Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olenko (vielä) raskaana ?

Vierailija
18.04.2016 |

Haluaisin hieman kuulla teidän mielipiteitä.
Joten kysyn, olenko vielä raskaana?
Alla tarinani.
.
Olen nyt raskausviikolla 11 tai 12. Ensiviikolla on ensimmäinen ultraäänitutkimus. Viikko sitten tuli ihan pikkuisen vain pyyhittäessä paperiin ruskeaa tuhrua. Enää ei ole tullut.
Rinnat hieman olleet koko raskauden kipeät rintojensivuilta, enemmän ja vähemmän. Muita oireita ei minulla enää ole. Ihan alkuraskaudessa oli nippailua alavatsassa ja muuta sellaista jomotusta.
Tämä raskaus on toinen. Edellinen raskaus koitui keskenmenoon viikolla 8 viime vuonna syksyllä.
.
Kysyisin, olenkohan silti raskaana? Tiedän, että selviää vasta np-ultrassa, mutta minua pelottaa todella paljon mennä sinne viikon päästä.
Edellisestä käynnistä kun on vielä niin ikävät muistot mielessä.
.
Onko oireettomuus ihan ok? Vai onko minulla jo alkanut keskenmeno, koska tuhrutti yhden kerran pientä ruskeaa paperille?
Mitä mieltä te kokeneet olette?
Olen hieman allapäin ja surullinen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruskea vuoto saattaa merkitä sitä että raskaus on keskeytynyt ( keskeytynyt keskenmeno ), tai se voi olla myös täysin harmitonta ja raskaus jatkuu normaalisti. Tiesit tietysti tämän jo itsekin mutta ymmärrän paniikkisi. Jos olisin sinä, kävisin yksityisellä ultrassa. Jos hermo kestää niin odotat ensiviikkoon.

Itse asiassa ruskea vuoto ei AINA merkitse sitä.

Esim mulla oli katkennut pieni verisuoni ja sitten oli limakalvot herkät... mulla tuli niiden takia vähän kans sellaista rusehtavaa vuotoa.

Että älä neuvo väärin aapeeta ja pelottele

Lue uudestaan... tuo kirjoittajahan sanoo että SAATTAA.

Lue itse viestin kirjoittajan kirjoituksen sävy.

Vierailija
22/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina vähän huolestuttaa kun tämmöisiä kyselevät ihmiset lisääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina vähän huolestuttaa kun tämmöisiä kyselevät ihmiset lisääntyy.

Minua huolestuttaa kun toiset samanlaiset kommentoi täällä.

Vierailija
24/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oireet kerro välttämättä mistään. Minulla oli vain pari päivää huono olo ja se siitä. Valemenkat tuli ja epäilin itsekkin mahdanko olla raskaana kun ei miltään tuntunut. Seuraavan kerran on tuntunut joltain, kun maha on alkanut kunnolla kasvaa. Koita olla rennosti ja luottaa siihen, että asiat menee siten kuin kuuluukin mennä.

Vierailija
25/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei oireita yhtään!!! Silti selvisi että olin raskaana. Menkat oli kyllä poissa mutta olo oli hyvä ja ihmettelin olenko vai en. No olinhan minä. :)

Joten ehkä sinäkin olet ap.

Vierailija
26/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍

Vierailija
27/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan sitä on tosiaan sanoa. Sinun sijassasi menisin yksityiselle ultraan, niin saisi varmistuksen ja mielenrauhan.

Vierailija
28/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa kaikki on mahdollista. Voit olla raskaana tai et. Ainoastaan ultra sen paljastaa. Raskaustesti voi näyttää plussaa kauankin keskenmenon jälkeen.

Vierailija
29/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvästi sää oot raskaana....

Vierailija
30/30 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea! <3 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan