Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aiotteko harrastaa tänään vkl seksiä, minkälaista?

m
16.04.2016 |

Vai onko jo hommattu?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä pantiin kolmesti, naiseni on alkanut kosketella itseään aktimme aikana mikä kiihottaa itseäni paljon ja auttaa häntä tulemaan.

Tänään haluan istua sohvalla hajareisin ja saada suuseksiä kunnes laukean.

Vierailija
2/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni sekstailisin koko viikonlopun. Mieheni on ikäväkseni toisella puolella maapalloa. Hän kotiutuu sunnuntai- iltana. Toivon saavani silloin seksiä monen päivän edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll varmaa toss vasta sunnuntai iltana.Jotai pitkiä suuseksi sessioita ois ihan kiva.Hiukan levittäisin öljyä vaimon pakoroille ja siitä alaspäin.Vaimo ois mahallaan sängyssä.Samalla levittäisin jalkoja näkisin kuinka huulet aukeis ja sinne kieltä pelii.Jotai ton tapasta ois hyvä aloitus.

Vierailija
4/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovintoseksiä!

Vierailija
5/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rassasi minua takapuoleen eilen ja niin varmaan tänään ja huomennakin :) N18

Vierailija
6/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovintoseksiä!

Oliko teillä riitoja ?

Vierailija
7/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jo hommailtua tänään ja vain huomatakseen miten tylsäksi seksi on miehen kanssa mennyt :( En vaan tunne mitään. Mä saan pää punasena imeä, mutta mitään en saa vastineeksi. Yksinkin on kivempaa.

Vierailija
8/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo hommailtua tänään ja vain huomatakseen miten tylsäksi seksi on miehen kanssa mennyt :( En vaan tunne mitään. Mä saan pää punasena imeä, mutta mitään en saa vastineeksi. Yksinkin on kivempaa.

Eikö miehes nuole sua vasta vuoroksi?Pidäppä vähän taukoa sit suihin otosta jos siit tajuais?Omistatko dildoa?

Vierailija
9/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin tänään työreissulta, joten toivottavasti tänään hyvää ja paljon! Ehkä taas vieraan miehen kera. ;)

N20

Vierailija
10/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuun vaimooni takaapäin ja ammun spermat pakaroille, selälle, niskaan/hiuksiin ja siitä pään yli takkahuoneen klinkkerille.

Vierailija
11/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sooloseksiä

Vierailija
12/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosuhde which means not this time, mutta lähestyvää jälleennäkemistä odotellessa ❤

Vierailija
13/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sooloseksiä

Eikö mies ole kotosalla?

Vierailija
14/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään että pitää olla molemminpuoleista. Suunnittelin huomiseksi että sidon naiseni kiinni ja nuolen joka puolelta kunnes alkaa kiemurtelu ja laukeaminen.

Vierailija
15/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio.  En jaksa alkaa vänkäämään.

Vierailija
16/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tarkoitus mutta sairastuin enkä pääsekään kylään tapailemani miehen luokse. Häneltä saa parasta seksiä mitä olen koskaan kokenut, mutta tapaamiset onnistuvat molempien kiireiden vuoksi tosi harvoin. Harmittaa! Tyydyn haaveilemaan ja sormettamaan sitten.

Vierailija
17/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä joutuu pitää vaan omaakivaa.

Vierailija
18/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ainakin suihin mieluiten siten että mies seisoo, sitten pannaan pilluun ja varmaan perseeseenkin

Vierailija
19/20 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkoitus mutta sairastuin enkä pääsekään kylään tapailemani miehen luokse. Häneltä saa parasta seksiä mitä olen koskaan kokenut, mutta tapaamiset onnistuvat molempien kiireiden vuoksi tosi harvoin. Harmittaa! Tyydyn haaveilemaan ja sormettamaan sitten.

Ootko jo sormettannu?

Vierailija
20/20 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eilen vaihteeksi sellaista, että runkkasin lastini vaimon pillun päälle kun hän surrutti vibralla. Sitten sormetin häntä ja oli kiva tuntea pillun kouristelu kun hän sai. Tällaista tällä kertaa. Kun 25 vuotta oltu yhdessä, joskus vähän muunkinlaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi