Arvaa painoni mittojeni perusteella
Pituus 167 cm, rinnanympärys 100 cm, liivikoko 75D, vyötärö 74cm, lantio 100 cm, reidet 56cm.
Paljonko painan? En ole erityisen lihaksikas.
Laittakaa muut vastaavat mitat ja arvaillaan.
Kommentit (17)
Veikkaan 72 kg.
Omat mitat: pituus 167 cm, 92-64-94, paino 61 kg.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin 75-80kg. Itse olen 172cm 62kg ry 95 vy 71 la 97.
Ap:lla ja sulla ei mitat aivan kauheasti poikkea. Miksi luulet että ap sua 15 kg isompi?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan 72 kg.
Omat mitat: pituus 167 cm, 92-64-94, paino 61 kg.
Wau! Sulla on täydelliset mitat :)
Omat 165cm, ry 108 vy 89 ly 112... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ja sulla ei mitat aivan kauheasti poikkea. Miksi luulet että ap sua 15 kg isompi?
Niin juuri, varsinkin, kun ap on hieman lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ap on viisi senttiä lyhyempi :D
Nämä ovat vaikeita, kun ei tiedä onko mitattu edes oikein. Onko reisi paksuimmasta kohtaa, onko lantio ihan alhaalta vai pikemminkin mahan päältä, onko vyötärö varmasit kapeimmasta kohdasta jne.
Mutta laitetaan nyt 66 kg
Vierailija kirjoitti:
67-69 kg. Varma tieto. :p
Hyvin tiedetty. T ap 68kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ap on viisi senttiä lyhyempi :D
Nämä ovat vaikeita, kun ei tiedä onko mitattu edes oikein. Onko reisi paksuimmasta kohtaa, onko lantio ihan alhaalta vai pikemminkin mahan päältä, onko vyötärö varmasit kapeimmasta kohdasta jne.
Mutta laitetaan nyt 66 kg
Reisi paksuin kohta, lantio levein kohta. Vyötärö kapein kohta. Ap mutta tosiaan sen 68kg
Painat noin 60-62kg. Mulla mitat pituus 168cm ry99-vy76-ly93 ja kuppikoko 32G (uk mitoitus, olisikohan se n.70I eu mitoituksella), painan 59-60kg
Sun liivikoko muuten kuulostaa väärältä kun vertaa sun mittoihin..
Vierailija kirjoitti:
Painat noin 60-62kg. Mulla mitat pituus 168cm ry99-vy76-ly93 ja kuppikoko 32G (uk mitoitus, olisikohan se n.70I eu mitoituksella), painan 59-60kg
Joo voi olla liivit väärän kokoisia. Joissain malleissa toimii 80D ja joissain 75DD myös. Pitäisi varmaan mennä alan liikkeeseen käymään mutta ei hotsittaisi maksaa liiveistä kauheasti yli 30 euroa... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voi olla liivit väärän kokoisia. Joissain malleissa toimii 80D ja joissain 75DD myös. Pitäisi varmaan mennä alan liikkeeseen käymään mutta ei hotsittaisi maksaa liiveistä kauheasti yli 30 euroa... ap
Oletan, että sun mitta rintojen alta on ehkä max 75cm, koska käytät nyt 75 ympärystä. 100cm rinnanympäryksellä sun kuppikooksi tulisi luokkaa EU J/UK GG.
Mulla aika lähellä samaa
Pituus 169 cm
Rinta 94 cm
Vyötärö 73 cm
Lantio 100 cm
Reisi 56 cm
Liivi 75E tai F
Paino 69
Itselle ei tulisi mieleenkään ostaa liivejä jotka maksaa alle 50 euroa, mitä sellaisilla tekisi? Itse käytän kunnon tukevia urheiluliivejä(shock absorb) arkenakin ja liikunnoissa kaksia päällekäin. Olisi inhottavaa jos tissit roilaisi ilman kunnon tukea ylös ja alas ja sivuille, eikö se satu? Eipä ole alkanut pahasti roikkumaankaan kun olen nuoresta asti tukenut hyvin.
Itse asiassa mulla on ehkä leveä selkä joten tuo liivien kuppi siksi vähemmän kuin mitat sanoisivat. 75D istuu oikein hyvin yleensä. Tai 75DD ap
67 kg? Olen sua 2 cm pidempi ja sulla on noin 5 cm joka mitassa enemmän kuin mulla, painan itse noin 60-62 kg.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa mulla on ehkä leveä selkä joten tuo liivien kuppi siksi vähemmän kuin mitat sanoisivat. 75D istuu oikein hyvin yleensä. Tai 75DD ap
Kuvassa nainen, jolla on hyvin istuvat liivit 75D koossa.
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=34&cup=D&age=&brand=&…
Vierailija kirjoitti:
Mulla aika lähellä samaa
Pituus 169 cm
Rinta 94 cm
Vyötärö 73 cm
Lantio 100 cm
Reisi 56 cm
Liivi 75E tai F
Paino 69
Itselle ei tulisi mieleenkään ostaa liivejä jotka maksaa alle 50 euroa, mitä sellaisilla tekisi? Itse käytän kunnon tukevia urheiluliivejä(shock absorb) arkenakin ja liikunnoissa kaksia päällekäin. Olisi inhottavaa jos tissit roilaisi ilman kunnon tukea ylös ja alas ja sivuille, eikö se satu? Eipä ole alkanut pahasti roikkumaankaan kun olen nuoresta asti tukenut hyvin.
Onpas hassuu, mulla on lähes identtiset mitat sun kanssa, paitsi lantio 3 cm kapeampi mutta painan sua 5 kg enemmän eli 74 kg. Outooooo! 😃