Viehättääkö miehiä nainen joka nauttii huomion keskipisteenä olemisesta/kehuista vai nainen joka ei nauti huomion keskipisteenä olemisesta/kehuista?
Kommentit (9)
Siitä välistä, eli normaali nainen.
Joo ja oletko kenties jotenkin katkera jollekin naissukupuolen edustajalle täällä tämmöisiä kysellessäsi? Tiesitkös että sukupuoli-identiteetit ja sen mukainen käyttäytyminen eivät aina ole niin selviä edes. Vaikka on pillu ni ei välttämättä ymmärrä teijän muiden tyttöjen juttuja kauheen hyvin.
Millainen on ihminen joka ei nauti kehuista? Miksi joku haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa jota ei saa kehua?
Mieluiten maltillisesti kumpaakin mutta jos noista pitää valita niin jälkimmäinen.
Miehiä viehättää nainen jolla on hyvä perse/tissit ja kauniit kasvot. Muulla ei ole niin väliä.
Minusta nuo eivät ole toisiaan poissulkevia. Minä nautin siitä, että olen mieheni huomion keskipisteenä ja miehen antamista kehuista, mutta vaivautuisin, jos olisin isomman porukan huomion keskipisteenä ja kehuttavana.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on ihminen joka ei nauti kehuista? Miksi joku haluaisi olla sellaisen ihmisen kanssa jota ei saa kehua?
Saa kehua, mutta itse en tarvitse sitä. Ennen tarvitsin mutta henkisen kasvun myötä se on muuttunut. Tunnen nyt itseni paremmin ja tiedostan miltä näytän sekä hyväksyn sen. En enää haluaisi olla kukaan muu, ennen halusin.
Nykyään kehujen saaminen ei vaikuta enää minuun. Ei myöskään haukut. Minua saa siis kehua tai haukkua jos kokee sen tarpeelliseksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehiä viehättää nainen jolla on hyvä perse/tissit ja kauniit kasvot. Muulla ei ole niin väliä.
Suurin osa naisista ole kauniita, eli tavalliseen joudutte tyytymään :D
...