Siis apua mikä pariskunta meillä kävi!! OV
Tulivat asuntoa katsomaan muuttoaikeissa...Mies oli ulkomaalainen (kaiketi arabi tai joku ei ihan tumma) nainen suomalainen ja mukana heillä 2v poika ja nainen raskaana..Avasin oven ja hämmästyin kuinka kaunis nainen, pitkä ja todella kaunis ja hoikka tosin maha pyöristynyt odotuksesta...Pitkät kiiltävät hiukset. Miehenikään ei saanut naisesta silmiä irti...En ole mikään rasisti tai arvostele toisia ulkonäön perusteella, mutta tämä mies...Pieni, paljon naista lyhyempi..mitäänsanomattoman näköinen ja kamala vatsa ja muutenkin pyöreä! Parransänki...Vaatteet olivat..öhöm no ainakin ihan eri tyyliä kuin vaimollaan..Herää kysymys, utelias kun olen missähän nuokin toisensa löytäneet?! Siis tuo nainen olisi varmasti saanut kenet vaan, harvoin olen yhtä kaunista naista nähnyt...Oli myös erittäin iloinen ja mukavan tuntuinen. No, oli mieskin todella mukava puhui hyvin suomea ja lapsi oli suloinen...Mutta muuten todella epäsopiva ja outo pari..
Kommentit (17)
monet arabit ottaa heitä mielellään,ovat paremman näköisiä.
mutta toisinpäin ei kyllä ikinä tapahdu, että komea mies ottaisi ruman naisen. Kummallista että naisen ei ole sopivaa olla pinnallinen mutta miehelle se on ok.
vähintään siinä vaiheessa, kun rättipää alkaa läiskiä vaimoaan ja lapsiaan, julistaa allahin ilosanomaa ja uhkaa viedä lapset sinne epämääräiseen kamelimaahansa, jos on tyttö hänet teljetään kotimuurien sisäpuolelle ikiajoiksi lapsia tehtailemaan, jos poika, alkaa hänelle kamikaze-koulutus jo leikkikouluiässä.
mutta onneksi vaimo on tuossa vaiheessa jo saanut sisäisen valaistuksen, ja valitsee seuraavaksi miehekseen vaalean pitkän viikingin (bättre om svenskatalande) jolla on vatsalihakset kuin sixpäckit ja jolla on länsimaiset perusarvot kohdallaan. Ja pankkitili.
Minä ainakin olen mieheni kanssa mennyt naimisiin sillä ajatuksella, että loppuelämä yhdessä kuljetaan. Veikkaan että viimeistään kymmenen vuoden päästä alkaa ikä tekemään sen verran jälkeä, että arvostan paljon enemmän luonnetta!
Ja muutenkin, kuka nyt jaksaa ulkonöän kanssa seurustella??
En enään ihmettele kun joka toinen manaa huonoa liittoa jos kerta puolison valitsemiskriteerit ovat ulkonäkö:)
Ehkä minunkin rakkaalla on vähän mahaa, ehkei hän käy parturissa kovin usein jne. Mutta vannon, että hän on toooosi ihana!!!!!
Ap itse taitaa kuulua tähän jälkimmäiseen pinnalliseen porukkaan, jolle ulkonäkö on kaikki kaikessa.
arvostamaan enemmän sisäistä kauneutta kuin ulkoista kuorta.
Kauniikka naisilla sitä paitsi on luultua vähemmän vientiä. Toki humalaiset tulevat sönköttämään mielellään baarissa käydessä, mutta niitä kivoja varteenotettavia miehiä ei usein tapaa. Taitavat hiukan pelätä kaunokaisia.
Siinä varmaan vastaus :)
Vierailija:
No, oli mieskin todella mukava puhui hyvin suomea ja lapsi oli suloinen...
Kaunis ja mukava, eikä tuijota pelkkää ulkonäköä.
Tosin emme olleet asuntoa katsomassa :) Mullekkin muu ratkaisee kuin pelkkä ulkonäkö, vaikka monet kerrat saanut kuulla mitä tuon näkönen nainen tekee tommosen äijän kans?! Ärsyttää..Eivät kyllä sellaiset enää sano, jotka oppineet tuntemaan mieheni ja tietävät kuinka mukva ja ihana luonne ja hyvä isä lapsilleen on..
Eikös lyhyillä just aika pieni ja mtätön? Mitä olen kuullut...
komeat ja itserakkaat miehet. Lopulta on sitten tajunnut avaimet onneen.
monet niistä kun pukeutuu tavallisiin vaatteisiin. JA manne miehissä taitaa monesti mennä niin, että ne rumat ja lyhyet ovat mukavampia kuin pitkät ja laihat.
että ois mustalaisesta menny...Selvästi siis ulkolainen, ehkä marokosta tai jostain lähi-idästä...
ulkolaisen ottasin ku jonku mannen...
Työpaikallani on kans tosi ruma mies, ei todellakaan mikään komistus, iso mahakin on.
Mutta kun olen useasti istunut tämän miehen kanssa samassa pöydässä ruokatunnilla, niin olen alkanut ymmärtämään mitä hänen vaimonsa on hänessä nähnyt mennessä naimisiin.
Sillä mies on tosi hauska, olen useasti nauranut vedet silmissä hänen jutuilleen ruokapöydässä. Lisäksi hän ilmeisesti hoitaa perheensä, heillä on 4 tytärtä, vaatehuollon, silitystä myöten. Ja lisäksi on taidokas bisnesmies ilmeisesti.
Tämän rujon ulkokuoren alla on varmaan tosi herkkä, mukava, ja huumorintajuinen mies.
Eli ei se ulkoinen olemus kaikkea kerro. Ja mitä sitä ihminen tekee kauniin mutta muuten tyhmän ja täynnä itseään olevan kumppanin kanssa?? Ehkä nuoruus vuosina ulkonäkö on tärkeää, mutta vuosien varrella me kaikki joskus rupsahdetaan, ja silloin se mikä on tärkeää on että on vierellään kumppani jonka seurassa viihtyy.
Ei ollut nainen vaaleahiuksinen, enemminkin vaaleanruskeat pitkät kiiltävät hiukset...