Jäätkö kaipaamaan Antti Holmaa?
Kommentit (50)
Minä olen ihan mielelläni katsonut telkusta Antti Holmaa. Toivotan hänelle antoisaa Lontoon-matkaa. Rupisia mummoja en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Kyynel, itke mulle joki Antti.
Ei se kerkee kun se lähtee Lontooseen, mutta kyllä nää rohtuneet mummot itkee sen sulle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jään, uraansa en ole kauheasti seurannut, mutta haastattelujen perusteella vaikuttaa fiksulta tyypiltä. Pelkästään jo se, että puheillaan näköjään onnistuu kusemaan muka-kriittisten muroihin tuo multa täydet pisteet.
Homman muroihinhan tuossa on kustu. Menisi vaan takaisin sinne sonkajärvelle.
Vierailija kirjoitti:
En jää kaipaamaan koska en tunne häntä henkilökohtaisesti.
Tökerö ulostulo, olisi tuon fiksumminkin voinut tehdä. Tuosta saa kuvan ettei täällä hyväksyttäisi homoja joka on täysin paskapuhetta. Ilmeisen yliherkkä homo kyseessä jos sen takia pitää maata vaihtaa.
Olen tätä elämää nähnyt pidempään kuin Holma, vielä 80-luvulla oli paljon suvaitsemattomuutta homoja kohtaan mutta ei enää.
Kuule, olepa julkihomo Pudasjärvellä. Saattaa ääni muuttua kellossa.
Heti mennään sikiöasentoon kun joku puhuu suunsa puhtaaksi. Ymmärrän oikein hyvin miksi Antti Holmakin nauttii Lontoon ilmapiiristä Suomen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen jälkeen kun Kissi Vähä hiilarina antoi hiljaisen hyväksyntänsä anabolisille steroideille ja kaikelle muulle paskalle mitä kehonrakennukseen sisältyy en ole Holmaa kovin korkealle arvostanut.
Et sitten parodiaa ja satiiria tunnista?
Se Holman roolihahmohan nimenomaan pilkkasi räävittömästi koko sitä kehonrankennus ja överifitnesskulttuuria eikä mitenkään "hiljaa hyväksynyt".
No missäs kohtaa siinä steroideista puhuttiin? Ja miksi Bull Mentula pyydettiin vieraaksi ohjelmaan?
Bull Mentula on itsensä parodia.
Sehän tulee loppuvuodesta takaisin. En ehdi kaipaamaan. Katson vanhoja klippejä.
Antti on ihqu! Hyvää akkujen latausmatkaa Lontooseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jään, uraansa en ole kauheasti seurannut, mutta haastattelujen perusteella vaikuttaa fiksulta tyypiltä. Pelkästään jo se, että puheillaan näköjään onnistuu kusemaan muka-kriittisten muroihin tuo multa täydet pisteet.
Homman muroihinhan tuossa on kustu. Menisi vaan takaisin sinne sonkajärvelle.
Hommalaiset, "kriittiset"... sama asia :)
Antti Holma varmasti hyvin tietää millainen tabu ne steroidit ja hormonit tuolla alalla ovat, ja Antti haluaa olla kaikkien kaveri eikä uskaltanut puuttua asiaan roolihahmollaan.
Antti halusi myös kaveerata Mentulan ja Jutan kanssa kun ovat kaikki sitä valtamedian suosimaa julkkismassaa.
En edelleenkään ymmärrä miksi Mentula pyydettiin ohjelmaan ja samalla edistettiin hänen bisneksiään jos kerran tarkoitus oli koko personal training toimintaa kyseenalaistaa ja terveyttä edistää.