Hyvä rantakohde kesäksi?
Kommentit (42)
Olen miettinyt matkaa Portgaliin. Voisi yhdistää Lissabonin ja esim Porton. Voisi vuokrata auton tai matkustaa välin junalla
Kreikka on ihana. Muttei ehkä tässä vaiheessa. Viime kesänä olin Kreetalla juuri valuuttakriisin aikaan. Ei ollut ongelmia
Vierailija kirjoitti:
Bulgaria Sunny beach.
Et varmaankaan ole tosissasi.
Aurinkolahti Vuosaaressa. Voi yhdistää saman metroradan varrella Rastilan uimarantaan. 550llä voi jatkaa Ogelin suuntaan ja käydä Pikkukoskella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bulgaria Sunny beach.
Et varmaankaan ole tosissasi.
Itse kyllä tykkään paikasta.Kesällä taas menossa.
Mallorcalla oltiin pari kesää sitten, Alcudiassa... Siellä on hiekkarantaa 25 km. Tänä kesänä ehkä Pärnuun, en ole käynyt mutta kuulostaa kivalta ja biitsiä löytyy.
Kotimaassa Kalajoki tai Oulu, tai sisävesistössä Puruvesi, esim. Ruokkeen lomakylä Kiteellä tai Papinniemi Parikkalan Uukuniemellä. Eikun Papinniemi onkin Pyhäjärveä, mutta sillä suunnalla ja ihana hiekkaranta. http://www.papinniemicamping.net/index.php/fi/
Halvat lennot Turusta Gdanskiin ja Sopottiin rantalomalle. On hieno paikka!
Vierailija kirjoitti:
Ota suora lento Chicagoon ja yhdistää kaupunki- ja biitsiloma!
Alkoi kiinnostaa! Mikä biitsi siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Mallorcalla oltiin pari kesää sitten, Alcudiassa... Siellä on hiekkarantaa 25 km. Tänä kesänä ehkä Pärnuun, en ole käynyt mutta kuulostaa kivalta ja biitsiä löytyy.
Alcudiassa kannattaa vuokrata fillari ja käydä kokeilemassa pientä vuoristoajoakin. Vaikka Cap Formentoriin ja takaisin. Siinä ei ole ihan niin pahoja mäkiä kuin sisämaassa.
Pärnu on kiva, mutta pienehkö paikka. Ja jos on kova tuuli, aallokko tekee uimisesta hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa näytti saavan suorat lennot 830e
Ei paha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaupungin yhteydessä on upeat biitsit Lake Michiganin rannalla. Ja niitä jatkuu joka suuntaan. Kiva kaupunki muutenkin ja kesällä aurinkoa piisaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaupungin yhteydessä on upeat biitsit Lake Michiganin rannalla. Ja niitä jatkuu joka suuntaan. Kiva kaupunki muutenkin ja kesällä aurinkoa piisaa!
En ole edes ajatellut Chicagoa aiemmin. Olen käynyt New Yorkissa, Floridassa, Texasissa usein, Kaliforniassa ja Seattlessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole edes ajatellut Chicagoa aiemmin. Olen käynyt New Yorkissa, Floridassa, Texasissa usein, Kaliforniassa ja Seattlessa
Olen käynyt kymmenissä kaupungeissa Yhdysvalloissa, Chicago on ehdottomasti suosikkikaupunkini. Etenkin kesällä :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt kymmenissä kaupungeissa Yhdysvalloissa, Chicago on ehdottomasti suosikkikaupunkini. Etenkin kesällä :-)
+1
Nykyään sinne pääsee suorilla lennoillakin. Finnairilla oli juuri business-luokan tarjous 1399e, pääsee sopuhintaan siis bisneksessäkin.
Kreikka