Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä työpaikalla yt:t meneillään

Vierailija
17.04.2016 |

Miten voisin tukea miestä? On aivan hermoheikkona asiasta vaikka päällepäin ei sitä mukamas näytä. Hysterisoi asioita (tottakai ei ole kiva tippua tyhjän päälle jos huonosti käy) koko ajan. Mielestäni ei tässä voi mennä kuin päivä kerrallaan ja odottaa lopputulosta, mutta tuo hyppii seinille kohta. Voiko tässä tehdä jo nyt mitään? Miten voisin rauhoitella miestä?

Kiitos jos jollain kokemusta jonka haluaa jakaa

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin tukea miestä? On aivan hermoheikkona asiasta vaikka päällepäin ei sitä mukamas näytä. Hysterisoi asioita (tottakai ei ole kiva tippua tyhjän päälle jos huonosti käy) koko ajan. Mielestäni ei tässä voi mennä kuin päivä kerrallaan ja odottaa lopputulosta, mutta tuo hyppii seinille kohta. Voiko tässä tehdä jo nyt mitään? Miten voisin rauhoitella miestä?

Kiitos jos jollain kokemusta jonka haluaa jakaa

Itse aloitin nykyisessä työpaikassani 2012 helmikuussa, heti huhtikuussa alkoi ekat yt:t, sen jälkeen on ollut vielä toiset yt:t.

Itse en ollut hirveän hermoheikkona, koska itsellä on hyvin itsenäinen oma vastuualue työssä niin en pitänyt irtisanomista kovin todennäköisenä, ja työ on myös sellainen, että sitä ei voi tavallaan jättää tekemättä.

Mutta henkisesti olin silti täysin varautunut irtisanomiseen kuitenkin eli en olisi ollut mitenkään shokissa vaikka irtisanominen olisi osunut  kohdalle. Katsoin jo viikon ajan etukäteen useita firmoja ja työpaikkailmoituksia, joihin olisin heti lähettänyt samana päivänä hakemuksen jos irtisanominen olisi tullut kohdalle. Tuli melkein hullu tunne kun ei tarvinnutkaan ruveta lähettelemään hakemuksia, olin niin valmistautunut kuitenkin siihen mahdollisuuteen. Olihan se jännää kuitenkin odotella silloin tiettynä päivänä muutaman tunnin ajan että tuleeko soitto puhelimeen ja kutsu "neuvotteluun".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi