Kun mies jättää raskauden alkumetreillä..
Tiistaina sain tietää olevani raskaana. Olemme yrittäneet lasta n. vuoden. Kerroin heti asiasta tietenkin iloisena miehelleni, mutta reaktio olikin hyvin outo. Ei reagoinut millään tavalla, eikä halua keskutella tai ajatella asiaa mitenkään. Nyt sitten tänään ilmoitti että haluaa erota eikä tiedä haluaako olla missään tekemisissä minun tai lapsen kanssa. Olemme molemmat +30v, joten ei mitään teinejä.
Mitäs nyt? :( Miten tästä kaikesta selviää yksin? :(
Kommentit (12)
Itse sain lapsen yksin, erosimme kun olin rv 7-8. Mies oli vieläpä halunnut lasta enemmän kuin minä. Lyhyesti sanottuna se oli äärimmäisen raskasta, mutta selvisin hengissä! Lapsi on nyt 4-vuotias, maailman iloisin ja helpoin lapsi :D On tavannut isäänsä muutaman kerran.
en tee aborttia koska haluan lapsen.. vaikka sitten yksin. Miksi yrität saada lasta jos et sitä haluakaan ja on toinen nainen? No sitä ei kai kukaan voi tietää.. :( ap
Selviät yksin paljon paremmin kuin kusipäisen ukon kanssa. Sekä lapselle että sulle on vain onni kun äijä älysi häipyä kuvioista jo nyt.
Mies on teettänyt vasektomian tai tietää olevansa 100% hedelmätön ja tadaa sä kerrot että sä oot raskaana. Tällainen mahdollisuus tuli mieleen.
Been there, done that! Nyt mun lapsi on jo teini ja vannon, että paremmin on pärjätty kuin hänen isänsä kanssa yhdessä oltaisiin ikinä!
Joskus miehille tulee paniikki siinä vaiheessa kun raskaus alkaa/lapsi on syntynyt. Suurin osa tajuaa ja palaa ja ottaa vastuun..jotkut sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Selviät yksin paljon paremmin kuin kusipäisen ukon kanssa. Sekä lapselle että sulle on vain onni kun äijä älysi häipyä kuvioista jo nyt.
Parempi yksin kuin huonon miehen kanssa, ap:n mies pakoilee vastuuta aivan selvästi, jatkokaan ei varmaan hääppöstä olisi tuollaisen vastuuntunnottoman miehen kanssa. Nämä on just niitä jotka kutsuu itseään alfauroksiksi, suuret puheet mutta kun teoistaan vastuuta pitäis kantaa tuleekin pupu pöksyyn ja paetaan.
Ja mieshän se taas olikin se joka sitä lasta halusi? Taitaa aloittajalta jäädä taas se kokonaiskuva kertomatta.
Mutta mitä muuta voi miesvihapalstalla odottaakaan, kuin miesvihaketjuja.
Ikävä tilanne + ( aika paskaäijä ) vaikka olisikin tulevan lapsesi isä.
Joudut nyt ilmeisesti melko suuren päätöksen eteen, pitääkö lapsen vai abortti.
Tällaista päätöstä ei pitäisi joutua miettimään suuressa tunnemyrskyssä koska joskus saattaa valita väärin mitä myöhemmin katuu.
Puhu asiasta omien vanhempiesi kanssa ja läheisimpien ystäviesi kanssa ennen kuin teet mitään päätöksiä, kuuntele heidän mielipiteensä ennen vaikka sen lopullisen päätöksen sinä teetkin yksin.
Voimia, jaksamista sinulle päätitpä sitten ihan mitä tahansa.
Olikohan tämä juttu totta vai tarua ?
M39
Kyseles, että kukas on se toinen nainen.