Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa riidellään TAAS, soitanko poliisit?

Vierailija
16.04.2016 |

Viime viikonloppuna soitin. En tiedä, mistä siellä on kyse, mutta siellä asuu 13v. poika hiljattain eronneen äitinsä kanssa ja joka ilta (myös arkisin) alkaa kuulua kauheaa huutoa ja kolinaakin viimeaikoina. Viime viikonloppuna soitin poliisit. Sen jälkeen oli muutaman päivän hiljaista, nyt jatkuu taas sama meno.

Sanottakoon nyt vielä, että toinen asunnon asukkaista on julkkis, jonka varmasti hyvin moni teistä tietää :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että siitä sun vauvastas tulee hankala teini.

Vierailija
22/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka roskaväen mammat nyt kovasti häiriökäyttäytymistä puolustelevat niin eihän se normaalia tai hyväksyttävää ole. Soita poliisit jos jatkuu häiriten naapureiden elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa:

En tiedä, mitä siellä tapahtuu. En tiedä, tapellaanko siellä kenties äidin alkoholin käytöstä vai teinin kotiintuloajoista. Viime viikonloppuna, kun soitin hätäkeskukseen, siellä oltiin vähän nihkeänä. En edes tiedä, lähetettiinkö sinne poliiseja. Siksi epäröin, viitsinkö taas soittaa.

Lisäksi on sellainenkin ongelma, etten pääse avaamaan alaovea poliiseille, koska vauvani nukkuu.

Samassa rapussa olette ja et olisi muka huomannut maijaa pihalla ja kuullut poliisipartion tuloa? 

Eli eivät ole tulleet. Ei poliisi joka riitaa tule selvittelemään, vaan väkivaltaa. 

Oletko muutenkin vähän sekaisin, jos et edes rapussa uskalla käväistä, kun vauva nukkuu? Mutta anna asian nyt olla ja huolestu sitten vasta, kun on huolen aihetta. Teinin ja äidin väliset yhteenotot ovat yleisempiä kuin luuletkaan. 

Mistä sinä tuon ryyppäämisen keksit? Jos sinun lapsuudenkodissa on sellaista ollut, se ei tarkoita joka perhettä. 

Ap vastaa:

Ei meidän ikkunoista näy sille puolelle taloa, jonne poliisit olisivat jättäneet autonsa. Eikä täällä kuulu oikein mitkään äänet rappukäytävästä tai toisista asunnoista, täällä on niin hyvät äänieristykset. Siksi siellä täydytäänkin metelöidä aika kovaa, kun se kuuluu niin selvästi. Esim. imurointi kuuluu todella hiljaisesti seinän läpi.

Vauvani on todella herkkäuninen ja todellakin luultavasti herää, jos avaan oven ja lähden rappukäytävään. Tämä on lisäksi aika korkea talo, joten kyllä siihen hetki menisi, kun kävisin alhaalla ja mahdollisesti jäisin vielä selittelemään tilannetta tarkemmin poliiseilla. En siis todellakaan jättäisi vauvaani siksi aikaa yksin asuntoon.

Se ryyppääminen nyt oli vain yksi mahdollinen vaihtoehto kaikenlaisten muiden ongelmien joukossa, joista se kotiintuloajoista riiteleminenkin on vain yksi mahdollinen vaihtoehto.

Vierailija
24/24 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa:

Eikä meteli siis mitenkään minua/meitä häiritse, olen vain huolissani. Kun olin itse murrosikäinen, meillä kotona kuulosti ihan samalta. Eikä meillä tapeltu kotiintuloajoisa vaan siitä, "saako" äiti lähteä taas ryyppäämään.

No tuollainen on todella harvinaista, joten eiköhän syy olen teinin kotiintuloajoissa tms eikä äidin ryyppäämisissä. Anna olla ja anna toisten nauttia kotirauhasta. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos naapurisi alkaisi soittelemaan lastensuojeluun, kun vauvasi itkee?

Ap vastaa:

Ei minua haittaisi, jos naaputini soittaisi lastensuojeluun, kun vauvani itkee. Siinäpähän tulisivat tarkistamaan, mikä täällä on hätänä.