Miksi poikani valitsee tällaisen naisen?
Poikani on kunnollinen, hyvin koulutettu, hyvässä työssä ja muutenkin hieno persoona.
Nyt hän on alkanut seurustella itseään vanhemman naisen kanssa. Naisella on todella huono yleissivistys. Lisäksi 2 lasta. On sellainen hyvin puhelias ja erikoinen. Ehkä hippi. Kummastelee monia asioita, kuten meidän kahvikonetta.
Ovat kyllä kaunis pari muuten, mutta hieman ihmettelen. Nainen osaa maalata kauniisti ja sisustaa värikkäästi. On vain vähän erikoinen ilmestys. Puhuu mitä sattuu ja poikani menee näihin satuihin mukaan. On minulle ja miehelle vähän kiusallista. Politiikasta ja uutisista ei tällä ole mitään käsitystä. Poikaa kuitenkin kiinnostaa. Ihmettelen suuresti... Naisen poika on myös sellainen erityislapsi.. Ei juuri puhu, vaikka ikää on jo. Toinen lapsi on kyllä suloinen, mutta en nyt näihin voi kontaktia liiaksi ottaa kun voivat erota milloin vain.
Lähinnä ihmettelen tätä valintaa, kun aiemmat ovat olleet hyvin älykkäitä ja jopa hillittyjä.
Kommentit (22)
Tietenkin puhun myös erityislapselle, mutta kun tämä nainen on sanonut, että pitää antaa tilaa tutustua. Toki siis annan hänelle myös esimerkiksi värit jos tämä nuorempi niitä pyytää. Olen kuullut tämän erityislapsen sanovan ehkä 10 sanaa.. Niin sitä on vaikeahko lämpimikseen puhua. Nuorempi on sitten vilkas ja juttelee paljon.
En näe itsessäni ja tuossa naisessa kovin paljoa samaa. Ehkä minäkin alussa katsoin miestäni ylöspäin. Hän on ulkoisesti todella pieni, itsekään en pitkä ole, mutta siihen ne yhtäläisyydet mielestäni loppuu.
Ap
Vastasit itse kysymykseesi. "Ehkä sitä on alitajuisesti kateellinen kun poikani on niin iloinen ja rento toisen kanssa."
Älyyn taas en ota mitään kantaa.