Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit valittavat ettei meillä ole mitään syötävää

Vierailija
18.04.2016 |

Kyse siis aamu- ja välipaloista, eilen kuulemma mitään syömäkelpoista kotona. Meiltä löytyy yleensä
- leipää, tummaa ja vaaleaa, hapankorppua tms
- leivänpäälistarvikkeita; juustoa, leikkelettä, vihanneksia
- maustamatonta jugurttia, rahkaa, raejuustoa
- marjoja ja hedelmiä
- kananmunia
- puuroa (joskus keitetty valmiiksi, itsekin osaavat tehdä)

Mitä muuta pitäisi olla? Kysyttäessä vastaavat yleensä jotain "aina tätä samaa, jotain muuta!"

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu vissiin ikään, ite olin yläasteteini sellaset 15 vuotta sitten ja jääkaapissa ei todellakaan ollut mitään ellei siellä ollut vanukkaita, Saarioisen kuraläppiä, lihiksiä, valmisburgereita tai muita herkkuja joita ei tarvinnu ite kokkaileen lähteä :D

Vierailija
22/24 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein itse teininä päivittäin koulun jälkeen lettuja :D

Eiköhän tuo sama ongelma ole joka perheessä missä on teinejä.

Mä en olisi ikinä jaksanut :D Niin laiska ja väsynyt teini olin, heti koulusta päästyä rojahdin sänkyyn päiväunille, heräsin illalla tietokoneelle ja sitten kukuin yöt ja aamulla klo 6 ylös :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mutta odotapas kun muuttavat pois kotoa. Silloin tullaan kotiin ja aukaistaan jääkaapin ovi ja huoahdetaan ihastuneesti: "ihanan täysi jääkaappi"

Vierailija
24/24 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pikkulasten vanhemmat. Varautukaa siihen että kun lapset kasvavat teini-ikään syövät enemmän kuin sinä aikuinen ihminen. Eli jos perheessä oli ennen 2 aikuisen ja 3 lapsen ruokakulut ne muuttuvat viiden aikuisen ruokakuluiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme