menetkö huomenna röihin? jos et mikä on tekosyysi?
Kommentit (29)
En koska teen pe ja la yövuoroa, sillä saan viikon palkan. Ens pe taas töihin.
Ei mun tarvitse, kun muut tekee ja kasvattaa valtion kassaa. Nautin kotitöistä ja lapsistani.
Ei Suomessa työnteko kannata. Palvelet muita, saat paskan palkan ja maksat kauheat verot. Omanvterveyden ja perheen kustannuksella ja kuolet pois, hullujen hommaa.
Jäädään kaikki työttömiksi, onhan tänne koko ajan tulossa halukkaita työntekijöitä. Tehkööt ne töitä ja elättää meidät sitten vastapalveluksena.
Meen jos joku soittaa ja pyytää. Oon työttömänä ja muuta etsiessäni heitän keikkaa, lähinnä sairasloman sijaisuuksia. Lenssu on kaveri ;) Nyt keväällä tuskin kovin montaa vuoroa teen kuukaudessa. Heinäkuussa pitäisi olla täydet tunnit. Ehkä. Ei siitä mitään työsopimusta tietenkään voida mulle kirjoittaa, että voisin suunnitella elämääni eteenpäin... Ei mulla muutenkaan ole edes sitä parjattua nollatuntisopimusta. "Jokainen sovittu vuoro on suullinen työsopimus." Porukka valittaa, että julkinen sektori on niin tehoton, että sieltä pitää säästää. No näin sitä säästetään... Ei työsopimusta, ei työsuhde-etuja, työterveydenhuoltoa jne.
Opiskelen, jotta pääsen sun esimieheksi ja antamaan sulle kenkää.