Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asioita, joita tapahtuu vain elokuvissa - kerrotaan ärsyttäviä elokuvakliseitä

Vierailija
17.04.2016 |

Tiedetään, että näitä keskusteluja on paljon mutta aina löytyy jotain uutta :)

Kommentit (6827)

Vierailija
2501/6827 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=dVwlnKrr&id=9C153…

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=qWXZ7iub&id=EC19E…

Miks näitä näkee vaan telkkarissa,eikä omalla sängyllään?

Ai miksi sun sängyllä ei näy viimeiseen asti laittautuneita ihmisiä? Jos olisit itse noiden asemassa, niin haluaisitko käyttää aikasi juuri sinun silmäsi miellyttämiseen?

Vierailija
2502/6827 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisissa maakuntiin sijoittuvissa elokuvissa ja sarjoissa on aina se yksi (yleensä vanha) hahmo joka vääntää leveästi sitä alueen murretta mutta suurin osa asukkaista ei puhu kuten alueen asukkaat oikeasti. Pahimmillaan näyttelijät puhuvat kukin oman kotialueensa nuotilla. Vie kummasti aitoa tunnelmaa alas jos kainuulainen puhuu Tampereen nuotilla.

Sama juttu, jos paikannimeä taivutetaan väärin. Esim. Ms Romanticissa puhuttiin, miten joku on Kangasalasta ja Pälkäneestä, vaikka nimet taipuvat Kangasalta ja Pälkäneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/6827 |
06.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komedioissa varsinkin pääosanesittäjän (frasier, frendit etc) manageri on aina täydeltä sekopäältä vaikuttava ku**pää joka kuitenkin loppujenlopuksi jotenkin ihmeesti saa pääosanesittäjälle sen unelmien loistoroolin. Niin ja vanhempi naishenkilö. 

Vierailija
2504/6827 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun oli vain lankapuhelimet niin sen soidessa filmitähti vain tekee kaikkea muuta pitkät tovit ennen kuin vaivautuu samaan huoneeseen puhelimen kanssa ja nostaa luurin.

Usen siellä on joku tuntematon, ehkä uhkailija, joka ei suostu kertomaan kuka hän on.

Tosielämässä nyt kuitenkin puhelimeen vastattiin mahdollisimman nopeasti että pääsee kuulemasta sitä ärsyttävää kilinää (ääntä ei voinut valita).

Vierailija
2505/6827 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävät lapset! "Sä et voi mua määrätä, en suostu elämään pelossa, oon jo 19 v eikä sulla oo sanomista" kun maailmanloppu on tulossa ja asteroidi putoamassa niskaan ja vanhempi koittaa saada turvaan.

Vierailija
2506/6827 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävät lapset! "Sä et voi mua määrätä, en suostu elämään pelossa, oon jo 19 v eikä sulla oo sanomista" kun maailmanloppu on tulossa ja asteroidi putoamassa niskaan ja vanhempi koittaa saada turvaan.

Tapahtuu myös todellisuudessa.

Vierailija
2507/6827 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen liike elokuvissa on aina hyvännäköinen, eikä milloinkaan näytä kömpelöiltä paitsi hömppä-komedioissa.

Vierailija
2508/6827 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu myös todellisuudessa.

No joo muuten, ärsyttävän 19- vuotiaan vanhempana, mutta vielä ei asteroidista ole ollut kysymys.

Vierailija
2509/6827 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jossain leffassa/sarjassa herätetään kauan kuolleena ollut muumio/vampyyri sillä on täydelliset valkoisena hohtavat hampaat, miten ihmeessä hammaslääkäri käy kuolleen luona tai hampaat pysyvät itsestään loistavina. Usein myös elokuvien kodittomilla on huippuhampaat, vaikka söisivät roskiksesta ja joisivat päivät pitkät. Hampaat on yleensä myös tasaiset ja suorat

Hampaathan säilyvät missä muualla tahansa tuhansia vuosia paitsi suussa. 

Vierailija
2510/6827 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putoat katolta, rekka ajaa ylitsesi ja susilauma hyökkää kimppuusi ja korpit hoitelevat loput, mutta nouset pystyyn ja vaatteita ja tukkaa myöten olet juhlakunnossa.

Vierailija
2511/6827 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ovat ystäviä ja tekemisissä toistensa kanssa myös vapaa-ajalla.

Kaikki kutsuvat häihin pomonsa ja työkaverit. Parhaassa tapauksessa, jos ei ole isää, pomo voi taluttaa naisen alttarille.

En ikimaailmassa pyytäisi omaa pomoa häihini edes vieraaksi.

Vierailija
2512/6827 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kksk kirjoitti:

En tiedä onko Amerikassa yleistä voi olla että on, mut monesti tuntemattomat moikkaa eka ja sit rupeaa juttelemaan kuin vanhalle tutulle, ainakin elokuvissa yllättävän yleistä

Myös se ärsyttää elokuvissa että silmälasipäinen henkilö on monesti se kiusattu ja tietä kaikesta kaiken,eikä kukaan treffaile silmälasipäistä

Clark Kentillä menee suhteellisen hyvin silmälasipäiseksi henkilöksi eikä häntä kannata kiusata.

Sehän käyttää laseja vain näyttääkseen tylsältä nörtiltä. Juuri sellaiselta, jota kiusataan. Ne valtavat muskelit tekisivät muuten liian vetoavan vaikutuksen.

Vierailija
2513/6827 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuminen voi tapahtua vain selällään.

Yksi poikkeus. Kun pano ei maistu, käännetään selkä, eli käydään kyljelle.

Vierailija
2514/6827 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ahdistelee naista seksuaalisesti ja nainen ensin suuttuu siitä, mutta kuitenkin on lopulta imarreltu ja haluaa seurustella, jos mies jatkaa tarpeeksi pitkään.

Vierailija
2515/6827 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat luonnottoman huoliteltuja kotona ollessaan, kun joku tulee vaikkapa yhtäkkiä käymään. Aika epärealistista. Naisilla kiharretut hiukset, meikit ja hienot vaatteet.  Kukaan ei ole esim. 10v vanhassa aamutakissa, hiukset sekaisin ja näppylöita leuassa. Minä vaihdan heti kotiin tultaessa vapaa-ajan vaatteet, pesen meikit yms. Jos joku tulisi käymään minun luonani kun olen vapaalla, niin en aukaise edes ovea. 

Vierailija
2516/6827 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ikinä aivastele tai yski, jollei ole flunssassa.

Vierailija
2517/6827 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa luonnollisen synnytyksen, mutta alkaakin vaatia helpotusta. Ja juuri siinä vaiheessa ei voi lääkkeitä enää antaa, vaan nainen joutuu kestämään tuskat.

Nainen karjuu synnyttäessä miehelle "sinä teit tämän minulle" tms.

Vierailija
2518/6827 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa / yökerhossa voi jutustella ja heitellä nokkeluuksia normaaliäänellä eikä koskaan tarvii huutaa yksisanaisia lauseita suoraan korvaan.

Vierailija
2519/6827 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkasarjoissa ketään ei kiinnosta työ, vaan yhdessä perseily, kepposten tekeminen ja toisten yksityiselämän kyttääminen. Kaikki puhuvat avoimesti seksielämästään ja muistakin yksityisistä asioista. Jos pari menee yhteen tai saa vauvan, koko toimisto innostuu. Jos pari eroaa, työkaverit jakaantuvat sen mukaan kumman syytä ero heidän mielestään oli.

Vierailija
2520/6827 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähän mä sellaisia elokuvia olen nähnyt,missä mies olisi paljon vanhempi.Mun puolisoni oli paljon vanhempi,että olisi puolestani saanut vaikka olla.Minusta se on yhtä normalia kuin samanikäisyyskin.Rakastuminen on niin monesta jutusta kiinni.

Tuulen viemää,kaikki on suunnilleen samaa ikää,paitsi Scarletin vanhemmat.Heillä on iso ikäero.

Vihollinen vuoteessani,samaa ikää.Vuorovetten prinssi,samaa ikää.

Tuo,missä Robert de Niro jahtaa asianajajaansa,samaa ikää.

Tunnit,samaa ikää.

En tosin ole elokuvien suurkuluttaja,antakaa esimerkkejä.

No esim. Pretty Womanissa näyttelijöiden ikäero on 18v ja roolihahmojen ainakin samanverran.

Tuulen viemää -elokuvan samanikäisyyksista. Siitä on aikaa, kun olen elokuvan nähnyt, mutta muistaakseni pääpareina olivat Scarlett (Vivien Leigh s. 1913) ja Rhett ( Clark Gable s. 1901) sekä Ashley (Leslie Howard s. 1893) ja Melanie (Olivia DeHavilland s. 1916) eli eivät niin kovin samanikäisinä, jos tätä tarkoitit. Roolihenkilöiden samanikäisyyksistä en tiedä.