Mikä Arskan elokuva kyseessä?
Elokuvassa on kohtaus, jossa Arskan esittämä hahmo menee ystävänsä luokse. Ystävällään on virtuaalinen nainen, jota hän ohjailee kaukosäätimen avulla.
Kommentit (25)
Saattoi olla myös Arska Terapiassa tai Arska Tenussa tai Arska Telkkarissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu että tuollaisilla naisilla ei ole ikinä kavereita. Tai ne naiset, jotka on tuon tyyppisiä, pitävät aina samoista asioista.
Mistä asioista me tämän tyyppiset naiset pidämme?
Ap
Esim tuollaisista elokuvista, joista kukaan normaali nainen ei pidä. Keräät varmaan jotain nukkeja tai my little ponyja, joita sulla on 2500kpl ympäri kämppää. Ihan varmasti keräät jotain tai joku pakkomielle sulla on johonkin asiaan.
Mulla on pakkomielle moniin asioihin. Niiden pohjalta olen tännekin useita keskusteluja tehnyt. En kaikista, mutta ainakin kolmesta niistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu että tuollaisilla naisilla ei ole ikinä kavereita. Tai ne naiset, jotka on tuon tyyppisiä, pitävät aina samoista asioista.
Ap
Esim tuollaisista elokuvista, joista kukaan normaali nainen ei pidä. Keräät varmaan jotain nukkeja tai my little ponyja, joita sulla on 2500kpl ympäri kämppää. Ihan varmasti keräät jotain tai joku pakkomielle sulla on johonkin asiaan.
Mulla on pakkomielle moniin asioihin. Niiden pohjalta olen tännekin useita keskusteluja tehnyt. En kaikista, mutta ainakin kolmesta niistä.
Ap
Joo tiedän tyypin. Oletko tyytyväinen elämääsi? Kärsit kuitenkin mielenterveysongelmista, ehkä masennuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Joo tiedän tyypin. Oletko tyytyväinen elämääsi? Kärsit kuitenkin mielenterveysongelmista, ehkä masennuksesta.
Toisinaan tunnen niin suuria onnen tunteita, että voisin niinä hetkinä sanoa olevani tyytyväinen, jopa onnellinen. Mutta sitten kaikki voi taas valua kuin viemäristä alas ja tunnen koko elämän täysin turhaksi. Uskon että pystyn olemaan juuri siksi niin onnellinen pienistäkin asioista, kun kokonaiskuvani maailmasta/elämästä on mitä on.
Ap