Veljen naisystävä raskaana, pelkään ettei veli ole isä
Veli kertoi joku aika sitten seurustelevansa uuden naisen kanssa ja että nainen on raskaana. Lasketun ajan perusteella raskaus on alkanut pari viikkoa heidän ensitapaamisestaan, joten pelkään ihan todella, että veli on nyt joutumassa isäksi jonkun toisen miehen lapselle. Veli itse luottaa ihan sokeasti naiseensa. Kun yritin varovasti kertoa epäilyksistäni, veli vain nauroi ja sanoi että kenen muunkaan lapsi olisi kuin hänen. Voinko tehdä enää mitään?
Kommentit (56)
Onko veljesi aikuinen ihminen? Onko veljesi normaalilla älyllä varustettu?
Et voi elää veljesi puolesta tai päättää veljesi asioista.
Keskity omaan elämääsi ja luota että veljesi tekee itse omat valintansa omassa elämässään.
No minun lapseni on saanut alkunsa pari tuntia ensitapaamisesta. Ei sillä, ettäkö se olisi jotenkin järkevää, mutta kyllä parissa viikossa jo ehtii siemenet kylvää.
Parasta on pistää nyt hirveä äläkkä pystyyn ja kailottaa asia kaikille joilla vain on korvat päässä. Ja kun olet saanut veljesi mielen myrkytettyä naistaan vastaan ja suhteen rikki, ja sitten lapsen synnyttyä dna-testi osoittaakin veljesi olevan lapsen isä, niin voit onnitella itseäsi hyvästä työstä.
Mistä näitä siskoja oikein tulee?! Miksi pitää aikuisen veljen asioihin sotkeentua kun voisi keskittyä ihan omiin hommiin! Sitten ihmetellään miksi käly ei kutsu perhejuhliin ja ollaan niin marttyyria. Kai käyt veljesi luona siivoamassa ja tekemässä ruuat pakastimeen?
Eipä taida kuulua sulle tuo asia. Ties vaikka olisikin niin, ettei veljesi ole lapsen biologinen isä, mutta on siitä huolimatta päättänyt ryhtyä hänelle isäksi. Sitä paitsi, jos et tiedä tarkkaan sen naisen raskausviikkoja, niin et voi olla varma raskautumisajan kohdastakaan. Ja muistathan, että raskausviikkoja aletaan laskemaan viimeisten kuukautisten alkamispäivästä lähtien, jolloin siis nainen ei ole vielä raskaana. Eli raskausviikoista pitää vähentää 2-3 viikkoa, että saadaan todellinen raskausaika, jossa sikiö on jo kohdussa kasvamassa.
Luuletko, ettei veljesi ole itse miettinyt samaa? Jostain syystä hän kuitenkin on päätynyt siihen, että on lapsen isä, tai hyväksynyt sen ettei ehkä ole mutta haluaa olla naisensa tukena ja isänhahmona lapselle. Se, onko nainen tullut raskaaksi veljesi siittiöistä vai jonkun muun miehen, ei kuulu kenellekään muulle kuin heille kahdelle, ja jos veli pitää itseään isänä niin et mene sekaantumaan yhtään enempää.
Pidä vain huoli omista asioistasi, AP. Se, että sinä epäilet tuollaista, on vain sinun korviesi välissä oleva asia. Veljesi ja hänen puolisonsa tietänevät parhaiten oman suhteensa tilanteen. Olisi törkeää sinulta lähteä vihjailemaan mitään, mistä sinulla ei edes ole minkäänlaisia todisteita. Ihme, että veljesi kuittasi pelkällä naurulla ilkeämielisen kommenttisi, eikä pistänyt välejänne jäähylle.
Onko veljesi idiootti vai miksi olet huolissasi?
Luulisi aikuisen miehen osaavan huolehtia omista asioistaan ilman siskon "apua".
Oletko sä jotenkin mustasukkainen veljestäsi? Pitää vaikka keksiä syy millä vois erottaa veljen tyttöystävästään. Jatka vaan ja kohta huomaat, että sulla ei ole veljeä.
Mun veli kertoi mulle omista epäilyistään, oli toinenkin isäehdokas :D En usko että vaimo tietää asiasta, siis siitä että minä tiedän.
Mä en nyt oikein tajua????
Raskaus on saanut alkuunsa 2 viikkoa heidän seurustelunsa alkamisen jälkeen. Mistä sait päähäsi epäillä, että isä on joku muu?
En ymmärrä.
1+1=2
eli 3 😊
Veljellä ja naisystävälläkö on sellainen "friends with benefits"-suhde?
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt oikein tajua????
Raskaus on saanut alkuunsa 2 viikkoa heidän seurustelunsa alkamisen jälkeen. Mistä sait päähäsi epäillä, että isä on joku muu?
En ymmärrä.
1+1=2
eli 3 😊
Pari viikkoa ensitapaamisesta. Eikö siinä vaiheessa ole aika iso riski että deittaillaan ja harrastetaan seksiä muidenkin kanssa?
Pyydä veljeesi tekemään dna testi ja ei tunnusta lasta ennen kuin se on tehty, jos ero tulee niin veljesi maksaa lopunelämän elareita jos lapsi ei olekaan hänen niin ikuisen riesan saa siitä.
Ehdottomasti dna ja kerrot vielä perustelut!
Neuvo veljeäsi, että nykyaikana on helppo teettää DNA-koe ennen isyyden tunnustamista. Eikös jotkut synnytyssairaalat tee sellaisen jo automaattisesti eikä sitä tarvitse erikseen pyytää. Tyhmäähän se on sokeassa rakkaudessa tietämättään elättää toisen kersaa. Eri asia, jos veljesi tieten tahtoen sen tekee.
Aika paljon pettämisluonteisia naisia näköjään liikkeellä, kun kiukkuavat ettei saa puuttua epäselvyyksiin. WT-mamman näemmä köpineet jo sängystä palstalle.
Voit tehdä vaikka ja mitä, mutta katsokin, ettet sotkeennut yhtään enempää veljesi elämään pyytämättä.