vierailija
25/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, annapa vinkki miten voisin katsoa hd-tasoista täydellistä streamia ilmaiseksi? Torrentteina tietysti löytyy kaikki matsit jälkikäteen, mutta eihän urheilua ole mitään järkeä katsoa nauhoitettuna.

Siis suoraa hd-lähetystä valioliigasta, formuloista, Suomen kiekkoliigasta tai NHL:sta...

Yks vinkki reddit ja olet ennen pelejä paikalla, muitakin streampalveluita on missä streamaillaan aika usein. Niitä on kuule vaikka kuinka ja paljon. En jaa linkkejä, niitä on turha kysyä ja niitä ei haluta jaettavan, joudut näkemään vaivaa. Privana voin kertoa tarkemmin, en täällä. 

Ap

Vierailija
26/26 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmonin kautta voi näkyä jotain valioliigaa? En nyt muuten aiheesta tiedä kun lopetin noiden seuraamisen kun siirtyivät maksukanaville mutta seuraan sieltä Emmerdalea UK:n tahtiin :D