Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies pettää huomattavasti nuoremman naisen kanssa?

Vierailija
17.04.2016 |

Olen itse hoikka ja kaunis nainen. Miksi mies silti haluaa nuorempaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan haluaa. Ja voi sitä kieltäytymisen vaikeutta jos on jotain oikein kireää, sileäihoista teiniä tarjolla.

Vierailija
2/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuorilta on ensinnäkin helppo saada pildee ja toiseks siitä harvemmin jää kiinni, koska nuoret eivät jää yhtä panoa kaipaamaan. Vanhemmat rouvat tuntuvat takertuvan heti ekan kerran jälkeen ja soittelevat perään jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se on ihan loogista, että nuoremman, eikä vanhemman kanssa?

Vierailija
4/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on vaan geeneissä evoluution tuloksena tarve ja halu pariutua mahdollisimman monen hedelmälliseen ikään kypsyneen naaraan kanssa. Ei se sitä tarkoitta, etteikö hän sinuakin haluaisi ja tahtoisi olla kanssasi.

Vierailija
5/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmaan itelle nuorempi olo kun saa nuoremmalta seksiä? Eli kai se jotain ikäkriisiä on

Vierailija
6/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stop the press! Missä on nuoria joilta on helppo saada? Lähden heti sinne! M36

Vierailija
7/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty ymmärtää mitä nuoret mimmit näkevät vanhemmissa miehissä? Alkavat suhteeseen vaikka mies on varattu? Missä moraali? Eikö omanikäiset tai hieman vanhemmat olis paljon mukavampia? Puhutaanko nyt vain panemisen kokemuksesta?

Vierailija
8/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..miehet ei vain osaa päättää kenen kanssa haluavat olla. Mikä maistuis parhaalta. Helppo on aina kotiin palata.. Eipä siinä kauhean imarreltu olo tule..

9/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on ilmeisesti pettänyt minun ikäiseni/vähän vanhemman. Valinnanvaraa olisi ollut.

EDIT. sana jäi välistä

Vierailija
10/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuoruus on naisessa parasta mitä on.

Vierailija
11/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty ymmärtää mitä nuoret mimmit näkevät vanhemmissa miehissä? Alkavat suhteeseen vaikka mies on varattu? Missä moraali? Eikö omanikäiset tai hieman vanhemmat olis paljon mukavampia? Puhutaanko nyt vain panemisen kokemuksesta?

Nuoruuteen kuuluu kasvaminen ja kehittyminen mm. erilaisten kokemusten kautta. Eihän heillä ole tuossa mitään menetettävääkään kunhan eivät mene rakastumaan ja käyttävät kumia. Ihan kuten nuorena voi helposti asua eri maissa ja kokeilla eri töitä, voi helposti kokeilla myös eri ihmisiä, kun ulkonäköä on!! ;)))

12/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuteen kuuluu kasvaminen ja kehittyminen mm. erilaisten kokemusten kautta. Eihän heillä ole tuossa mitään menetettävääkään kunhan eivät mene rakastumaan ja käyttävät kumia. Ihan kuten nuorena voi helposti asua eri maissa ja kokeilla eri töitä, voi helposti kokeilla myös eri ihmisiä, kun ulkonäköä on!! ;)))

Kyllä se koskee ihan koko ikää tuo kasvaminen ja kehittyminen...

Vierailija
13/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se koskee ihan koko ikää tuo kasvaminen ja kehittyminen...

Joo, mutta kokemusten kartuttaminen on helpompaa nuorena.

Vierailija
14/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nuorena voi touhuta miten haluaa ja kartuttaa kokemusta, vaikka sitten sekaantua "aikuisten" parisuhteisiin. Anteeksi ei voi ymmärtää. Moraalitonta. Mieheni on yli kymmenen vuotta minua vanhempi. Ja mimmiin melkein kolmekymmentä vuotta ikäeroa..

Vierailija
15/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stop the press! Missä on nuoria joilta on helppo saada? Lähden heti sinne! M36

Sihteeriopisto? https://www.sexwork.net/girls/FIN

Vierailija
16/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ajatella naimisiin mennessään että miehet pettävät erittäin helposti. Ei siihen sen kummempaa pillua tarvita.miehet kun ajattelevat näin että ei elämää kannata kovin vakavasti ottaa.miehet eivät koe pettämistä niin pahana juttuna siis omaa pettämistään.toki jos kumppani pettää se koetaan paljon pahempana. Eli lyhyesti mies voi mielestään pettää eikä tunne tunnontuskia mutta ei sallisi sitä vaimolleen. Näin se on!!!!

-Mies

Vierailija
17/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on tapahtunut virhe miehen toiminnassa. Mies ei missään tapauksessa halua pettää huomattavasti, vaan aina ehdottomasti salassa.

Vierailija
18/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt huomion, että nuorena kokemuksia vaille jääneet miehet etsivät keski-ikäisinä uutta nuoruutta. Kaikki ne miehet joilla on ollut itseään vanhempi nainen ovat taas keskimääräistä älykkäämpiä ja uteliaampia. Mä en tiedä mikä siinä on, että saan aina aloitteita nuoremmilta miehiltä. Ehkä minussa on jotain leikkisyyttä yhdistettynä kypsyyteen.

Vierailija
19/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nuorena voi touhuta miten haluaa ja kartuttaa kokemusta, vaikka sitten sekaantua "aikuisten" parisuhteisiin. Anteeksi ei voi ymmärtää. Moraalitonta. Mieheni on yli kymmenen vuotta minua vanhempi. Ja mimmiin melkein kolmekymmentä vuotta ikäeroa..

Miehesi on todella saanut maistaa tuotetta kermakakkua...eikä varmasti ikinä kadu.

20/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt huomion, että nuorena kokemuksia vaille jääneet miehet etsivät keski-ikäisinä uutta nuoruutta. Kaikki ne miehet joilla on ollut itseään vanhempi nainen ovat taas keskimääräistä älykkäämpiä ja uteliaampia. Mä en tiedä mikä siinä on, että saan aina aloitteita nuoremmilta miehiltä. Ehkä minussa on jotain leikkisyyttä yhdistettynä kypsyyteen.

Sen olen minäkin huomannut, että ne miehet, jotka pettävät kun tilaisuus tulee, eivät ole saaneet tarpeeksi sinkkuaikoinaan. Kun taas ne miehet, jotka saivat painaa niitä kauniita naisia niin paljon, kuin mieli teki, kykenevät helposti kieltäytymään.