Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turn-offit naisissa

Vierailija
17.04.2016 |

- Odottaa miehen tekevän aloitteen
- Omistaa koiran tai useitakin. Mitä isompia ja kovempia räksyttämään, sen pahempi
- Vaatii mieheltä vaikka mitä ominaisuuksia, vaikka itse ei ole mitenkään tavallista naista kummoisempi
- Käyttää usein lausetta "Ei ole mies, eikä mikään, jos ei....."
- Käyttää paljastavia vaatteita, esimerkiksi hametta mieluummin kuin housuja. Kuka mies muka haluaisi että hänen naisensa vilauttaa sääriä muille. Ja jos mietitään että tekee sen miesystävän iloksi, niin enemmän iloa saa tiukoista housuista kuin paljaista sääristä.

Peukkua alas vaan tälle viestille, koska totuus sattuu.

T. Mies.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Koulutuksen ihannointi.Tusinamaisterin paperit ovat tietysti hieno juttu, mutta jotain rajaa kiitos.

-Velka kaksiossa asuminen ei ole elämää ihmeellisempi asia.

-New York on tosiaan Amerikassa ja se on kaupunki.

-Ei ole pakko vaihtaa autoa, ostaa uutta sohvaa, tai hommata koiraa vaikka kaverit niin tekevät.

-Olisi kiva jos voitaisiin tehdä asioita asioiden takia, eikä trendien ja brändien.

-Sinkkuelämää ja muut vahvoja itsenäisiä naisia hypettävät sarjat ovat vaan käsikirjoitettuja sarjoja.

New York ei muuten ole kaupunki. Se on osavaltio, jossa sijaitsee New York City eli NYC. Se sijaitsee Pohjois-Amerikassa ja Yhdysvalloissa, ei Amerikassa. Nyt sitä yleissivistystä vähän sinnekin suuntaan!

Vierailija
22/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastaa sääret? Reps. :D Hyvä nainen pukeutuu jätesäkkiin. Saako silmät näkyä vai onko parempi, et nekin on jossain verkon takana? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Käyttää paljastavia vaatteita, esimerkiksi hametta mieluummin kuin housuja. Kuka mies muka haluaisi että hänen naisensa vilauttaa sääriä muille. Ja jos mietitään että tekee sen miesystävän iloksi, niin enemmän iloa saa tiukoista housuista kuin paljaista sääristä.

Oletko joku muhamatti jonka mielestä naiset pitää sulloa säkkiin ettei ne ala hässittää toisia miehiä?

Ei se minulta ole pois ja toiset miehet ihastelee naiseni sääriä, itseasiassa sehän on sen merkki että mulla on asiat hyvin. Jos ne puistelis päätään että "voi hitsi mikä kurppa" niin sitten ei olisi ;)

Jos oikeasti haluat esitellä itseäsi niin kyllä tiukat siniset farkut saa enemmän kuule miesten huomiota kuin paljaat sääresi.

Mies29v+0

Vierailija
24/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Koulutuksen ihannointi.Tusinamaisterin paperit ovat tietysti hieno juttu, mutta jotain rajaa kiitos.

-Velka kaksiossa asuminen ei ole elämää ihmeellisempi asia.

-New York on tosiaan Amerikassa ja se on kaupunki.

-Ei ole pakko vaihtaa autoa, ostaa uutta sohvaa, tai hommata koiraa vaikka kaverit niin tekevät.

-Olisi kiva jos voitaisiin tehdä asioita asioiden takia, eikä trendien ja brändien.

-Sinkkuelämää ja muut vahvoja itsenäisiä naisia hypettävät sarjat ovat vaan käsikirjoitettuja sarjoja.

New York ei muuten ole kaupunki. Se on osavaltio, jossa sijaitsee New York City eli NYC. Se sijaitsee Pohjois-Amerikassa ja Yhdysvalloissa, ei Amerikassa. Nyt sitä yleissivistystä vähän sinnekin suuntaan!

:D :D

Vierailija
25/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Odotan miehen tekevän aloitteen. Meillä siis mies päättää milloin meillä rakastellaan.

- Omistan koiran. Se haukkuu, jos joku tulee pihallemme

- Otin vain sellaisen miehen, joka oli minun makuuni. Muut eivät kelvanneet, vaikka minä olisin kelvannut muillekin.

- Olen joskus käyttänyt lausetta "Ei ole mies, eikä mikään, jos ei....."

- Käytän hametta mieluummin kuin housuja. Miehenikin pitää hameistani. Mieheni mielestä naisellisuus on kaunista.

- Mieheni sanoo, että olen hänen unelmiensa nainen, vaikka en todellakaan ole täydellinen millään mittapuulla.

- Sinulle en kelpaisi, ap, mutta miksi pitäisi kelvata? Kukaan ei voi kelvata kaikille.

Vierailija
26/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi on pilannut naiset. Vanhempien miesten on nykyään lähes mahdotonta saada nuorta naista. Jos feministiä ei olisi keksitty, tätä ongelmaa ei olisi. 

Vierailija
27/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Sinulle en kelpaisi, ap, mutta miksi pitäisi kelvata? Kukaan ei voi kelvata kaikille.

Olenko sanonut jossakin että pitäisi kelvata? Luettelin vaan asioita jotka eivät ole niitä parhaimpia puolia naisissa.  Kovasti moni palstalainen tuntuu taas ärsyyntyvän, vaikka ei tuolla toisessa topikissa miehet ole vetäneet hernettä nenään naisten listasta.

Vierailija
28/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän vastaavanlainen ketju miehistä ei ollenkaan yhtä paljon samanlaista mammaulinaa täynnä kuin tämä ketju? :D

Vierailija
29/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kyllä aika katkera itse, mutta vastataan kun kerta pyydettiin:

Ilkeä käytös. Se sanottiinkin tossa aikaisemmin, ja on pahin turn-off ikinä. Ulkonäöltään ihannenainen, joka on ilkeä ja huonokäytöksinen, ei saa minulta lähellekään niin paljoa pisteitä kun ulkonäöltään "keskiverto", joka on hyväntahtoinen, kiltti ja mukava.

Vierailija
30/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi on pilannut naiset. Vanhempien miesten on nykyään lähes mahdotonta saada nuorta naista. Jos feministiä ei olisi keksitty, tätä ongelmaa ei olisi. 

Se on sitä biologiaa. ;) vanhan miehen sperman laatu on huonontunut, niin ei sellaista kannata huolia. Ennen vanhaankin vanha mies otettiin kun naiset eivät olleet työelämässä ja vanhoilla miehillä oli enemmän rahaa kuin nuorilla miehillä.

Vierailija
31/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaa että mies maksaa, tai jos mies on työtön että hän joutuisi maksamaan kaiken.

Minä ainakin odotan aina, että työtön mies maksaa aina kaiken. Itse kerrytän kekoani. 

t. Nainen, palkka 4800 e/kk

Vierailija
32/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys tuntuu olevan aika paha. Onneksi löysin itseäni älykkäämmän miehen, joka ei kaivannut tyhjäpäätä rinnalleen, vaan haastetta naiseltaankin. Kyllä tosimiehet kestää :)

Vierailija
33/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis inhoat koiria ja tykkäät katsella kireitä housuja eikä sinulta tarvitse liikoja odotella. Selkis. :)

No, siinä on ne asiat mitä tiedät minusta. Löytyy niitä muitakin puolia, sekä hyviä että huonoja.

Itsepä sinä tärkeimmät kriteerisi luettelit. Kaikki muu on toisarvoista.

Suuutuitpa tosissasi, kun poistatit tuossa lainauksessa näkyvän kommenttini. Liippasiko liian läheltä?  :)

Numero 8 ja 20

Vierailija
34/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän vastaavanlainen ketju miehistä ei ollenkaan yhtä paljon samanlaista mammaulinaa täynnä kuin tämä ketju? :D

Koska se on miehistä. On siellä joku jo käynyt inisemässä ja odotellaan nyt vielä niin  ainakin Uliulimies herää niin on ketju täynnä lisää ininää naisten pahuudesta/pinnallisuudesta/ahneudesta/mistä vain.

Vierailija
35/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä älykkäämpi nainen on epänaisellinen kauhistus. 

Mun mielestä taas älykäs nainen on uskomattoman seksikäs.  Viis ulkonäöstä.

Vierailija
36/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset ja tatuoinnit, ainakin suuret, kananpersetukka tai siili

Vierailija
37/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et tykkää kauniista sääristä niin älä sitten katso niitä. Peppua voit tulla katsomaan salille kun olen trikoissa. Töissä on kiva pukeutua hameeseen.

Vierailija
38/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa...että miehet ei tykkää koiranaisista sitte....

Jotkut ei tykkää. Eihän kaikki naisetkaan tykkää koiramiehistä. Minä tapasin avovaimoni koirapuistossa, kummallakin oli dobermanni. Vähitellen huomattiin, että yhteistä on muukin kuin koirat.

T. Mies 28 v, joka asuu avovaimonsa ja kahden dobermannin kanssa

Vierailija
39/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jo, että se lihavuus löytyy tästäkin aloituksesta. Ei löytynyt. Pisteet siitä! Tällä kertaa olikin mahtava aloitus, itsekin olisin voinut tehdä tuon, poislukien hamekohdan. Koirajuttu varsinkin niin totta, ja naisethansaisivat p*skahalvauksen jos mies sanoisi: "ei se ole nainen eikä mikään, joka... "Syyttäisivät sovinismista ja stereotypioista ym settiä.

Vierailija
40/108 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonneviat

• järjenvastainen logiikka

• draamakuningatar

• bitch

Jatkakaa listaa.