Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen, haluaa että menen testeihin

Vierailija
17.04.2016 |

Ennenkuin aloitetaan sekstailemaan. Että terkkarilleko sit vaan soitto?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö mies kanssa ja osoittaa sulle jonkun todistuksen?

Käy se. Ja näyttää dokumentin

En oo ikinä saanu mitään papereita tai dokumentteja tuolta Meilahdesta, kuin vain niistä taudeista joita on löytynyt.

Mitä löytyi?

Klamydia ja jotain muuta joka lähti myös lääkkeillä, sitten vasta vuoden päästä paljastui että olisihan mulla ollut hepatiitti-B ei vaan tajuttu testata kai koska siihen ei ole edes hoitoa, onneksi en jäänyt taudin kantajaksi ja olen sille immuuni. Siis verestä löytyi tuo vasta-aine joitain ihan muita tutkimuksia tehdessä.

Ei kannattaisi niin hirveästi luottaa noihin testeihin, Meilahtikin on Suomen paras lajissaan ja silti tuollaista ei katsottu.

Vierailija
22/22 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö mies kanssa ja osoittaa sulle jonkun todistuksen?

Käy se. Ja näyttää dokumentin

En oo ikinä saanu mitään papereita tai dokumentteja tuolta Meilahdesta, kuin vain niistä taudeista joita on löytynyt.

Mitä löytyi?

Klamydia ja jotain muuta joka lähti myös lääkkeillä, sitten vasta vuoden päästä paljastui että olisihan mulla ollut hepatiitti-B ei vaan tajuttu testata kai koska siihen ei ole edes hoitoa, onneksi en jäänyt taudin kantajaksi ja olen sille immuuni. Siis verestä löytyi tuo vasta-aine joitain ihan muita tutkimuksia tehdessä.

Ei kannattaisi niin hirveästi luottaa noihin testeihin, Meilahtikin on Suomen paras lajissaan ja silti tuollaista ei katsottu.

Missä sit helsinkiläisen kannattaa testata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan