Myydään Anne Berner ja lähisuku pohjahinta 0,20 €
Myytävänä orjaksi Anne Berner pihatöihin tai miksi ikinä hänet haluattekaan laittaa töihin. Lisäksi Anne Bernerin lähisuku myytäväksi ja kaupattavaksi eteenpäin, minne ikinä haluattekaan.
Säännöt: Pohja hinta 0,20€ alkaen
Syy: http://www.iltalehti.fi/iltvlive/201601120112255_v5.shtml
Kommentit (31)
Sveitsillä ja Suomella ei ole rikollisten palautussopimusta, joten tuon on helppo tehdä täällä vaikka mitä rötöksiä ja painuu vaan takaisin sinne kotimaahansa.
Ei kyselyjä. Tarjoa pohja hinta ja saat lisä etuja. Ei arvokkaita kameleja, tarjoa hinta Annesta ja suvusta.
Vierailija kirjoitti:
Myytävänä orjaksi Anne Berner pihatöihin tai miksi ikinä hänet haluattekaan laittaa töihin. Lisäksi Anne Bernerin lähisuku myytäväksi ja kaupattavaksi eteenpäin, minne ikinä haluattekaan.
Mulla olis tarvetta lastenhoitoon, jotta pääsen itse tarvittaessa töihin. Annen on siis oltava koko ajan hälytysvalmiudessa sen mukaan, milloin itselleni tarjoutuu työvuoro. Työsuhde on 0-tuntisopimus ja valmius oltava kolmivuorotyöhön. Voin maksaa hänelle 0,20 €/h, lisäksi tarjoan yhden ilmaisen lämpimän aterian päivittäin (puuroa, keittoa tai pri voileipää).
0,22e lahjoitan jollekin köyhälle afrikan maalle. Voi siellä yksityistää maat ja myydä ne kiinalaisille.
Kyllä 20senttii tommosesta roskasta on liikaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla olis tarvetta lastenhoitoon, jotta pääsen itse tarvittaessa töihin. Annen on siis oltava koko ajan hälytysvalmiudessa sen mukaan, milloin itselleni tarjoutuu työvuoro. Työsuhde on 0-tuntisopimus ja valmius oltava kolmivuorotyöhön. Voin maksaa hänelle 0,20 €/h, lisäksi tarjoan yhden ilmaisen lämpimän aterian päivittäin (puuroa, keittoa tai pri voileipää).
Korotan 0,40 €:oon
Anne Berner ei ole ihmisoikeuksien puolella, joten hänet saa, kuten hänestä hyötyvän lähisuvunkin saa oikeasti myydä minne vaan pois ja otettava vangiksi, ettei suomen kansa tarvitse kärsiä emähuoran teoista.
20 min aikaa ja ilmoitan hänelle henkilökohtaisesti myyntihinnan.
no jo 0,25 ihan säällisyyden nimissä.
Mina haluat länsimaalainen nainen korotan 0.50, en ole nirso
o,45 voisin myydä ISISille vaimoksi ja suvun koraaninlukijoiksi tuonne etelään.
Mä en halua riesoiksi,kun meillä on vähän ahdasta ja tuskin ollaan samalla aaltopituudella, mutta voisko voittaja lainata sitä meille pesemään ikkunat? ( korkeanpaikan kammo), voin maksaa pari senttiä siitä. Muutenkin tuollainen lainaussysteemi voisi olla hyvä idea.
Päätin juuri yhtiöittää Anne Bernerin sukuineen, saavat maksaa mulle käyttömaksua olemassaolistaan. Maksut perustuu seurantalaitteen havaintoihin.
Maksan 0.55e. Perustan valtion yhtiön viestin 19 kirjoittajan kanssa ja yhtiöitämme Bernerin suvun yhdessä.
Joko kauppa sulkeutui ja viesti lähti. Ne hammasraudat voisin sulattaa johonkin tähdellisempään käyttöön eli.0.60
Tuonhan voisi huutokaupata, montako kamelia tarjotaan.