En ymmärrä perseiden hehkutusta
Perse on perse. Sieltä tulee paskaa.
En näe tässä ruumiinosassa mitään ylenpalttisen kiinnostavaa tai seksikästä. Kuitenkin perseistä puhutaan koko ajan, joka paikassa.
Kommentit (11)
Arvostan ylikaiken naisia, jotka pukeutuvat takapuoltaan korostaviin vaatteisiin kuten kireisiin läpikuultaviin trikoisiin, minishortsehin ja esimerkiksi stringbikineihin rannalle! Tällaiset naiset ovat niin parasta A-ryhmää ja yleensä lähes jokainen mies haaveilee saavansa puolisokseen tällaisen rohkean ja hieman tuhmahkon naisen! Onneksi on taas kesä tulossa 😊
Vierailija kirjoitti:
Perse on perse. Sieltä tulee paskaa.
En näe tässä ruumiinosassa mitään ylenpalttisen kiinnostavaa tai seksikästä. Kuitenkin perseistä puhutaan koko ajan, joka paikassa.
Asia selvä. Mietin vaan, miksi koit, että tänne pitää tulla kertomaan, ettet ymmärrä ja et koe ahteria kiinnostavana. Tuskin niistä sinun kiusaksesi puhutaan, mutta eipä sinua kukaan pakota osallistumaan keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan heteronaisena pyöreähkö, muuhun vartaloon sopiva peppu on tosi kaunis ja esteettinen. Sellainen littaan istuttu täysin lihakseton selluliittipylly taas - aika kauhean näkönen.
Miksi sä katselet ihmisten perseitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan heteronaisena pyöreähkö, muuhun vartaloon sopiva peppu on tosi kaunis ja esteettinen. Sellainen littaan istuttu täysin lihakseton selluliittipylly taas - aika kauhean näkönen.
Miksi sä katselet ihmisten perseitä?
No lähinnä katselen omaani, jotta voin pitää sen kunnosta huolta, mutta ihan samasta syystä kuin muut ihmiset katselee jonkun meikkiä/tatuointia/vaatetusta: osuu vaan silmiin joskus ja ihan mielenkiinnosta. Varsinkin jos jollain läskillä on jotkut juoksutrikoot jalassa ja niistä näkyy muhkurainen lättäpersus niin kyllähän sitä saattaa vilkaista samoin kun oikein kaunista peppua saatan katsoo ja ajatella, että olispa itselläkin tuollainen.
Mua kyllästyttää paitsi perseiden, koko tämä naisten ulkonäön hehkutus. Jotain Ilta-Sanomia en jaksa edes lukea, kun niin suuri osa jutuista on että milloin kenenkin julkkiksen upea meikitön selfie tms ulkonäkökeskeistä. Se että joku on upean näköinen, niin good for her, mutta en minä ymmärrä miksi minä siitä olisin kiinnostunut lukemaan.
Ennen oli tissit, nyt on takapuoli. Mikähän naisen ruumiinosa seuraavaksi on maailman kiinnostavin asia? No, ei taida olla jäljellä enää kuin pimppi, joten kaipa sitä muutaman vuoden päästä on kaikki roskalehdet, instat yms. täynnä paljaita pimpsoja. Muutahan tässä maailmassa ei enää paljon tunnu olevan kuin seksiä ja paljaita tai lähes paljaita naisen ruumiinosia.
Muotihan nuo asiat määrää. Kun mä olin nuori 90-luvulla, piti olla lattapeppu. Olin tosi katkera siitä, että asuin maalla ja jouduin pyöräilemään jopa 30 km päivässä päästäkseni harrastuksiin - ja peppuräystäs vaan kasvoi.
Lukaisin kerran mielenkiintoisen teorian tästä aiheesta. Siinä oli verrattu elintasoa ja sivistystasoa (lukutaito) siihen ovatko ihmiset peppu- vai tissihenkilöitä.
Mitä alhaisempi elintaso ja koulutuksellinen sivistys sen varmemmin he ovat peppuaddikteja.
No, kirjoittaja oli amerikkalaisena huolissaan kun kaiken maailman Kardishianit esittelevät ahteriaan ja tekevät siitä muoti-ilmiön. Peppu tyhmentää kansakunnan.
Peputtomat lattaperseet on ihan hirveää katseltavaa. Kävelevätkin ilman mitään aistillisuutta, kuin miehet. Latinolanteet, oooooooooo
Vierailija kirjoitti:
Lukaisin kerran mielenkiintoisen teorian tästä aiheesta. Siinä oli verrattu elintasoa ja sivistystasoa (lukutaito) siihen ovatko ihmiset peppu- vai tissihenkilöitä.
Mitä alhaisempi elintaso ja koulutuksellinen sivistys sen varmemmin he ovat peppuaddikteja.
No, kirjoittaja oli amerikkalaisena huolissaan kun kaiken maailman Kardishianit esittelevät ahteriaan ja tekevät siitä muoti-ilmiön. Peppu tyhmentää kansakunnan.
Eikös just tää jenkkiläinen tissikalenterikulttuuri ja brittitabloidien tissikuvat vanhastaan liity alempiin sosiaaliluokkiin. Ainakin ennen se meni just noin päin. Sivistyneemmät vilkuili salaa peppuja, prolet tuijotti tissejä.
Ehkä Kardashinit on nykyään työväenluokalle samaa kuin Samantha Fox silloin joskus.