Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen ei muka jaottele miehiä alfa- ja betamiehiin?

Vierailija
16.04.2016 |

Siis esimerkiksi pariutumismateriaalia oleviin uroksiin sekä niihin teidän vihaamiin lassukoihin.
Yleinen harhahan on, että alfalle pitäisi olla jotenkin yhtenäiset kriteerit. Mutta joku pitää rokkaria alfana, toinen taas yliopiston professoria. Olennaista on miesten jako pieneen eliittiin (10%) sekä niihin muihin, jotka tulevat avoimesti halveksituiksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne lääkkeesi

2/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muut miehet tule avoimesti halveksituiksi, kuin misogynistiset lassukat. 

Vastaukseksi kysymykseesi, normaali nainen. Kyseessä ei siis ole alfa/beta-jako, vain ainoastaan jokaisen ikioma maku. Ja se ei tarkoita, että 90% muista on huonoja tai edes selän takana halveksuttavia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä alfoihin ja betoihin jaottele, vaan rumiin, komeisiin, söpöihin, kauniisiin, pitkiin, pätkiin, tyhmiin, fiksuihin, mulkkuihin, kiltteihin, luotettaviin...

Vierailija
5/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä alfoihin ja betoihin jaottele, vaan rumiin, komeisiin, söpöihin, kauniisiin, pitkiin, pätkiin, tyhmiin, fiksuihin, mulkkuihin, kiltteihin, luotettaviin...

Just näin!

Vierailija
6/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Suurin osa naisista.

Vierailija
7/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin booriiing nämä tämän tyypin provot joita on ollut tänään ihan riittävän monta.

Vierailija
8/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on aivot (=kaikki naiset). Miehethän noista tällä palstalla jauhavat, en ole koskaan oikeassa elämässä kuullut moista sontaa yhdenkään miehen suusta.

Vierailija
9/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin!

Voi jeesus taas näitä lassukoita. Heidän mielestään ilmeisesti 90% miehistä tyhmiä, rumia, mulkkuja. Aika outo käsitys miehistä miesasiamiehelle. :D Kannattaako noin surkean porukan etuja ajaa. Miesasiamiehet eivät näe tässä maailmassa mitään muuta kuin mitä he haluavat nähdä.

Vierailija
10/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora vastaus ap:n otsikkoon: sellainen nainen, joka voi käyttää päätään muuhunkin. Mutta jos aivoissa on paljon joutilasta tilaa, niin voihan sitä kaikenlaista miettiä.

Miten ap jaottelee itsensä? Minusta hän on delta -nainen, koska käyttää älyllistä energiaansa tällaiseen typerehtimiseen, mutta omasta mielestään hän on varmasti alfanaaras. 

Vierailija
11/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suora vastaus ap:n otsikkoon: sellainen nainen, joka voi käyttää päätään muuhunkin. Mutta jos aivoissa on paljon joutilasta tilaa, niin voihan sitä kaikenlaista miettiä.

Miten ap jaottelee itsensä? Minusta hän on delta -nainen, koska käyttää älyllistä energiaansa tällaiseen typerehtimiseen, mutta omasta mielestään hän on varmasti alfanaaras. 

Olet ilmeisesti uusi tällä palstalla jos pidät ap:tä naisena. Ap on omega-mies.

Vierailija
12/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin miehen joka miellytti itseäni.

Sen jälkeen koulutin ja koulutin. Ja koulutus jatkuu koko ajan.

Nyt alkaa 2 vuotta meni ennen kuin koultus alkoi tuottaa hedelmää.

Vielä on pientä hieno säätöä pyykinpesussa ja ruuanlaitossa.

Vierailija
13/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin eli esität että sinulle kaikki miehet ovat mukamas samalla viivalla, mutta todellisuudessa et kelpuuttaisi kuin pienen osan.

Vierailija
14/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli esität että sinulle kaikki miehet ovat mukamas samalla viivalla, mutta todellisuudessa et kelpuuttaisi kuin pienen osan.

Ihmisessä on jotain perustavanlaatuisesti vialla jos on kykenevä kelpuuttamaan kumppanikseen valtaosan vastakkaisesta sukupuolesta.

Vierailija
15/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naiset eivät muka ole pinnallisia?

Vierailija
16/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne samalla viivalla siinä mielessä ettei tuo sydän välitä noista kriteereistä mitään. Omalta ihastuslistaltani löytyy varmaan kaikki mitä tuossa listassa on lueteltu, tosin Se Oikea on vieläkin löytämättä. Ja naisenkin kanssa olen jo ehtinyt seurustelemaan joten sama lista sielläkin on, paitsi monen ihastukseni kohteen oma suuntaus on vain miehiin joten minä en kelpaa heille, en ole edes niiden rumien mulkkujen kanssa samalla viivalla. :D

Tällä hetkellä sydän kelpuuttaa vain yhden miehen, pätkä, ei monenkaan mielestä komea, ei rumakaan, sellainen seinään sulautuva, ajatusmaailma tuntuu toimivan samalla kaavalla kuin omani ja siihenhän minä hänessä ihastuinkin. Tarpeeksi kun näitä ruusunpunaisia laseja asettelee silmille niin kyllä hän söpöstä menee. Niin, tällä hetkellä kelpuutan vain 1/montako miestä maailmassa nyt onkaan + naisista kiinnostuneet naiset, aika pieni osa siis joo jotka kelpaa.

Vierailija
17/17 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niiiiiin tylsä aihe. Niiiiiin tylsä. Sairas jankkaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi