Säälin niin monia maailman naisia
Kun on yksinkertaisesti _pakko_ hankkia tai oikeastaan ottaa aviomies rinnalleen. Miettikää miten yleistä ahdistelu on maailman joissain maissa, esimerkiksi tietyissä kulttuuripiirin tutkimuksissa on todettu 99% naisista tulleen ahdistelluksi. Näitä ahdistelijoita on sitten otettava aviomiehiksi jos ei halua olla suojaton ja pitää henkensä.
Ylipäätään ajatus siitä että maailma on täynnä naisia joiden ensisijainen tehtävä on miellyttää miestä selvitäkseen karmii minua. Suoraan sanottuna itse kuolisin mielummin. Hiero miestä, tee ruokaa miehelle, meikkaa miestä varten, ole hoikka miestä varten, alusvaatteet miestä varten, pysy nuorena miestä varten, suostu seksiin aina miestä varten. Sitten synnytät pari lasta ja elämäsi on siinä. Jos et suostu, olet uhassa menettää ravintosi ja turvasi.
Me länsimaalaiset naiset olemme etuoikeutetuimpia koko maailman mittakaavalla monessä mielessä. Oikeus palkkatyöhön ja omistukseen on kultaakin kalliimpaa, se takaa itsemääräämisoikeuden ja vapauden.
Tällainen perjantai illan purkaus! Miettivätkö mammat usein maailman naisia?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä mietin ihan samalla tavalla. Mietin myös maailman lapsia, kuinka niin monissa perheissä lapsiin kohdistuu kaikenlaista väkivaltaa, myös Suomessa.
Onhan meilläkin osa noista ongelmista, monien miehet jättävät jos lihoamme yms. Toki toimeentulomme ei riipu miehistä, siis emme päädy kadulle emmekä kuole nälkään ilman miestä.
Voihan nainenkin käytännössä lännessä jättää miehen paremman löytyessä tai muuten vain. Toimii molempiin suuntiin.
Niin? Mitä olet tehnyt niiden naisten aseman parantamiseksi? Et mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Mitä olet tehnyt niiden naisten aseman parantamiseksi? Et mitään.
Mikä hyökkäys tämä on? Mitä sinä sieltä ruudun takaa huutelet tai tiedät? Olen mm. ollut YK:n naisten liiton kanssa tekemisissä, lahjoittanut, osallistunut vapaaehtoistoimintaan Suomen maahanmuuttajanaisten sopeutumiseksi ja sen lisäksi valistan sekä levitän sanomaa. Vai tulisiko minun järjestää suurempi vallankumous ikään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä mietin ihan samalla tavalla. Mietin myös maailman lapsia, kuinka niin monissa perheissä lapsiin kohdistuu kaikenlaista väkivaltaa, myös Suomessa.
Onhan meilläkin osa noista ongelmista, monien miehet jättävät jos lihoamme yms. Toki toimeentulomme ei riipu miehistä, siis emme päädy kadulle emmekä kuole nälkään ilman miestä.
Voihan nainenkin käytännössä lännessä jättää miehen paremman löytyessä tai muuten vain. Toimii molempiin suuntiin.
Paitsi että Suomessa nainen on se joka hakee eroa lähes aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että Suomessa nainen on se joka hakee eroa lähes aina.
Niin, se ei poista sitä faktaa että molemmilla on siihen yhtä suuri oikeus ja vapaus.
Säälit naisia jotka pääsee reittä pitkin kiipeämään yhteiskunnan huipulle?
Ei naiset meikkaa ja tälläydy vain miehiä varten, vaan ennen kaikkea siksi että saisivat miehiltä haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset meikkaa ja tälläydy vain miehiä varten, vaan ennen kaikkea siksi että saisivat miehiltä haluamansa.
Miten pitkälle te lassukat pystytte kapuamaan kieltääksenne sen, että naisen asema on monissa maailman maissa on aivan surkean kusipaskainen, eivätkä miehet ole koskaan maailmahistorian aikana joutuneet sorretuiksi niin isoina määrinä ja massoina kuin naiset. Tämä on faktaa, ja sitä eivät poista reidet tai meikit.
Niinhän se on, että täällä pohjoisessa lintukodossa olemme tosi etuoikeutettuja monella tavalla. Nöyräksi vetää monesti, kun vähänkään miettii, millaisissa olosuhteissa suurin osa naisista ja miehistäkin elää. Eikä noilla ihmisillä ole edes mahdollisuutta lähteä maastaan noin vain, ei vaikka olisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkälle te lassukat pystytte kapuamaan kieltääksenne sen, että naisen asema on monissa maailman maissa on aivan surkean kusipaskainen, eivätkä miehet ole koskaan maailmahistorian aikana joutuneet sorretuiksi niin isoina määrinä ja massoina kuin naiset. Tämä on faktaa, ja sitä eivät poista reidet tai meikit.
Ehkä kannattaisi sitten tehdä aloitus heistä, eikä mistään meikkauksesta. Ne naiset joilla on asiat oikeasti huonosti, niin niillä joku meikki ja alusvaatteet on vähäisimpiä murheista.