Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko työtön opettaja? Haluatko töitä?

Vierailija
17.04.2016 |

Havaijilla on ongelma saada opettajia saarille. Havaijille tullaan lomailemaan, mutta harva haluaa asua siellä. Saarivaltio lupaa 56 000 dollarin vuosipalkan lisäksi 6000 dollaria, jos opettajalla on erityisluokanopettajan koulutus.

Mä lähtisin ihan heti, mutta mies ei halua muuttaa sinne ja omatkin lapset ovat aika juurtuneita Suomeen. PLÄÄH! Haluan Havaijille. Mutta teille muille tiedoksi, että siellä on varma työpaikka ja aikas mukavat oltavat. Niin, ja erityisesti suomalaiset opettajat ovat erittäin haluttuja - Suomen opettajilla on huippumaine.

http://www.hawaiipublicschools.org/ConnectWithUs/Employment/JobOpportun…

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on paperit enkusta ja esim. muita kieliä voisin varmaan opettaa, ainakin alkeita. Ei siellä varmaan suomea kukaan opiskele, mutta esim. ranskaa.

Vierailija
22/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

57 000 dollaria!? Siis sehän on noin 50 000 euroa. Opettajan palkka! Ihan mielettömän hyvä palkka. Ei kai Havaijin hintatasokaan ole mikään huima, varmasti on sielläkin hyvä palkka. 

Mulla on ammattikorkeakoulututkinto, kohta myös ylempi korkeakoulututkinto. Taidanpa valmistumisen jälkeen suunnata vähän leudompien säiden luokse. Tuohan on ihan paratiisi mulle. 

Ymmärsithän nyt varmasti tuon olevan koko vuoden palkka, ei mitään sen päälle? Palkka on siis ihan vitun paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo palkka kuitenkin parempi kuin työmarkkinatuki Suomessa.

Vierailija
24/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että kyse on saarista. Tuskin mikään pääsaarista. Eli kyse heidän syrjäkylistään. Siellä ei välttämättä ole kuin kylä ja sen koulu. Pois ei pääse kuin harvoin liikennöivällä yhteysaluksella tms.

Mutta olisihan se ihana kokemus. Kuka tahansa tuonne ei voi mennä. Miten huonosti englantia osaava opettaa englannin- (ja alkuperäiskieliset) lapset kirjoittamaan ja lukemaan englantia?

Vierailija
25/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

57 000 dollaria!? Siis sehän on noin 50 000 euroa. Opettajan palkka! Ihan mielettömän hyvä palkka. Ei kai Havaijin hintatasokaan ole mikään huima, varmasti on sielläkin hyvä palkka. 

Mulla on ammattikorkeakoulututkinto, kohta myös ylempi korkeakoulututkinto. Taidanpa valmistumisen jälkeen suunnata vähän leudompien säiden luokse. Tuohan on ihan paratiisi mulle. 

Ymmärsithän nyt varmasti tuon olevan koko vuoden palkka, ei mitään sen päälle? Palkka on siis ihan vitun paska.

Mitä opettaja ansaitsee Suomessa? Onhan tuo yli 4000 eur/kk.

Lomarahoineen, ansaitseeko opettaja Suomessa enemmän?

Vierailija
26/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ope ansaitse läheskään tuota täällä Suomessa.

Vierailija
27/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on paperit enkusta ja esim. muita kieliä voisin varmaan opettaa, ainakin alkeita. Ei siellä varmaan suomea kukaan opiskele, mutta esim. ranskaa.

Aika vähän siellä kieliä noin ylipäänsä opiskellaan, ranskaakaan.

Vierailija
28/41 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/41 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/41 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö hakea? Kun ei täältä töitä saa..

Vierailija
31/41 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaijilla on ongelma saada opettajia saarille. Havaijille tullaan lomailemaan, mutta harva haluaa asua siellä. Saarivaltio lupaa 56 000 dollarin vuosipalkan lisäksi 6000 dollaria, jos opettajalla on erityisluokanopettajan koulutus.

Mä lähtisin ihan heti, mutta mies ei halua muuttaa sinne ja omatkin lapset ovat aika juurtuneita Suomeen. PLÄÄH! Haluan Havaijille. Mutta teille muille tiedoksi, että siellä on varma työpaikka ja aikas mukavat oltavat. Niin, ja erityisesti suomalaiset opettajat ovat erittäin haluttuja - Suomen opettajilla on huippumaine.

http://www.hawaiipublicschools.org/ConnectWithUs/Employment/JobOpportun…

Anteeksi virhealapeukutus!! :)

Vierailija
32/41 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vuositulot on sellaiset 58t. Siinä toki lomarahat. Lukion kieltenope.

Vierailija
33/41 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,nyt olis!Maisteriha vastaa lähes tohtoria jenkeissä,vaikka se on täällä peruskamaa.Voisi monella olla hyvät mahikset.Olen taidealan ope.Olisihan tuo ihana paikka,mutta se huono sairaudenhoito...pitää olla älytön vakuutus.

Vierailija
34/41 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun vuositulot on sellaiset 58t. Siinä toki lomarahat. Lukion kieltenope.

Lukion opeksi ihan perus. Esim äikän opeilla usein paljon paremmat tulot. En sit tiedä, minkälaisiin opettajuuksiin Havaijilla suomalaiset sijoittuu. Luokanopeilla Suomessa matalampi tulotaso.

Vierailija
35/41 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kyllä houkuttelis! saiskohan miehen jotenkin houkuteltua mukaan, voitais alkaa molemmat opeiksi :D Aloha vaan!

Vierailija
36/41 |
16.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
37/41 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
38/41 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin hakuohjeet läpi enkä jaksa tuota byrokratiaa. Pitää lähettää paperit ensin mantereelle arvioitavaksi kurssi kerrallaan ja blaablaablaa. Ja työlupakin pitää itse hakea. Hakekoot nuoremmat jotka eivät ole vielä leipääntyneet byrokratian hampaissa.

Vierailija
39/41 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
40/41 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi