Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitikö rakenneultran sukupuoliveikkaus paikkansa?

Vierailija
16.04.2016 |

Ultraaja sanoi, että pojalta näyttää ja olin tosi yllättynyt koska mulla oli niin tyttöolo.
Tyttöolo ei ole edelleenkään kadonnut minnekään ja kuulinkin nyt yhdeltä kaverilta että hänen tutulleen oli käynyt niin, että pojaksi veikattu olikin sitten tyttö. Jotenkin vielä elättelen toiveita että äidinvaistoni on oikeassa ja en ainakaan uskalla ostella poikamaisia vaatteita vauvalle.
Olen ainakin itse ihan siinä käsityksessä että aikamoista arpapeliä noi kätilöiden rakenneultraveikkaukset. Joku sanoi että 50% mahdollisuus että arvaus menis oikeaan että en ainakaan vielä ala miettimään liikaa poikanimiä.

Miten teillä muilla? Pitikö ultran ennustus paikkansa ja kertokaa vielä että kumpaa sukupuolta siis veikattiin.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin neuvolassa, että veikkaus on 98% oikein

Vierailija
2/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tyttöä ja 1 poika löytyy multa ja aina menneet veikkaukset oikein.

Kyllä ne nykyajan ultrat ovat sen verran hyviä että arvausprosentti on enemmän kuin 50 :D

Mutta totta kai virheitäkin voi sattua mutta suurimmalla osalla veikkaus osuu oikeaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne usein oikein menee. Ja varsinkin poika on helpompi nähdä. Sori.

Vierailija
4/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein meni x2. Ensin poika ja sitten tyttö. Tytöstä en meinannut uskoa, kun oli vahva poikaolo itsellä. Tyttö kuitenkin tuli.

Vierailija
5/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos ne kunnolla katsovat rakenteita, veikkaus on aika lähellä varmaa. Jos vaan nopeasti vilkaisee, voi tietenkin joku hassusti oleva jalka tms näyttää muultakin kuin mitä on. Meillä ainakin hyvin tarkasti selitti, että tuossa on häpyluu jne, ei liene siis epäilystä.

Vierailija
6/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ekan kohdalla ei rakenneultrissa veikkailtu mitään. Silloin ei ultraajan aikaa käytetty tämmöisiin 'tyhjänaikaisiin' asioihin. Kolmosen kohdalla vauva kääntyi juuri sopivasti niin, että jopa me maallikot nähtiin, että poika on tulossa. Ja paikkaansa piti.

Poika oli tosi toivottu, mut siitä huolimatta mun piti tehdä luopumistyö pienestä tytöstä (huom! perheessä jo aiemmin kaksi tyttöä). Vaikka äidinvaisto on voimakas, luottaisin tässä kohtaa enemmän ultraajaan. Hyvä, että on hyvää aikaa totutella ajatukseen ihanasta pojanpampulasta.

Vierailija
7/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v. sitten kaverini oli synnytykseen asti poika kunnes syntyikin tyttö. Varmaan tänä päivänä ultrat ovat tarkempia..

Vierailija
8/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä, yksi poika. Kaikki kolme arvattu oikein. Mä en taas tiedä ketään kenellä olisi arvattu väärin.

Vierailija
9/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli vähän epäselvä vielä rakenneultrassa, tyttöä veikkasi, käytiin sitten vielä pari kk ennen laskettua aikaa ultraamassa istukan paikkaa ja silloin sanoi että näyttää häpyluulta, joten olisi tyttö. Tyttö tuli :)

Toisesta näki heti rakenneultrassa että on poika, itsekin erotin sen :)

Pojat yleensä erottaa selvästi, tyttöveikkaus voi olla kumpi vaan ellei tarkemmin tutkita.

Vierailija
10/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta mennyt veikkaukset oikein ja mulla on 3 tyttöä. Käsittääkseni pojista veikkaus on yleensä vielä varmempi vaikka eihän mikään muu kuin lapsivesinäytteestä otettu tulos ole 100% oikea.

Mulla oli ekasta lapsesta tosi vahva poikaolo ja olin jopa jo ennen rakenneultraa ostellut poikamaisia vaatteitakin. Ultran jälkeen poikaolo jylläsi vielä vahvasti, mutta kyllä sieltä silti tyttö syntyi. Seuraavasta lapsesta olikin tyttöolo enkä ollut yllättynyt kun ultrassa veikattiin tyttöä. Kolmannesta taas olin niin varma et poika se on. Kiinalainen kalenteri, sormustesti ja vauvan sydämensyke ja mun mahanmuoto linea negroineen tukivat mun poikaoloa mutta ultraaja sanoi että selvästi tyttö ja tyttö sieltä sit tuli. Että noi äidinvaistot taitaapi olla vain niitä omia toiveita ja haaveita.

Vierailija
11/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatteko te edes itsekään kuinka ristiriitaista sanoa että pojan tunnistaa helposti mutta tyttöä ei jollei paremmin tutki? Jos kerta pojan tunnista helposti ja sielä ei poikaa selkeästi näe niin tyttöhän se sitten on. Ei ole kuin kaksi mahdollisuutta jollei sielä ole joku hermafrodiitti

Vierailija
12/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääh eikö kellään ole menneet veikkaukset väärin?

Se mun kaverin tuttava kertoi, että vauvan häpyhuulia oli luultu kiveksiksi. Jotenkin mulla vaan on sellainen fiilis että meidänkin kohdalla on nyt käynyt niin ja en vaan suostu uskomaan, että meille olisi tulossa poika. Ei poika yhtään sen huonompi ole kuin tyttökään mutta on vain niin hämmentävää kun omat vaistot puhuvat tytön puolesta.

ap

Vierailija
13/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti, tyttöä veikattiin.

Vierailija
14/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatteko te edes itsekään kuinka ristiriitaista sanoa että pojan tunnistaa helposti mutta tyttöä ei jollei paremmin tutki? Jos kerta pojan tunnista helposti ja sielä ei poikaa selkeästi näe niin tyttöhän se sitten on. Ei ole kuin kaksi mahdollisuutta jollei sielä ole joku hermafrodiitti

Siis jos ultraaja sanoo että poika tulee, se on lähes varmasti poika. Jos sanoo tyttö, se voi silti ollakin poika.

En tiedä ketään jolle olisi veikattu poikaa ja tullut tyttö mutta sellasia tiedän että "tytöstä" on tullut poika.

Jos pippeli näkyy niin se näkyy, jollain se voi olla piilossa tai on sitten tyttö. Tytöllä ei ole valepippeliä kuvissa :D

Vierailija
15/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta mennyt veikkaukset oikein ja mulla on 3 tyttöä. Käsittääkseni pojista veikkaus on yleensä vielä varmempi vaikka eihän mikään muu kuin lapsivesinäytteestä otettu tulos ole 100% oikea.

Mulla oli ekasta lapsesta tosi vahva poikaolo ja olin jopa jo ennen rakenneultraa ostellut poikamaisia vaatteitakin. Ultran jälkeen poikaolo jylläsi vielä vahvasti, mutta kyllä sieltä silti tyttö syntyi. Seuraavasta lapsesta olikin tyttöolo enkä ollut yllättynyt kun ultrassa veikattiin tyttöä. Kolmannesta taas olin niin varma et poika se on. Kiinalainen kalenteri, sormustesti ja vauvan sydämensyke ja mun mahanmuoto linea negroineen tukivat mun poikaoloa mutta ultraaja sanoi että selvästi tyttö ja tyttö sieltä sit tuli. Että noi äidinvaistot taitaapi olla vain niitä omia toiveita ja haaveita.

Mulla oli kiinalainen kalenteri päinvastoin molempien kohdalla :D

Vierailija
16/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti paikkaansa kummankin kohdalla ja tyttö syntyi 2013 ja poika 2015.

Itse en henkilökohtaisesti tiedä ketään, jolle veikkaukset olis menneet väärin, mutta ainahan niitä kuulee et jonkun tutulle on niin käynyt mut harvemmin ne veikkaukset väärin menee.

Valmistaudu ensisijaisesti _vauvan_ tuloon ja ennen synnärille menoa kannattaa miettiä valmiiksi nimivaihtoehdot niin tytölle kuin pojalle.valmistautua siihen, että vauva todennäköisesti on poika mutta kannattaa kuitenkin miettiä ensisijaisesti mun mielestä että teidän oma lapsi sieltä on tulossa ei vaan pelkkä sukupuoli!

Vaatteetkin voi hankkia aika neutraaleissa sävyissä. Vastasyntyneiden vaatteet ovat aika neutraaleja muutenkin mielestäni tai ainakin on paljon muitakin vaihtoehtoja kuin ostaa vain pinkkejä tai sinisiä. Enemmän niitä selvästi tyttömäisiä tai poikamaisia vaatteita löytyy sit jo vähän isompien vauvojen vaatevalikoimista.

Itse olen aina suosinut vaaleaa, harmaata, keltaista, oranssia, lilaa vauvanvaatteissa koska tiesin että haluamme vielä toisenkin lapsen aika pienellä aikavälillä ja jos olisivat sitten eri sukupuolta niin vaatteiden kierrätys olisi helppoa.

Vierailija
17/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri sai juuri vauvan. Ultran mukaan piti tulla poika mutta tulikin sitten tyttö. Ja ihan täällä Suomessa.

Vierailija
18/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri sai juuri vauvan. Ultran mukaan piti tulla poika mutta tulikin sitten tyttö. Ja ihan täällä Suomessa.

Kiitos! Tää luo uskoa :D

ap

Vierailija
19/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa pikkuhiljaa käydä vauvelia sääliksi. Äiti haluaa vaan hulluna olla oikeassa omine oloineen eikä ole valmis ottamaan vastaan häntä, joka on syntymässä. Ap, hae apua.

Vierailija
20/62 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi lapsi ei saisi olla poika? Onko aplla valmiina jo armeijallinen poikalapsia, vain pojalle periytyvä sairaus suvussa vai uskooko joku oikeasti noiden tuntemusten pitävän aina paikkaansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä