Uusi tyttöystävä ei anna takaa "ennenkuin tunnetaan hyvin" mitä ihmeen logiikkaa tässä on kun seksiä muuten harrastetaan
Ollaan tunnettu kohta kuukausi ja seksiä harrastettu viitenä eri päivänä ja usein parikin kertaa yhtenä päivänä kun kemiat toimii ja melko harvoin tulee mahdollisuus. Mun mielestä tunnetaan jo hyvin ollaan yötä toistemme luona ja muutenkin. Ihmettelin eilen miksei ikinä halua että otan takaapäin. Sanoi että ei halua sitä "ennenkuin tunnetaan toisemme riittävän hyvin". Olin että siis mitä mutta ei kertonut enempää heh heh no ei pystynyt kun otti samantien suihin. Voisiko joku selittää onko tässä joku naisen logiikka vai mikä. Jaksan odottaa no probis mutta vähän vain ihmetyttää miten se vaatii enemmän tuntemista. Tosi hyvä runkoinen tyttö eikä häpeile yhtään. M28
Kommentit (58)
En tiedä mistä johtuu, mutta itselläni tuo asento tuntuu fyysisesti pahalta. Tulee sellainen pissahätä/virtsaputkentulehdus -olo.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tunnettu kohta kuukausi ja seksiä harrastettu viitenä eri päivänä ja usein parikin kertaa yhtenä päivänä kun kemiat toimii ja melko harvoin tulee mahdollisuus. Mun mielestä tunnetaan jo hyvin ollaan yötä toistemme luona ja muutenkin. Ihmettelin eilen miksei ikinä halua että otan takaapäin. Sanoi että ei halua sitä "ennenkuin tunnetaan toisemme riittävän hyvin". Olin että siis mitä mutta ei kertonut enempää heh heh no ei pystynyt kun otti samantien suihin. Voisiko joku selittää onko tässä joku naisen logiikka vai mikä. Jaksan odottaa no probis mutta vähän vain ihmetyttää miten se vaatii enemmän tuntemista. Tosi hyvä runkoinen tyttö eikä häpeile yhtään. M28
Kuulostaa tosi oudolta kun muuten innokas. Iso plussa jo siitä että ottaa suuhun, osa naisista ei ota. Takaa on tietty juttu. Oma haluaa sitäkin, onhan siinä se visuaaalinen lisä. Varsinkin kun hyvä perse naisella niin on se lisä katsoa samalla kun panee.
Aamujumppa tehtiin kaikkein perinteisempään tapaan. Edestä minä päällä. Kankkuspanetusta tai jotain kun tekee taas mieli. Pitää saada tuo ensin hereille, nukkuva ei ole yhtään käyttis. Muutaman orkun jälkeen tuo nukahtaa aina. Kielihoito on sille anestesia, joka kerta tippuu kuin tysonin iskusta.
Aika erikoisia vastauksia. Olen pitänyt itseäni aina keskivertoa ujompana ja estoisempana (?), mutta minusta on nimenomaan rennompaa ja vapaampaa, kun mies ottaa minut takaapäin. Lähetyssaarnaajassa suudellaan ja katsotaan silmiin, mikä on mielestäni paaaaljon intiimimpää.
En ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja, mutta haaveissani vieras mies ottaa minut melko rajusti takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan hän ujostella vaikka jäätäviä emätinpieruja, joita oma toosani ainakin polkee kapulan tahtiin ilmoille oikein riemuiten, kun takaapäin laitellaan.
Mulla sama ongelma. Mistäköhän tää johtuu? Muissa asennoissa ei ongelmaa.
Pierunainen? Jos on kaasua mahassa, tulee pieru väkisinkin tuossa asennossa. Oletko itse valmis siihen?
No nykyisen miehen exän mielestä esim takaapäin oli naista alentavaa ja feministinä ei siihen suostunut...
Vierailija kirjoitti:
No nykyisen miehen exän mielestä esim takaapäin oli naista alentavaa ja feministinä ei siihen suostunut...
Nainen on takaapäin otettavana ja mies ottaa. Selkeästi asetelma jossa nainen antautuu miehelle.
Kyllä mä oon pannut takaapäin ihan eka treffeillä. Sehän on sen toisen kierroksen asento, ensin pannaan edestä tai nainen päällä.
t. m-50
Jos on saanut joskus isoa kullia ja se voi herkästi osua kohdunkaulaa tuossa asennossa. Sattuu ilm aika paljon. niin ei siks haluu antaa takaapäin enneko voi luottaa et tarvittaes ei pane koko kullin mitalla.
Naisilla on monesti ihme juitsuja seksi asioissa. Kerran eräs nainen antoi heti ekakerralla jalat olkapäillä huutaen naama punaisena. Sitten kun pyysin käsihoitoa tarttui kaluuni pikkusormi pystyssä ja ilme oli vähän että mitenkä tätä pitäisi käsitellä. Ei siitä käsihoidosta mitään tullutkaan, mutta itseään nuoletti kyllä.
Siis miksi tuollaista ihmettelet.
Näytäpä minulle nainen jolla on loogiikkaa päässään niin minä näytän sinulle vaaleanpunaisen lentävän elefantin.
Siellä voi olla vaikka tämmöinen kaunis pyöreä tatuointi peräkontin ympäri!
https://ei.phncdn.com/videos/202412/27/462390591/original/(m=qSJR-2Zbea…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa luuli että tarkoitit peppuseksiä?
Koska takaapäin ottaminen on tarkoittanut peppuseksiä? Ei luullut. Ap
No, joko sait?
- Häpeää takapuolensa esittelemistä.
- Pelkää, että otat kondomin kesken pois. Joko muuten vaan tai sitten joku on aiemmin tehnyt niin.
- Pelkää, että alat sorkkia anaaliin. Joko muuten vaan tai sitten joku on aiemmin tehnyt niin.
Jos kyse on jommasta kummasta jälkimmäisestä, niin luottamus on vielä hakusessa. Ja se tulee kyllä ajan kanssa, jos et painosta.