Haiseeko penis aina pahalle?
Muutaman kanssa ollut tekemisissä ja haju on ollut aivan järkyttävä. Meinasin oksentaa ja en voinut edes kuvitella ottavani suuhu. Runkkasin ja sen jälkeen pesin useaan kertaan saippualla ja silti käsi haisi kamalalta.
Onko kaikkien miesten alakerta tämmöinen
Kommentit (50)
Mun mieheni ei puhtaana haise, muttajos on päivätolkulla pesemättä niin lemuaa joo. Eli olet tapaillut huonon hygienian miehiä tai sit heillä on vaan voimakas ominaistuoksu, mutta enemmän veikkaan ekaa.
Jotenkin jäi traumat enkä enää uskalla tavata ketään
Ap
Taitaa se paha haju ollut johtunut vaan huonosta hygieniasta.
Nojoo välillä ei ole kaukana että päättäisinkin
Ap
Taitaa se paha haju ollut johtunut vaan huonosta hygieniasta.
HEL-NYC kirjoitti:
No ei todellakaan haise. Ehdota vaikka romanttista suihkua ja pese itse se saippualla (naamioi puuha siis eroottisemmaksi jutuksi) jos hajuongelmia on.
No just joo... Kyllä aikuisen miehen pitää osata vehkeensä pestä ilman ohjausta.
Varsinkin jos masturboi usein eikä laukeamisen jälkeen huolehdi pesusta niin siemenneste kuivuu penikseen ja haju on melko järkyttävä. Muutenkin jos jättää pesemättä päiväkausiksi niin sekin tuo omat hajunsa.
Huono hygienia siis.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
No ei todellakaan haise. Ehdota vaikka romanttista suihkua ja pese itse se saippualla (naamioi puuha siis eroottisemmaksi jutuksi) jos hajuongelmia on.
No just joo... Kyllä aikuisen miehen pitää osata vehkeensä pestä ilman ohjausta.
Jos sitä ei ole aikuisuuteen mennessä oppinut, liekö oppiikaan? Miesvalinnastahan tuo paljolti riippuu. Itse valitsin sellaisen joka osaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei puhtaana haise, muttajos on päivätolkulla pesemättä niin lemuaa joo. Eli olet tapaillut huonon hygienian miehiä tai sit heillä on vaan voimakas ominaistuoksu, mutta enemmän veikkaan ekaa.
Päiväkausia pesemättä? :O Vehje pitää pestä vähintään yhtä usein kuin hampaat, eli kaksi kertaa päivässä on minimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväkausia pesemättä? :O Vehje pitää pestä vähintään yhtä usein kuin hampaat, eli kaksi kertaa päivässä on minimi.
Just. joo. Kyllä minäkin alapää hygieniastani pidän huolta. Joka päivä käyn suihkussa, eli kerran päivässä pesen kunnolla myös kullini, siis saippualla, mutta kyllä mä pidän hieman hätävarjelun liioitteluna, että pesisin 2 kertaa päivässä genitaalialueet. Toki käyn sitten erikseen pesemässä alakerran, jos tiedän suuhoitoa olevan tulossa, tosin meillä se on helppoa tietää, kun sitä ei koskaan tule.
Kulli rupeaa haisemaan nimenomaan sen takia jos terska pestään saippualla
Veikkaan, että aloittajan vaiva on henkisellä tasolla. Ihmisen genitaalialueissa, kuten muullakin iholla on ominaistuoksunsa. Täysin hajuttomia ihmisiä ei ole. Ja peniksessä on ihan samaa nahkaa kuin nenän päässä. Mutta jos homma yököttää, niin se yököttää eikä siihen voi myöskään pakottaa. On niitä miehiäkin, jotka ei halua antaa naiselleen suuseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö? Millähän se sitten pitäisi pestä?
Vierailija kirjoitti:
Millä perustelet tämän? Mieheni käy arviolta kolmisen kertaa päivässä suihkussa ja käyttää saippuaa vartalollaan. Vaikkei sitä vehjettä erikseen saippualla pesisi, niin kyllähän ympärileikatun miehen terska jokatapauksessa joutuu saippuan kanssa tekemisiin. Ikinä ei ole haissut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinkö? Millähän se sitten pitäisi pestä?
Vedellä. Ja perustan ihan omaan kokemukseen.
http://www.yths.fi/terveystieto_ja_tutkimus/terveystietopankki/63/tersk…
Terskan ärtymisen yleinen syy on liiallinen hygienia; jos alapesuja tehdään saippualla ja/tai useita kertoja päivässä niin terskan alueen normaali bakteerikanta häiriintyy ja riski ihon kuivumiseen, ärsytysoireisiin ja ihottumiin lisääntyy. Peniksen pesuun ei tule siis käyttää saippuaa tai pesunesteitä - haalea/lämmin vesipesu kerran vuorokaudessa riittää hyvin ja tarvittaessa (esim kuivaihoiset talvikaudella) terskan alueella voi käyttää pesun jälkeen hajusteetonta perusvoidetta (apteekista!) kuivaa ja ärtynyttä ihoa hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo välillä ei ole kaukana että päättäisinkin
ApPäätät mitä? Koita nyt pysyä kuosissa. Onko sulla tiukka perse ja annatko kullin tulla takaapäin ja laukaista pakaroille, selälle, niskaan/hiuksiin ja siitä pään yli takkahuoneen lämmitetylle klinkkerille?
Kohta joku opettajanainen ahdistuu kommentistasi, koska se sisältää kuvauksen seksiaktista. Ei mene kauan.
Ota muslimi niin ei oo ällöttövää esinahkaa. Aina puhdas ja niin kaunis penis vaan ja aina valmiina touhuihin :)