Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eripituiset jalat naurattavat palstalaisia?t.ammattivalittaja

Vierailija
18.04.2016 |

Miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska niiden takia tunnistin sut.

Vierailija
2/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tää huomiohuoraus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ketään naurattais?

Vierailija
4/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska niiden takia tunnistin sut.

Höpö,höpö mä en edes onnu kun kävelen.ap

Vierailija
5/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on niin paljon vaivoja köyhyydestä ja koulufobiasta alkaen, että niiden pelkkä määrä tuntuu koomiselta. Mikään vaiva sinänsä ei naurata ainakaan mua. 

Vierailija
6/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on niin paljon vaivoja köyhyydestä ja koulufobiasta alkaen, että niiden pelkkä määrä tuntuu koomiselta. Mikään vaiva sinänsä ei naurata ainakaan mua. 

Niin mulla on paljon vaivoja. Minusta se ei ole hauskaa jos jollakin ihmisellä on paljon vaivoja.ap

Vierailija
7/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha että tämmönen alotus tänään..

Vierailija
8/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mulla on paljon vaivoja. Minusta se ei ole hauskaa jos jollakin ihmisellä on paljon vaivoja.ap

Koomista on, jos niitä pitää mainostaa palstalla...

Vierailija
9/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomisuus on aika moniselitteinen juttu, samoin myötätunto. Ne eivät myöskään sulje toisiaan pois. 

Tottakai sinulla on vaikeaa, mutta kun sitä vaivojesi kasvavaa ritirimpsua katsoo etäämmältä, esim palstan kautta, se ei voi olla hymyilyttämättä. Naurettavuudesta ei ainakaan mun kohdalla ole kyse. 

5

Vierailija
10/10 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koomisuus on aika moniselitteinen juttu, samoin myötätunto. Ne eivät myöskään sulje toisiaan pois. 

Tottakai sinulla on vaikeaa, mutta kun sitä vaivojesi kasvavaa ritirimpsua katsoo etäämmältä, esim palstan kautta, se ei voi olla hymyilyttämättä. Naurettavuudesta ei ainakaan mun kohdalla ole kyse. 

5

Niin se nyt vaan on ollut pitkä lista jo nuoresta iästä alkaen.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi