Pelimies vastailee kysymyksiin
Olen kaatanut satoja naisia. Vastaan kysymyksiin hetken ajan.
Kommentit (40)
Oletko saanut ja/ tai tartuttanut eteenpäin sp-tauteja? Kuinka usein?
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat siitä että kaadat paljon naisia? Verrattuna siihen että olisit yhden kanssa pitkässä ja rakastavassa suhteessa?
On normaalia että miehenä haluaa seksiä monien eri naisten kanssa, joten miksen tekisi niin jos pystyn siihen?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on iskurepliikkisi?
Iskurepliikit on tökeröitä. Ihan pelkkä moi riittää alkuun.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut ja/ tai tartuttanut eteenpäin sp-tauteja? Kuinka usein?
En. En pane paljaalla tuntemattomia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat siitä että kaadat paljon naisia? Verrattuna siihen että olisit yhden kanssa pitkässä ja rakastavassa suhteessa?
On normaalia että miehenä haluaa seksiä monien eri naisten kanssa, joten miksen tekisi niin jos pystyn siihen?
ap
Kysyin miten asian itse koet, et vastannut kysymykseen. Eli paljastuit, oikeasti vain haluaisit olla pelimies.
Missä tutustut ja miten tutustut vieraisiin naisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat siitä, että syöt eri jäätelölaatuja? Miksei pelkkää minttu-suklaata joka kerta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat siitä, että syöt eri jäätelölaatuja? Miksei pelkkää minttu-suklaata joka kerta?
Ai tästä johtuu addiktioni tasan yhteen jäätelömakuun. Olen monogaminen :D
Vierailija kirjoitti:
Missä tutustut ja miten tutustut vieraisiin naisiin?
Baarissa, kadulla, kaupassa, netissä. Melkein missä vaan. Useimmiten baarissa/yökerhossa.
ap
HEL-NYC kirjoitti:
Annatko suuseksiä?
Totta kai.
ap
Ok tiedän tään tyypin suomi24stä, kaikki käy mammat, pojut, mummot
Mietin vietellään kyllästynyt vaimo? Enkä nyt tarkoita vierasta vaimoa. Se on helppoa.
Oletko koskaan ollut vuosia kestävässä suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mietin vietellään kyllästynyt vaimo? Enkä nyt tarkoita vierasta vaimoa. Se on helppoa.
Samalla tavalla kuin kaikki muutkin naiset. Jos vaimosi on kyllästynyt sinuun, niin ehkä hän kaipaa vaihtelua. Ehkä sinäkin kaipaat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut vuosia kestävässä suhteessa?
Olen, mutta en usko yksiavioiseen suhteeseen.
ap
Mitä sanoisit, jos tulisi tunti turpaan? Eikä miltään pikkuhintiltä vaan kaksimetriseltä mma-treenaajakaverilta.
Eikö sinulla ole tyhjä olo? Kun tuo on tavallaan addiktio.