Asioita, joita tapahtuu vain elokuvissa - kerrotaan ärsyttäviä elokuvakliseitä
Tiedetään, että näitä keskusteluja on paljon mutta aina löytyy jotain uutta :)
Kommentit (6827)
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkinä uudehko SISU leffa, päähenkilö ei kuole vaikka lentokone tippuu suoraan nokka edellä tonttiin.
Olkoonkin että kone tippui "suonsilmään", mutta päähenkilö ei ollut edes penkin "turvavyössä" kiinni.
Tuossa ei edes yritetty tavoittaa todenmukaisuutta, joten se oli ookoo. Mut ihan stallone/the rock/ statham-leffoissa voisi käydä samoin, ihan tosissaan 😆
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yrittänyt tajuta tuota usein nähtävää "Koska katselet tätä videota, niin se tarkoittaa että minä olen kuollut..." Siis eikö videon katselija tiedä sitä? Miksei tiedä?
Juuri tällä viikolla julkaisi joku brittinainen tuollaisen videon ( tai hänen juristinsa/perikuntansa julkisti). Oli lähtenyt dignitakselle päättämään päivänsä ja kertoi videolla, miksi teki niin ja miksi Briteissä pitäisi eutanasia hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen isä kaipaa pohjattomasti lastaan ja on surun murtama, kun ei saa tavata tätä riittävän usein.
Todellisuus: entisen liiton lapset on pelkkä taakka, elatusavut jätetään maksamatta, lapsia ei haluta edes nähdä. Isäpappa on viihteellä ja uusi suhde tuo uudet kuviot.T: katkera karusellimiesten valitsija
Miksi alapeukkuryöppy? Kertoja selvästi katkera miehen käytöksestä, joka on täsmälleen kuin "karusellimiehellä"! Ikävä totuusko saa alapeukuttamaan?
Triggeroit palsta mammat.
Vierailija kirjoitti:
Kun jotain leffan pahiksiin kuuluvaa sivuhahmoa ammutaan mihin tahansa, ei hän pysty tuskiltaan enää liikkumaan vaan jää vain makaamaan maahan tai kuolee/menee tajuttomaksi heti. Hyvikseen osuessa, ammuttua kohtaa painetaan hetki kädellä ja ähkäistään kivusta, jonka jälkeen taistellaan taas kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Tähän samaan kategoriaan menee se, että tappelu, jossa lyödään toista olan takaa tyyliin halolla naamaan, ja se voi kestää minuutteja. Pikkuisen ehkä verta tirahtaa otsasta tai poskipäästä.
Sitten taas, jos hiippaillaan( usein vartijan ym.taakse) ja tehdään yllätys isku ja kopautetaan pyssyn perällä tai nyrkillä takaraivoon, niin henki pois.
Pahikset ampuu konekiväärillä ja hyvis suojautuu esim. avoimen auton oven taakse. :D
Tai kurkitaan nurkan takaa ja ammutaan vuoron perään pitkiäkin sarjoja ja sitten taas toisen vuoro.
Nämä naiset, jotka lähtevät kauhuissaan hiipien kellariin tai ullakolle. Hello? Anybody there?
Äitipuoli jää jumiin pöydän alle / pesukoneeseen / uuninluukkuun / johonkin muuhun ja poikapuoli näkee tilaisuuden tulleen ja alkaa nuss1maan tätä.
Lentokoneessa viereen sattuu missi tai laatikkoleuka. Sinkkuja tietty.
Mun viereen sattuu örvelö tai villi kakara ;-)
Kun rikolliset kuljettavat jotain suurehkoa rahasummaa niin setelit ovat aina siisteissä pinoissa pankin käärenauha ympärillä, setelit ovat painotuoreita ja kulloinkin käytössä oleva laukku on juuri sopivan kokoinen niin että setelit täyttävät koko laukun.
Aiemmin kauhuelokuvissa ensimmäinen ja aina viaton uhri oli tummaihoinen poliisi, vartija tms.
Vierailija kirjoitti:
Kun rikolliset kuljettavat jotain suurehkoa rahasummaa niin setelit ovat aina siisteissä pinoissa pankin käärenauha ympärillä, setelit ovat painotuoreita ja kulloinkin käytössä oleva laukku on juuri sopivan kokoinen niin että setelit täyttävät koko laukun.
Mitä ärsyttävää tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viehttävällä pääosanaisella on parhaana ystävänä selkeästi vähemmän viehättävä nainen. Ja jos se ei muuten ole tarpeeksi tavis, sille lätkäistään vähintään rillit.
Tosielämässä ihmiset yleensä kaveeraa ensisijaisesti ns. samantasoisten kanssa. Kauniit kauniiden ja tavikset tavisten kanssa, rumat rumien kanssa.
Kyllä mä valitsen kaverini muulla perusteella kuin heidän ulkonäkö.
Uskon kyllä, mutta alitajuisesti kaunis menestynyt ihminen tuskin kaveeraa Niilo22:n kaltaisen ihmisen kanssa. Useimmiten se kyllä menee tuolla tavalla että valitaan samankaltaisia kavereita myös ulkonäöllisesti. Sitä ei vaan tiedosta useinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naulapyssyllä ammutaan kuten tavallisella aseella.
Mieheni oli kuolla nauruun kun käveli olohuoneeseen just, kun CSI:ssä tms ammuttiin ihminen puskan suojista naulapyssyllä. Mieheni todisti asian seuraavana päivänä tähtäämällä minua metrin päästä naulapyssyllä ja vetämällä liipaisimesta, mitään ei tietenkään tapahtunut (luotan mieheen ja siihen että tiesi mitä tekee),
Jep, ne eivät laukea ennen kuin ne painaa seinää vasten niin että sen nokassa oleva liikkuva osa liukuu sisäänpäin.
Paitsi että tiedän lähipiiristä tapauksen jossa naulapyssy on ollut viallinen ja ampui pari naulaa läpi ihmisestä. Kyseessä oli työtapaturma
Poikkeus vahvistaa säännön-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viehttävällä pääosanaisella on parhaana ystävänä selkeästi vähemmän viehättävä nainen. Ja jos se ei muuten ole tarpeeksi tavis, sille lätkäistään vähintään rillit.
Tosielämässä ihmiset yleensä kaveeraa ensisijaisesti ns. samantasoisten kanssa. Kauniit kauniiden ja tavikset tavisten kanssa, rumat rumien kanssa.
Kyllä mä valitsen kaverini muulla perusteella kuin heidän ulkonäkö.
Uskon kyllä, mutta alitajuisesti kaunis menestynyt ihminen tuskin kaveeraa Niilo22:n kaltaisen ihmisen kanssa. Useimmiten se kyllä menee tuolla tavalla että valitaan samankaltaisia kavereita myös ulkonäöllisesti. Sitä ei vaan tiedosta useinkaan.
Tai tiedostaa ja valehtelee että ei tiedosta.
Se että vanha ryppyinen miestähti about 50+ saa kauniin parikybäsen mimmin.
Kuinka nuo nuoret näyttelijämimmit pystyvät edes suutelemaan vanhuksia. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Se että vanha ryppyinen miestähti about 50+ saa kauniin parikybäsen mimmin.
Kuinka nuo nuoret näyttelijämimmit pystyvät edes suutelemaan vanhuksia. Hyi.
Ajattelitko kysyä Dannylta?
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin kauhuelokuvissa ensimmäinen ja aina viaton uhri oli tummaihoinen poliisi, vartija tms.
Joissain sarjoissa huomaa että aina kun lähdetään johonkin tehtävälle, ja jos mukana on joku sivuosanäyttelijä, niin ne kuolee. Muulloin lähtee tietysti vaan tämä ydinjoukko, jolle näyttäisi kaikki tehtävät yleensä lankeavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli kuolla nauruun kun käveli olohuoneeseen just, kun CSI:ssä tms ammuttiin ihminen puskan suojista naulapyssyllä. Mieheni todisti asian seuraavana päivänä tähtäämällä minua metrin päästä naulapyssyllä ja vetämällä liipaisimesta, mitään ei tietenkään tapahtunut (luotan mieheen ja siihen että tiesi mitä tekee),
Eli molemmat teistä on idìootteja. Olette varmaan ansainneet toisenne. Pitäkää ensiapulaukku kuitenkin aina mukana koska tuolla asenteella sitä tarvitaan.
Eiköhän rakennusalalla oleva tiedä että naulapyssy ei ammu metrien päästä. Se pitää laittaa kiinni seinään. Tai päähän jos nyt haluaa jonkun tap paa..
Jos fiksaa varmistimen pois niin ampuu sarjatulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmistimen voi ohittaa esmes rautalangalla.
Se leffa joka on täysi susi on myös täysin hukkaan heitettyä aikaa ;)