POLIISIT TEKEVÄT FACEKAVERIPYYNTÖJÄ
Ovatko sinulle tehneet poliisit kaveripyyntöjä Facebookissa?
Kuinka yleistä lienee tuollainen?
Ja osaatko sanoa, mistä tuollainen ilmiö voisi kertoa?
Kommentit (15)
Voi olla, että nettipoliisilla on sulle jotain asiaa ja lähestyy tätä kautta. Monestihan esimerkiksi teinien nettikiusaamistapauksia saatetaan lähteä ratkomaan niin, että poliisi pyytää kaveriksi fb:ssä ja jututtaa kaikki osapuolet. Hyväksy pyyntö ja odottele, mitä tapahtuu.
Esim.Matti Röppänen,Kuopio,profiilikuvassa lukee poliisi
Olen hyväksynyt pyynnöt kyllä jo,en vain ymmärrä, mistä tälläinen ilmiö kertoo
Vierailija kirjoitti:
Olen hyväksynyt pyynnöt kyllä jo,en vain ymmärrä, mistä tälläinen ilmiö kertoo
Tunnetko heitä IRL? Ellet tunne, miksi hyväksyt pyynnöt?
Johtuisiko harhoista? Ei nimittäin ole mitään yleistä "ilmiötä" jossa sinulle tuntemattomat "poliisit" monikossa pyytää FB-kaveriksi...
En tunne IRL,mutta hyväksynyt toki kavereiksi, koska arvostan heidän työtään
Sinä, joka höpisen harhoista;sä voit toki elää siinä hallusinaatiossa,että höpisen harhoja.Omapahan on profiilini,vaikka diagnosoitu minut joulupukiksi/sosiopaatiksi tms
Vierailija kirjoitti:
En tunne IRL,mutta hyväksynyt toki kavereiksi, koska arvostan heidän työtään
Kukin tyylillään. Minä en hyväksy ketään FB-kaveriksi, jota en oikeasti tunne. Enkä hyväksy kaikkia, jotka tunnen jos ovat mielestäni mölöjä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka höpisen harhoista;sä voit toki elää siinä hallusinaatiossa,että höpisen harhoja.Omapahan on profiilini,vaikka diagnosoitu minut joulupukiksi/sosiopaatiksi tms
Jaa. No tällaista "ilmiötä" ei silti edelleenkään täällä reaalimaailmassa ole, eli siihen et saa täältä vastausta.
Vauva -onnlinehän on juuri sitä reaalimaailmaa....
Poistun
Yksi poliisi on pyytänyt mua fb-kaveriksi. Hän on entinen luokkakaverini ja jotenkin uskoisin, että hän pyysi minua kaveriksi ihan yksityishenkilönä eikä poliisina. Ja hyväksyin kaveripyynnön kyllä. Ihan tuo vapaa-ajan touhuistaan tuntuu päivittävän.
En ole koskaan kuullutkaan sellaisesta ilmiöstä, että jotkut ihan tuntemattomat poliisit aktiivisesti pyytelisivät itselleen tuntemattomia ihmisiä fb-kavereiksi. En itse koskaan hyväksy tuntemattomien kaveripyyntöjä, joten oletettavasti en hyväksyisi myöskään tuntemattoman poliisin kaveripyyntöä.
Kerran on mutta meillä oli seksisuhde joten ei aivan täysin vieras tyyppi ollut :)
Minä hyväksyisin kanssa ja kysyisin poliisista että onko tällainen henkilö heillä töissä, poliisina esiintyminenhän on rikos.
Mistä tiedät että on oikeasti poliiseja? Eikä vain esiinny sellaisena?