Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä osasin ajoittaa ostos- ja leikkipuistoreissut siten ettei taaperoita tarvinnut imettää

Vierailija
17.04.2016 |

En ymmärrä mikä siinä on joillekin niin vaikeaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osasin ajoittaa meidän reissut Muumimashan ja muihin huvipuistoihin niin, ettei kertaakaan tarvinnut imettää! Mä oon hyvä, ei ollut vaikeaa! Vähän vauvat huuteli, mut tuttia vaan!!!!!

Vierailija
2/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei olekaan vaikeaa, eivät vain halua nähdä sitä ajoittamisen vaivaa koska miksi pitäisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lapselle on hyvä pienestä pitäen opettaa ettei kauppaan tai leikkipuistoon tultu syömään. Kotona syödään.

Vierailija
4/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi sä olet ihan mahtavan upea ihminen. Sitähän sä kysyit. :)

Vierailija
5/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhan sädekehää kiillottelen.

Vierailija
6/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan ole taaperoa tarvinnut imettää. Ei kauppareissulla tai muutenkaan. Vauvaa kylläkin.

Vierailija
7/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mahtava, että kannattaa odotella pressalta ansiomerkkiä! Vähintään Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnnan merkki pitäisi irrota noilla meriiteillä.

Vierailija
8/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Nyt voit sädehtiä tyytyväisyydestä ollessasi tavallisten pulliaisten yläpuolella.

Entäs jos on koko päivän tai useamman reissu tiedossa?

Vierailija
9/9 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin muutama viikko sit, kun pikkupaikkakunnan pienessä prismassa äiti imetti lastansa kaupan käytävän penkillä. On se kyllä vähän itsensä korostamista ja huomiohuoraamista. Miehenä ei kyllä vastaan pistä tissin näkemistä myöskään imetystapahtumassa, joka tietenkin on ihan luonnollinen tapahtuma. Tässä tapauksessa sitä nyt ei tietenkään näkynyt, ainakaan sillä hetkellä kun satuin vilkaisemaan, mutta olen tietenkin nähnyt oman lapseni nälän tyydyttämisen. Mutta kun sitä tissiä on yleisesti tapana käyttää muuhunkin tyydytykseen niin miksi provosoida tällaisia pikkupervoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi