Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 22 enkä vieläkään tunne liikkeitä :(

Vierailija
17.04.2016 |

Viime viikolla oli rakenneultra ja siellä oli ihan viikkoja vastaava vauva, kaikki näytti olevan kunnossa ja vauva kovasti liikkui ja potki, mutta en tunne mitään, en yhtikäs mitään. En edes niitä kuplia vaikka kuinka kuvittelisin ja istuisin tai makaisin hiiren hiljaa. Ultrassa kätilö mainitsi vieläpä että istukkani on takaseinässä ja sanoi että olet varmaan jo tuntenut liikkeitä pitkään mutta kun sanoin että en niin sit vaan sanoi että okei no varmasti pian tunnet.

Tuntuu ettei kukaan ole jo rv 22 eikä edes tunne liikkeitä?! Olenko ainoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuntui esikoisesta vasta rv 22 tienoilla muistaakseni. Itsekin olin ihan hermona, kun kaikki kyseli joko tuntuu? Mulla oli istukka myös takana, mutta extrafyllinkejä löytyy kyl vatsasta että ehkä se vaimensi.

Muistan että aluksi liikkeet tuntuivat vain jos istuin tietynlaisessa asennossa ja olin oikeesti tosi rentona ja rauhoittuneena. Sitten vasta rv 25 tienoilla alkoi tuntumaan jos olin kyljellä.

Jos rakenneultrassakin oli kaikki hyvin niin ota iisisti :)

Vierailija
2/4 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ylipainosta voi johtua, että ei tunne liikkeitä niin hyvin. Voisiko kyse olla tästä? Tai jos vauva on sellaisessa asennossa, että potkii sinun selkärangan suuntaa? Tällöinkin voi olla vaikea tuntea liikkeitä. Tovottavasti liikkeet alkavat pian tuntua! Uskon, että se varmasti stressaa. Onneksi kuitenkin rakenneultra on tehty ja varmasti vauvalla on kaikki hyvin! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hyvä kuulla et kaikilla ei ole tuntuneet liikkeet niin aikaisin ja silti kai kaikki mennyt hyvin?

Mulla on vielä todella pieni vatsakin, vielä pystyn piilottamaan vatsan jos en laita jotain tosi tiukkaa paitaa. Mulla ei kyl ylipainoakaan ole ja olin ihan varma että kohtu olisi taakse kallistuva kun niin vähän vatsaa näkyy mutta lääkäri sanoi että ei ole taakse päin kallistuva. En tiedä mikä tän selittäisi.

Ostin sitten dopplerin vaikka olinkin sitä vastaan aluksi mut nyt se on kyl jonkin verran helpottanut tätä stressiä ja paljon olen kuullut liikkeitä sen dopplerinkin kautta ja sydämensykekin kuuluu onneksi aina lujaa.

Vierailija
4/4 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta kuulostaa. Varsinkin jos ensimmäinen lapsi tulossa. Itselläni neljä, vatsaa ei ole näkynyt kun vasta rv 23-24 neljännelläkään (ylipainoakaan ei ollut), liikkeet tunsin kerran jo rv 18 mutta kerran vasta rv 23. Ole rauhassa, nauti raskaudestasi, äläkä stressaa dopplerin kanssa, kun et voi sitä tulkita kuitenkaan. t kätilö