Kun äidinvaisto lupailee eri sukupuolta kuin rakenneultra?
Onko muilla kokemuksia siitä, että oli vahva äidinvaisto sukupuolesta, mutta rakenneultrassa veikattiinkin sitä toista sukupuolta.
Mikä oli lopputulos?
Omat äidinvaistoni lupaavat tyttöä, mutta rakenneultrassa povattiin poikaa.
Kommentit (29)
Ai rakenneultra onkin vain povaamista. Mitä muuta se kertoi? Näkikö rahaa, matkoja, tumman miehen menneisyydestä ja jonkun läheisen sairauden?
Mulla oli sellainen tunne että meille tulisi poika. Se ei ollut mikään toive vaan olisin ollut tyytyväinen kumpaan tahansa. Ehkä johtui siitä että miehen sukuun on viimeiset 50 vuotta syntynyt vain poikia. Mutta me saatiinkin tyttö :)
Se äidinvaisto on varmaan alitajunnan salainen toive tytöstä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kysynyt sukupuolta ultrassa, mutta molemmilla kerroilla "äidinvaisto" oli väärässä. Ekassa raskaudessa veikkasin poikaa, tuli tyttö. Toisessa raskaudessa veikkasin tyttöä, tuli poika. Synnytyksessä aina ollut yllättynyt olo. Molemmat sukupuolet toki toivottuja ja tyytyväinen olen ollut molempiin, ei siinä.
Mulla sama, paitsi ekasta veikkasin tyttöä ja tokasta poikaa -menivät juuri päinvastoin. En tosin kuvitellutkaan että asian olisi voinut vaistolla tietää, mutta arvasin huvikseni. Väärin.
Ja ap, rakenneultran poikalupaus on kyllä aika varma, tyttölupaus voi olla joskus väärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee varmaankin poika.
Tai sit voi käydä niin kuin mun kohdallani kävi. Äiti oli melko varma että tyttö tulee, mutta tulikin biologisesti poika, mut kävi niin että olin transsukupuolinen ja nainen musta sit lopulta kasvoikin. Ne on ne äidinvaistot :D
Oletko ns. hermafrodiitti? Kaksineuvoinen?
En ole ja parempi sana on intersukupuolinen. Mä olen transsukupuolinen, minkä aiheuttaa nykytietämyksen mukaan sikiökautiset hormihäiriöt ja siksi "väärän" sukupuoliseksi kehittyneet tietyt aivoalueet.
Vartalo siinä väärin kehittyy, aivot on oikeat.
Mulla on vahva 20v+ neitsytmiesvaisto että vaistot ovat täyttä paskaa ja jos osuvat oikeaan niin se ei ole sen vuoksi vaan siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta ja joka kerta ultraaja on osunut oikeaan ja mun omat vaistot väärään, sorry.
Sama täällä!
Eipä se rakenneultran povaus ole mikään veikkaus, jos ultrassa näkyy selvästi kivekset.