NYT APUJA! Mitä 70v mummolleni lahjaksi?
Mummo jolla on jo kaikki, joka ei pahemmin lahjoista välitä, mutta en nyt viittis tyhjin käsin mennä. Toiset ovat ostamassa jo lahjakortti johonkin kauneushoitoon.
Mitä voisin keksiä, muuta kuin kukkia? :)
Kommentit (23)
Osta vaikka lippu johonkin näytelmään tai konserttiin tai kustanna joku mammojen ja mummojen päiväretki. Tavaraa tuon ikäiselle ei kannata ostaa kuin vain tarpeeseen.
Teatteriliput kahdelle ja tilaat väliajalle kahvin ja leivoksen. Mun mummi tykkää noista tai sitten jokin kiva konsertti esim. Katri Helena tai supernaiset (pirkko mannola,vieno Kekkonen) mummini 77v oli viime syksynä supernaisten konsertissa ja tykkäsi kovasti.
Kaunis koru, vaikka joku Kalevalan.
Selvästi työttömät mielenterveyspotilaat taas linjoilla :D
Komppaan edellisiä ja myös minä ostin kahdet teatteriliput mummolleni. Mummo ei saa oikein aikaiseksi tilata lippuja niin minä tilasin kahteen eri näytökseen ja hän piti kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Todella epäasiallisia vastauksia. Painukaa vittuu. Toivottavasti omat mummonne kuolee pian, niin pääsette ostamaan arkkua! Tai joutuvat anaalitapilla raiskattaviksi turvapaikanhakijan toimesta!
Saatanan paskapäät!
Mistä sä nyt turvapaikanhakijat ja raiskauksen tähän kehitit :-) Tässähän oli tarkoitus antaa mummolle laatuaikaa ja nautintoa.
Kun täytin 70 vuotta, sain lapsilta lahjaksi illan "pitkän kaavan mukaan": nouto kotiovelta, kuohujuomat, illallinen ja vielä lasilliset terassilla kauniina kesäiltana.
Jos maantieteellinen sijaintinne ei aiheuta ongelmia eli asutte suht. lähellä toisianne, laadi itse lahjakortti, jossa lupaat esim. pestä mummon ikkunat keväällä ja syksyllä tai lähteä yhdistetylle mattopyykille ja luontoretkelle kesällä. Tai mitä nyt keksitkään, joka tapauksessa jotain sellaista, jossa voitte viettää aikaa yhdessä. Jos lähettyvillä on iso ostosparatiisi, niin päivä sellaisessa sisältäen herkullisen lounaan ja hyvät leivoskahvit voisi myös olla ihan hauska juttu edellyttäen että mummosi jalat kestävät monen tunnin kuljeskelua kovilla lattioilla.
Lahjakortti jalkahoitoon, lippu teatteriin, konserttiin tms. (+ itsellesi myös, että mummolla on seuraa), kukkien tilalle viherkasvi (tai ulos sijoitettavia kukkia, jos soveltuu asuinpaikkaan), viet mummon illalliselle tai risteilylle.
Mummoja on monenlaisia, anoppini on yli 70v ja hänelle voisi viedä vaikka samppanjapullon lahjaksi, toisille saman ikäisille villasukat ja et-lehden tilaus sopii paremmin.
Minun mummi pitää kovin noista aktiviteeteistä: Konsertti, teatteri, leffa, seniorojumppaan 10kortti yms. Mummini on leski joten olen ostanut yleensä 2 lippua että voi ottaa ystävättärensä mukaan, samalla sosiaalinen tapahtuma.
Yksi kiva juttu olisi lahjakortti kampaajalle.
Miten jotkut voivat olla noin törkeitä mitä tähänkin ketjuun on kirjoitettu :(
Ei ollut varaa ostaa mummolle kunnollista lahjaa kun hän täytti 79-vuotis, joten kirjoitin runon. Tykkäsi oikein kovasti!
Kahden hengen meikkikurssi, menet mummosi kanssa yhdessä! 😃
Vierailija kirjoitti:
Millähän saatanan laastilla tuon ikäistä mummoa saadaan meikattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millähän saatanan laastilla tuon ikäistä mummoa saadaan meikattua?
Paina, rappari, mielees oikein tarkasti päivämäärä 11.10.2047.
Tukisukat