Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissa riidellään TAAS, soitanko poliisit?

Vierailija
16.04.2016 |

Viime viikonloppuna soitin. En tiedä, mistä siellä on kyse, mutta siellä asuu 13v. poika hiljattain eronneen äitinsä kanssa ja joka ilta (myös arkisin) alkaa kuulua kauheaa huutoa ja kolinaakin viimeaikoina. Viime viikonloppuna soitin poliisit. Sen jälkeen oli muutaman päivän hiljaista, nyt jatkuu taas sama meno.

Sanottakoon nyt vielä, että toinen asunnon asukkaista on julkkis, jonka varmasti hyvin moni teistä tietää :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin uudestaan. Tee nyt ainakin lastensuojeluilmoitus.

Vierailija
2/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa tunkemasta nokkaas muiden asioihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Julkkis? Anna vihje

Vierailija
4/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että julkkis? 

Sitten ilman muuta soitat. Koko tilannehan on aivan eri kuin, jos siellä joku tavisäiti ja tavisteini yhteen ottaisivat. 

Vierailija
5/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äiti tappelee poikansa kanssa joka ilta niin että rytisee?

Vierailija
6/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omassa kodissaan riidellä saa -- kovaäänisestikin. 

Tuskin ne poliisit enää tulevat, jos totesivat viimeksi, ettei siellä sen kummempaa ole kuin lähes jokaisessa murrosikäisen perheessä. 

Vierailija
7/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat saatana heti.

Vierailija
8/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi koskaan ääntään korottaa, helkkari jos vituttaa niin hiljaa vaan pitäisi nurkassa supattaa?!?!?!?

Vierailija
9/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja tee niin joka helvetin kerta, kun meteli alkaa kuulua häiritsevästi.  Ei ne muuten rauhoitu.

Vierailija
10/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

En tiedä, mitä siellä tapahtuu. En tiedä, tapellaanko siellä kenties äidin alkoholin käytöstä vai teinin kotiintuloajoista. Viime viikonloppuna, kun soitin hätäkeskukseen, siellä oltiin vähän nihkeänä. En edes tiedä, lähetettiinkö sinne poliiseja. Siksi epäröin, viitsinkö taas soittaa.

Lisäksi on sellainenkin ongelma, etten pääse avaamaan alaovea poliiseille, koska vauvani nukkuu.

Vierailija
11/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna soitin. En tiedä, mistä siellä on kyse, mutta siellä asuu 13v. poika hiljattain eronneen äitinsä kanssa ja joka ilta (myös arkisin) alkaa kuulua kauheaa huutoa ja kolinaakin viimeaikoina. Viime viikonloppuna soitin poliisit. Sen jälkeen oli muutaman päivän hiljaista, nyt jatkuu taas sama meno.

Sanottakoon nyt vielä, että toinen asunnon asukkaista on julkkis, jonka varmasti hyvin moni teistä tietää :D

Asia ei kuulu sinulle millään tavalla

Vierailija
12/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ja tee niin joka helvetin kerta, kun meteli alkaa kuulua häiritsevästi.  Ei ne muuten rauhoitu.

Poliisit vie AP:n putkaan. Omassa kodissa saa riidellä erittäin kovaäänisestikkin vaikka joka ikinen päivä.

Vierailija
13/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittaisi huutelusta, ellei joku selvästi huuda apua, kilju kunnolla tai jotain sellasta hälyttävää. Joskus asui munkin naapurissa teinipoika äitinsä kanssa ja tappelua riitti, semmosta se välillä on, ei kuitenkaan ikinä tarvinnut todella huolissaan olla tai poliiseja soittaa. 

Vierailija
14/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Eikä meteli siis mitenkään minua/meitä häiritse, olen vain huolissani. Kun olin itse murrosikäinen, meillä kotona kuulosti ihan samalta. Eikä meillä tapeltu kotiintuloajoisa vaan siitä, "saako" äiti lähteä taas ryyppäämään.

Vierailija
15/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh. No et todellakaan soittele tuollaisesta. Teinien kanssa nyt vaan menee hermot, ei siinä sen kummempaa. Hyvä jos äiti yrittää pitää penskansa kurissa.

Vierailija
16/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa:

Eikä meteli siis mitenkään minua/meitä häiritse, olen vain huolissani. Kun olin itse murrosikäinen, meillä kotona kuulosti ihan samalta. Eikä meillä tapeltu kotiintuloajoisa vaan siitä, "saako" äiti lähteä taas ryyppäämään.

No tuollainen on todella harvinaista, joten eiköhän syy olen teinin kotiintuloajoissa tms eikä äidin ryyppäämisissä. Anna olla ja anna toisten nauttia kotirauhasta. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos naapurisi alkaisi soittelemaan lastensuojeluun, kun vauvasi itkee?

Vierailija
17/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meteli yhtä komea kuin mun ja meidän 3-vuotiaan...LS-ilmo ja heti! Se lapsihan saattaa vielä oppia käyttäytymään jos saa hakea rajojaan mielinmäärin ja purkaa uhmaansa omaan äitiinsä!

Pliis, hieman kello oikeeseen aikaan. Lapsia ei kasvateta niin, että annetaan kaikki, jotta ei riitoja syntyisi. Ja kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Eri asia, jos siellä selvästi tapellaan (fyysisesti).

Vierailija
18/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita poliisille, etkä tee mitään lasuja vaan soitat seiskalle ja saat juttupalkkion.

Vierailija
19/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa:

Niin no, itse vaan näin jälkeenpäin toivon, että omiin kotioloihini olisi aikoinaan puututtu. Vaan, kun "ei viitsi puuttua toisten asiohin, hoitakoon omat ongelmansa".

Vierailija
20/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa:

En tiedä, mitä siellä tapahtuu. En tiedä, tapellaanko siellä kenties äidin alkoholin käytöstä vai teinin kotiintuloajoista. Viime viikonloppuna, kun soitin hätäkeskukseen, siellä oltiin vähän nihkeänä. En edes tiedä, lähetettiinkö sinne poliiseja. Siksi epäröin, viitsinkö taas soittaa.

Lisäksi on sellainenkin ongelma, etten pääse avaamaan alaovea poliiseille, koska vauvani nukkuu.

Samassa rapussa olette ja et olisi muka huomannut maijaa pihalla ja kuullut poliisipartion tuloa? 

Eli eivät ole tulleet. Ei poliisi joka riitaa tule selvittelemään, vaan väkivaltaa. 

Oletko muutenkin vähän sekaisin, jos et edes rapussa uskalla käväistä, kun vauva nukkuu? Mutta anna asian nyt olla ja huolestu sitten vasta, kun on huolen aihetta. Teinin ja äidin väliset yhteenotot ovat yleisempiä kuin luuletkaan. 

Mistä sinä tuon ryyppäämisen keksit? Jos sinun lapsuudenkodissa on sellaista ollut, se ei tarkoita joka perhettä.