Voi luoja, veljen tyttöystävä "teko-oksensi" kun poltin vieressä
Satoi ja halusin suojaan. Sytytin tupakan ja veljen tyttöystävä 18v änkesi saman suojan alle vaikka vieressä oli vapaa. Sitten oikein jakoi ja kröhi että sai muutaman pisaran oksennusta lentämään. Lapsellistako?
Kommentit (60)
No on. Mieheni polttaa, eikä koskaan lähelläni, koska tietää etten pidä siitä. Ihan turha minun olisi nyrpistellä, jos viereen änkeisin.
Siis mikä suoja? Bussipysäkki? Sateensuoja? Jos bussipysäkillä röökasit niin todellakin teit väärin. Itse en teko-oksenna vaan komennan röökaajat kipakasti sateeseen haisemaan.
Kuulostaa fiksulta veljesi kumppani, pitää varmaan veljesikin terveellisten elintapojen polulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä suoja? Bussipysäkki? Sateensuoja? Jos bussipysäkillä röökasit niin todellakin teit väärin. Itse en teko-oksenna vaan komennan röökaajat kipakasti sateeseen haisemaan.
Kuulostaa fiksulta veljesi kumppani, pitää varmaan veljesikin terveellisten elintapojen polulla.
Minä olen tuollaiset tupakkinatsit komentanut lähtemään helvettiin koko pysäkiltä tai ottamaan taksin jos ei miellytä. Kaikki ovat olleet vain hiljaa, eivätkä ole alkaneet kanssani väittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Ja millähän oikeudella sinä komennat tupakoitsijoita yhtään minnekään bussipysäkiltä?
Ap: mitä muuta voit odottaa 18-vuotiaalta pissikseltä? Unohda koko juttu.
Polttaminen on oksettavaa. Eikö sua häiritse, että hiuksia myöten lemuat jatkuvasti? Mutta joo, vähän liian dramaattinen ele tuo kakominen.
HEL-NYC kirjoitti:
No on. Mieheni polttaa, eikä koskaan lähelläni, koska tietää etten pidä siitä. Ihan turha minun olisi nyrpistellä, jos viereen änkeisin.
Miksei ole lopettanut?
Tupakointia ei ole pysäkillä kielletty, onhan se ajattelevaista jos siinä on 5 muuta jotka eivät polta niin mennä kauemmas, mutta mikään pakko ei ole. En polta pysäkeillä, mutta jos joskus niin kävisi ja joku käskisi pois niin en tottelisi ihan vaan sen takia että sillä ei ole oikeutta käskeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tuollaiset tupakkinatsit komentanut lähtemään helvettiin koko pysäkiltä tai ottamaan taksin jos ei miellytä. Kaikki ovat olleet vain hiljaa, eivätkä ole alkaneet kanssani väittelemään.
Natsit? Joillain pysäkeillä on oikein kyltti, että ei saa polttaa.
Et voi ymmärtää, että miten pahalta se haisee ja lemuaa kun joku polttaa ihan vieressä. Aika itkekäs taidat olla, heikko myös jos kerran et osaa lopettaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natsit? Joillain pysäkeillä on oikein kyltti, että ei saa polttaa.
Et voi ymmärtää, että miten pahalta se haisee ja lemuaa kun joku polttaa ihan vieressä. Aika itkekäs taidat olla, heikko myös jos kerran et osaa lopettaa. :)
Ootko ajatellut että kaikki eivät halua lopettaa? Kutittaako se sun persettä? Mutta joo onhan se ihan kohteliasta siirtyä ellei ole polttanut siinä jo ennekuin joku tulee.
Mikä oikeus sillä tupakoitsijalla on polttaa bussipysäkillä, jossa on muitakin? Tupakka haisee hirveälle ja on terveydelle vaarallista. Todellakin pitää mennä kauemmas tupakoimaan, jos joku pyytää!
Aika usein on näitä yskiviä yhteiskunnan tukipilareita kun vetelet röpöttiä jossain julkisesti. Jos niin pienestä tulee yskä niin ei taida olla asiaa vaikka esim. keittiöön.
Pyrin kyllä huomioimaan sivulliset, jos vedän kävellessä kävelen joko niin nopeasti että tavallista vauhtia kävelevä voi jatkaa omaan tahtiinsa ja katoan haisemasta tai sitten niin hitaasti, että tavallista vauhtia kävelevä pääsee helposti ohitseni.
Liikennevaloissa harvoin otan hatsia tai ainakin asetun syrjään niin etten savua muiden päälle.
Silti pitää alkaa yskimään. Halvatun paheksujat.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla astmaatikko.
Itse ja muutama tuntemistani astmaatikoista vetää itse tupakkia.
Lisäksikin muut (monesti pienet lapsetkin) joutuvat vastaanottamaan ilmasta ne tupakanmyrkyt, lähes sama kuin polttaisi itse tupakkaa. Ihan kiva mennä lasten kanssa sateeseen bussipysäkillä seisomaan kun pysäkin suojassa poltellaan tupakkia. Tupakanpoltto on yksityinen asia kun se tehdään kaukana muista. (paitsi ei täysin silloinkaan koska kuluttaa kohtuuttomasti luonnonvaroja mutta olkoon se nyt).
Ehkä vähän yliammuttua käytöstä, mutta tottahan se on että tupakka lemuaa hirveältä. Mä en voi esimerkiksi käsittää näitä pölvästejä, joiden on pakko vetää sitä tupakan paskaansa kauppojen ovien edessä! Tosi kiva mennä kauppaan/tulla kaupasta, kun joku tönöttää oven vieressä sauhuttelemassa. Kamala, oksettava haju ja se jää sieraimiin koko loppupäiväksi.
Toinen juttu on taas se, kuinka hirveälle jotku tupakoitsijat haisevat! Polttaako ne sisällä, vai miten voi haista niin järkyttävälle tupakalle, sitä en tiedä, mutta kyllä yleisissä paikoissa joskus meinaa oksennus tulla ihan oikeasti, kun joku tupakoitsija on haisuineen lähettyvillä.
Ap ei ole puhunut pysäkistä yhtään mitään. "oksentaja" tuli ihan itse ap:n viereen, joten lapsellista käytöstä.
Ymmärtäisin, jos ei olis muuta suojaa ollut, mutta tuo nyt oli silkkaa vittuilua tytöltä. Voihan sitä omaa egoa noinkin pönkittää...
Minulla on tupakoijana ihan yhtäläiset oikeudet luonnonvaroihin kuin muillakin.
Keltaiset hampaat ja sormet sekä lemuava olemus. Yöks.
*kakoi, ei jakanut :D ap