pitkä hiuksiset miehet, hot or not?
Kommentit (41)
Hot paitsi silloin kuin lyhyet sopivat paremmin. Eli kaikki käy kunhan sopii kantajalleen.
Kyllä esim. HARRI MOISIO ja Hercules ovat kuumia miehiä. Mm. .... ihan menen kananlihalle kun ajattelen
N16
Vierailija kirjoitti:
Totaalinen turn off ✂
Mikä siinä on nii turn off :o
Mä tykkään joistakin, jos eivät ole hevareita. Pitää olla muutenkin hyvännäköinen ja hiukset hyvin leikattu ja hoidettu.
Hot. Tosin mielipiteeni on puolueellinen, kun omalla miehellä on pitkät hiukset.
Very hot. Pitkät hiukset + terveen raamikas kroppa, kunnon parta ja upea miehekäs karvoitus kropassa, sekä aistillinen katse silmissä, niin olen myyty.
Ei missään tapauksessa pitkiä hiuksia, en edes vilkaise sellaisiin "miehiin". Siistit lyhyet ovat parhaat. N40
Riippuu vähän et sopiiko. Kaikista eniten mua silti miellyttää sellanen surffitukka.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään joistakin, jos eivät ole hevareita. Pitää olla muutenkin hyvännäköinen ja hiukset hyvin leikattu ja hoidettu.
Kyllä hevimieskin voi olla hot, kunhan ei ole stereotypinen liimaletti hevari. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin, me hevarithan emme koskaan pidä huolta ulkonäöstämme tai hiuksistamme vaan kaikki näytetään viikingeiltä. True story.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän et sopiiko. Kaikista eniten mua silti miellyttää sellanen surffitukka.
Tarkoitatko aaltoilevia puolipitkiä :>>
Sellaiset miehet, joille sopii pitkä tukka paremmin, ovat hot pitkissä hiuksissa. Joillekin miehille sopii taas lyhyt tukka paremmin. Jotkut ovat niin hyvännäköisiä että kaikki käy.
Ihan vastaava naisten suhteen. En tajua tällaisia sukupuolijaotteluita hiusmallien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Not todellakin!
*Kirjoittaa muistiin: yksi kilpailija vähemmän Thorin pokaamisessa*
Hyvä homma!
Ihan pitkät on yleensä kamalat, keskipitkät menettelee naamasta riippuen. Yleensä parempi kuitenkin jos ovat kiinni.
Totaalinen turn off ✂