Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ikinä enää leikkauta lyhyitä hiuksia! En edes polkkaa!

N36
17.04.2016 |

Pitkissä hiuksissa olo on paljon naisellisempi, itsevarmempi ja seksikkäämpi! Monta kertaa olen leikkauttanut ihan lyhyeksikin ja joka kerta katunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me teemme tällä tiedolla?

Vierailija
2/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun jaoit. Minä taas en enää koskaan osta halpaa salaattijuustoa. Kerta riitti. Ihan kamalaa, kaduttaa, ei tuota voi syödä. Vähän kalliimmat juustot on vaan parempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36 kirjoitti:

Pitkissä hiuksissa olo on paljon naisellisempi, itsevarmempi ja seksikkäämpi! Monta kertaa olen leikkauttanut ihan lyhyeksikin ja joka kerta katunut.

no voi voi

Vierailija
4/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai meitä on täällä kaks N36:sta :) Ja aloitus olisi voinut olla minunkin kirjoittamani. Pidä sä toi N36, mä otan vaik N-80

Vierailija
5/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa ikinä? Mistä tietää vaikka viiskymppisenä leikkauttaisitkin?

Vierailija
6/6 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkään on ollut kyllä sellainen olettamus, että viimeistään nelissäkymmenissä naisten tulisi leikata hiukset lyhyiksi, koska pitkät hiukset näyttävät naurettavalta iäkkäämmillä naisilla. Minusta pitkät hiukset sopivat ihan minkä ikäisille vain (siinä missä lyhyetkin - kyse on siitä mistä itse tykkää ja mikä sopii kasvojen muodolle).

Näin vähän aikaa sitten bussipysäkillä ehkä seitsemissäkymmenissä olevan rouvan, jolla oli upeat pitkät hopeanharmaat hiukset ja mieletön tyylitaju vaatteiden suhteen. Olisinpa itse yhtä tyylikäs samanikäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän