Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja miehet, jotka värjäävät harmaansa piiloon ovat säälittäviä ja heikkoitsetuntoisia.

Vierailija
17.04.2016 |

Suosittelen pitkää psykotapiaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hullu kala tuo psykotapia?

Vierailija
2/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne 40-vuotiaat miehet jotka laittavat tahallaan harmaata väriä hiuksiinsa? Eikös tuokin ole hieman naurettavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössäkö siis saa värjätä mielensä mukaan vaikka kolmekymmentä vuotta, kunnes juuristossa näkyy harmaa tyvi ja on aika lopettaa värjääminen siihen paikkaan?

Vierailija
4/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä värjään piiloon myös finnit ja muut ihon epätasaisuudet. Piilotan myös vaaleat ripseni ja kulmakarvani. Auttaisko spyko-lokilla käynti?

Vierailija
5/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 50v, mutta tunnen itseni 18-vuotiaaksi. Haluan peilistä katsoa myös 18-vuotiasta :)

Siksi värjään harmaat piiloon ja otan hiustenpidennykset. Naama onkin ihan sopivan näköinen :)

Vierailija
6/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 50v, mutta tunnen itseni 18-vuotiaaksi. Haluan peilistä katsoa myös 18-vuotiasta :)

Siksi värjään harmaat piiloon ja otan hiustenpidennykset. Naama onkin ihan sopivan näköinen :)

Toivottavasti tämä on provo.

Vierailija
7/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin aamulla päivän F1-kisaa ja sitä Ferrarin tallipäällikköä ja sen upeasti charmikasta harmaata päätä. Grrr...

Harmaat hiukset voivat näyttää todella upeilta. N40

Vierailija
8/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä, onko minulla harmaita hiuksia. Oman hiusvärini olen nimittäin viimeksi nähnyt about 20 vuotta sitten.

Vierailija
9/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen värjännyt hiuksiani 13-vuotiaasta asti, en edes tiedä onko mulla harmaita, vai onko tuo juurikasvu tuota tummaa maantienväriä aina vaan. Violettia tai pinkkiä mun pääs on, ei mitää tylsiä värejä, sillä ei oo mitään tekemistä itsetunnon kans, se vaan piristää mieltä ku on kivan väriset hiukset, ei tarvi tapeettiin sulautua.

41v

Vierailija
10/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat hiukset miehellä on turn off. Samoin kuin harventuneet. Itseasiassa vanhat miehet ovat turn off.

Vierailija
11/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkoa itsetuntoa on myös pukeutua ja meikata massan mukaan ja räpsiä työkseen kuvia itsestään ja jaella niitä somessa joka toinen päivä.

Vierailija
12/12 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä värjään piiloon myös finnit ja muut ihon epätasaisuudet. Piilotan myös vaaleat ripseni ja kulmakarvani. Auttaisko spyko-lokilla käynti?

:DD minä käyn ksypo-lokilla etrapiassa juuri mainitsemastasi syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä