Hyvä rantakohde kesäksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota suora lento Chicagoon ja yhdistää kaupunki- ja biitsiloma!
Alkoi kiinnostaa! Mikä biitsi siellä on?
Ihan kaupungin yhteydessä on upeat biitsit Lake Michiganin rannalla. Ja niitä jatkuu joka suuntaan. Kiva kaupunki muutenkin ja kesällä aurinkoa piisaa!
En ole edes ajatellut Chicagoa aiemmin. Olen käynyt New Yorkissa, Floridassa, Texasissa usein, Kaliforniassa ja Seattlessa
Olen käynyt kymmenissä kaupungeissa Yhdysvalloissa, Chicago on ehdottomasti suosikkikaupunkini. Etenkin kesällä :-)
+1
Nykyään sinne pääsee suorilla lennoillakin. Finnairilla oli juuri business-luokan tarjous 1399e, pääsee sopuhintaan siis bisneksessäkin.
SAS neljäntoista tunnin lennot oli 830 heinäkuun puolivälin jälkeen. Meitä on 4, joten ei voisi edes harkita 1400 e lentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaupungin yhteydessä on upeat biitsit Lake Michiganin rannalla. Ja niitä jatkuu joka suuntaan. Kiva kaupunki muutenkin ja kesällä aurinkoa piisaa!
En ole edes ajatellut Chicagoa aiemmin. Olen käynyt New Yorkissa, Floridassa, Texasissa usein, Kaliforniassa ja Seattlessa
Olen käynyt kymmenissä kaupungeissa Yhdysvalloissa, Chicago on ehdottomasti suosikkikaupunkini. Etenkin kesällä :-)
+1
Nykyään sinne pääsee suorilla lennoillakin. Finnairilla oli juuri business-luokan tarjous 1399e, pääsee sopuhintaan siis bisneksessäkin.SAS neljäntoista tunnin lennot oli 830 heinäkuun puolivälin jälkeen. Meitä on 4, joten ei voisi edes harkita 1400 e lentoja.
1400 siis bisneksessä, turistiluokassa viitisen sataa.
Pääsin taas mielipuuhaani. Tutkin lentoja eri kaupunkeihin. Tänään löyty paljon edullisia. En uskalla varata, kun teinien kesätyöajat vielä sopimatta
Split, Lissabon ym.
Matkustaisin kokoajan, jos voisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+1
Nykyään sinne pääsee suorilla lennoillakin. Finnairilla oli juuri business-luokan tarjous 1399e, pääsee sopuhintaan siis bisneksessäkin.SAS neljäntoista tunnin lennot oli 830 heinäkuun puolivälin jälkeen. Meitä on 4, joten ei voisi edes harkita 1400 e lentoja.
Turistiluokassa näytti etsiminäni päivinä halvin kohtuullinen olevan toi 830
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+1
Jos ei voi joustaa päivissä, voi joutua maksamaan tuon. Silloin kannattaa tsekata skyscannerilla BA ja muut. Itse kyllä maksan mielelläni muutaman huntin enemmän suorasta ja nopeasta lennosta.
Kannattaa kokeilla lentohaussa joustavia päiviä jos mahdollista, voi säästää satasia
Ja jos on yhtään lentomaileja, ostat turistiluokan lipun ja upgrade bisnekseen maileilla. 50000p/suunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+1
Jos ei voi joustaa päivissä, voi joutua maksamaan tuon. Silloin kannattaa tsekata skyscannerilla BA ja muut. Itse kyllä maksan mielelläni muutaman huntin enemmän suorasta ja nopeasta lennosta.
Haen aina useilla hakukoneilla. Tässä skyscanner antoi lennot 670. Samat 14 tunnin lennot. Sen sijaan se antoi esim Lissaboniin kalliimmat lennot kuin momondo.
Haen aina sopivinta. Lähtöaika, kohtuullinen lentoaika ja hinta. Usein se jo on este, jos mennessä Eurooppaan on perillä myöhään tai tullessa pitää lähteä ennen puoltapäivää
Katsoin myös Finnairin tarjoukset. Chicago alkaen reilu 800 ja bussines alkaen 2700
Suorat lennot on toki parhaat. Mutta esim yhdellä välilaskulla voin mennä jopa Eurooppaan, jos hinta selvästi halvempi eikä kuitenkaan tarvi koko päivää kentillä luuhata ja saapumisajat on sopivat
Meitä on neljä aikuisen hinnalla lentävää, joten muutama satanen per lippu vaikuttaa
Ollaan saatu edullisia lippuja. Esim suora New York, kolmen päivän jälkeen Miami ja 10 päivän jälkeen Orlando - Helsinki yhdellä nopealla välilaskulla oli n. 700
Vierailija kirjoitti:
SAS neljäntoista tunnin lennot oli 830 heinäkuun puolivälin jälkeen. Meitä on 4, joten ei voisi edes harkita 1400 e lentoja.
Mites jos otatte 2+2 ja vuorottelette? On ihan pirullista, jos ei koko 14 tunnin aikana pysty yhtään nukkumaan. Jos vaihtaisitte paikkoja puolessa välissä, niin kaikki saisivat nukuttua ainakin muutaman tunnin, lapset ehkä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkiloma rantaloman yli aina - halvempaakin
Esim Barceloona on kiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites jos otatte 2+2 ja vuorottelette? On ihan pirullista, jos ei koko 14 tunnin aikana pysty yhtään nukkumaan. Jos vaihtaisitte paikkoja puolessa välissä, niin kaikki saisivat nukuttua ainakin muutaman tunnin, lapset ehkä enemmänkin.
Olishan se kivaa! Mutta köyhän täytyy kärvistellä. Joutuu ihan turistiluokassa Chicagoon lentämään. Mahtaako kellään muulla olla näin surkea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Barceloona on kiva
Barcelonan suosiota en ole koskaan ymmärtänyt, paska paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Barceloona on kiva
Barcelonan suosiota en ole koskaan ymmärtänyt, paska paikka.
Musta se on kiva. Nähtävyyksiä, ranta, helppo liikkua, kivat huoneistot, edulliset suorat lennot. Mukava ilmapiiri
Torremolinos on oikeasti kiva ja helppo rantakohde. Ja ainakaan 2011 jolloin siellä olimme, siellä ei suomalaisia ollut, Fuengirolassa ja Malagassa kovastikin.
Malagaan sai ainakin silloin halvahkot lennot (meillä taisi olla 230 euroa meno-paluu henkilöltä). Kivoja perushotelleja löytyy edullisesti ja tuolta alueelta myös vuokraavat asuntoja edullisesti. En tosin tiedä onko niiden vuokrausaika jo ohitse kesää odotellen.
Espanjalaisia on heinä-elokuulla siellä todella paljon, kaikki sisämaan ihmiset pyrkivät kuumuutta pakoon rantapaikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Barceloona on kiva
Kiva varmasti, mutta terroristit mietityttää.
Mitä hotellia voisitte suositella Pärnussa? Lapset on 9 ja 14-vuotiaat, jos sillä on merkitystä.
Kalajoki! Pärnussa myös upeat rannat.