Miksi eripituiset jalat naurattavat palstalaisia?t.ammattivalittaja
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska niiden takia tunnistin sut.
Höpö,höpö mä en edes onnu kun kävelen.ap
Sulla on niin paljon vaivoja köyhyydestä ja koulufobiasta alkaen, että niiden pelkkä määrä tuntuu koomiselta. Mikään vaiva sinänsä ei naurata ainakaan mua.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on niin paljon vaivoja köyhyydestä ja koulufobiasta alkaen, että niiden pelkkä määrä tuntuu koomiselta. Mikään vaiva sinänsä ei naurata ainakaan mua.
Niin mulla on paljon vaivoja. Minusta se ei ole hauskaa jos jollakin ihmisellä on paljon vaivoja.ap
Jaaha että tämmönen alotus tänään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mulla on paljon vaivoja. Minusta se ei ole hauskaa jos jollakin ihmisellä on paljon vaivoja.ap
Koomista on, jos niitä pitää mainostaa palstalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomisuus on aika moniselitteinen juttu, samoin myötätunto. Ne eivät myöskään sulje toisiaan pois.
Tottakai sinulla on vaikeaa, mutta kun sitä vaivojesi kasvavaa ritirimpsua katsoo etäämmältä, esim palstan kautta, se ei voi olla hymyilyttämättä. Naurettavuudesta ei ainakaan mun kohdalla ole kyse.
5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koomisuus on aika moniselitteinen juttu, samoin myötätunto. Ne eivät myöskään sulje toisiaan pois.
Tottakai sinulla on vaikeaa, mutta kun sitä vaivojesi kasvavaa ritirimpsua katsoo etäämmältä, esim palstan kautta, se ei voi olla hymyilyttämättä. Naurettavuudesta ei ainakaan mun kohdalla ole kyse.
5
Niin se nyt vaan on ollut pitkä lista jo nuoresta iästä alkaen.ap
Siksi koska niiden takia tunnistin sut.