En ikinä enää leikkauta lyhyitä hiuksia! En edes polkkaa!
Pitkissä hiuksissa olo on paljon naisellisempi, itsevarmempi ja seksikkäämpi! Monta kertaa olen leikkauttanut ihan lyhyeksikin ja joka kerta katunut.
Kommentit (6)
Kiva kun jaoit. Minä taas en enää koskaan osta halpaa salaattijuustoa. Kerta riitti. Ihan kamalaa, kaduttaa, ei tuota voi syödä. Vähän kalliimmat juustot on vaan parempia.
N36 kirjoitti:
Pitkissä hiuksissa olo on paljon naisellisempi, itsevarmempi ja seksikkäämpi! Monta kertaa olen leikkauttanut ihan lyhyeksikin ja joka kerta katunut.
no voi voi
Ai meitä on täällä kaks N36:sta :) Ja aloitus olisi voinut olla minunkin kirjoittamani. Pidä sä toi N36, mä otan vaik N-80
Mitä tarkoittaa ikinä? Mistä tietää vaikka viiskymppisenä leikkauttaisitkin?
Aika pitkään on ollut kyllä sellainen olettamus, että viimeistään nelissäkymmenissä naisten tulisi leikata hiukset lyhyiksi, koska pitkät hiukset näyttävät naurettavalta iäkkäämmillä naisilla. Minusta pitkät hiukset sopivat ihan minkä ikäisille vain (siinä missä lyhyetkin - kyse on siitä mistä itse tykkää ja mikä sopii kasvojen muodolle).
Näin vähän aikaa sitten bussipysäkillä ehkä seitsemissäkymmenissä olevan rouvan, jolla oli upeat pitkät hopeanharmaat hiukset ja mieletön tyylitaju vaatteiden suhteen. Olisinpa itse yhtä tyylikäs samanikäisenä.
Mitä me teemme tällä tiedolla?